Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko mä siis sellainen "laihaläski"?

Vierailija
09.05.2015 |

Painan 50kg ja olen aina ollut hoikka, mutta nykyään urheilun putteen vuoksi en ole enään niin timmi kuin aikoinaan. Onko tää sitä laihaläskeyttä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, olen varmastikin juuri tuollainen laiha-läski. BMI on alle 20, mutta viimeiset vuodet liikunta on jäänyt arkiliikuntaan, jota kylläkin kertyy todella runsaasti. Hassua kyllä, pidän vartalostani ja voin paremmin kuin koskaan kuntoiluaikoinani. Ulkopuolisilta on myös tullut kehuja vartalon suhteen. Pidän kyllä treenatuista vartaloista, mutta oma ihanteeni ei ole tuollainen kuntosalilla pumpattu tyllerö vaan enemmänkin sellainen ballerinatyyppinen joutsenkaula, jolta toki löytyy erottuvat lihakset.

Vierailija
22/34 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä olenko minä "laihaläski"? Olen 170cm pitkä, 13-vuotias tyttö ja painan n. 54 kg.
Kun seison näytän timmiltä ja laihalta, mutta kun istun vähän kyyrynpään niin löysää löytyy :( en uskalla syödä kunnolla mitään koska pelottaa että lihon :( huomenna ois joku kyläily päivä ja mun pitäis sinne mennä syömää keittoo, kakkuu, pullaa jne...voinko syödä hyvillä mielin? Olenko läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole läski laisinkaan. On ihan ok herkutella välillä. Läskiä kertyy jos jokapäiväinen ruokailu on pielessä, ja liikkuu liian vähän. Nykyään photoshopataan jopa ihan normaaleja ihopoimuja pois mainoskuvista, jolloin monelle syntyy vääristynyt kuva, jossa sellainen poimuton barbivartalo mielletään realistiseksi...

Vierailija
24/34 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies sano riisuessaan mua kerran "näytät niinkun timmiltä mutta sit et kuitenkaan ole". Luulen hänen viitanneen juuri tähän termiin.

Eli vaatteilla saa huijattua meitä laihaläskejä. Tuli muuten hyvä mieli kommentista. Se pahin mitä voit miettiä mitä toinen voi ajatella ja sitten se sanoo sen ääneen. Sitten jossain artikkeleissa meitä huijataan että "ei miehet katso mitään makkaroita rakastelun aikana". Oon 162/53

Vierailija
25/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:49"]

Sellainen löysä ihminen on just laiha läski, joillakin roikkuu kaikki paikat vaikka ovat laihoja persettä myöten, tisseistä nyt puhumattakaan.

[/quote]

No ei ole, vaan ihminen jolla on 2-5 sentin kerros rasvaa maksan, sydämen, munuaisten ym. ympärillä. Se ei näy päällepäin, eli henkilö on hoikan näköinen ns. toffeevartalo. Päältä kova ja pehmeä sisältä.

Vierailija
26/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:05"]

Inhoan tuota laihaläski -termiä, kun on kuitenkin kyse melko normaalista, tavallisesta vartalosta. Eihän tässä enää ole kuin kolme kategoriaa: läski, laihaläski tai fitness. Oikeasti, se laihaläski on kuitenkin ihan normaali, ollut aina. Vai onko joku kuullut +kymmenen vuotta sitten laihaläskeistä? Suurin osa porukasta on ollut viimeiset 50v "laihaläskejä", siksi väittäisin sitä aika normaaliksi (ja normaalin määrittelen keski-arvon kautta).

[/quote]

Termi ei ehkä ollut tuttu 10 vuotta sitten, mutta laihaläskiin kroppaan usein liittyviä ongelmia kuten selluliittia ja roikkuvia peppuja on kyllä kauhisteltu jo pitkään.

Vierailija
27/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:30"]

Sellainen löysä ihminen on just laiha läski, joillakin roikkuu kaikki paikat vaikka ovat laihoja persettä myöten, tisseistä nyt puhumattakaan.

[/quote]

No ei ole, vaan ihminen jolla on 2-5 sentin kerros rasvaa maksan, sydämen, munuaisten ym. ympärillä. Se ei näy päällepäin, eli henkilö on hoikan näköinen ns. toffeevartalo. Päältä kova ja pehmeä sisältä.

[/quote]

Höpöphöpö! :D

Vierailija
28/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:05"]

Inhoan tuota laihaläski -termiä, kun on kuitenkin kyse melko normaalista, tavallisesta vartalosta. Eihän tässä enää ole kuin kolme kategoriaa: läski, laihaläski tai fitness. Oikeasti, se laihaläski on kuitenkin ihan normaali, ollut aina. Vai onko joku kuullut +kymmenen vuotta sitten laihaläskeistä? Suurin osa porukasta on ollut viimeiset 50v "laihaläskejä", siksi väittäisin sitä aika normaaliksi
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:05"]

Inhoan tuota laihaläski -termiä, kun on kuitenkin kyse melko normaalista, tavallisesta vartalosta. Eihän tässä enää ole kuin kolme kategoriaa: läski, laihaläski tai fitness. Oikeasti, se laihaläski on kuitenkin ihan normaali, ollut aina. Vai onko joku kuullut +kymmenen vuotta sitten laihaläskeistä? Suurin osa porukasta on ollut viimeiset 50v "laihaläskejä", siksi väittäisin sitä aika normaaliksi (ja normaalin määrittelen keski-arvon kautta).

[/quote]

Termi ei ehkä ollut tuttu 10 vuotta sitten, mutta laihaläskiin kroppaan usein liittyviä ongelmia kuten selluliittia ja roikkuvia peppuja on kyllä kauhisteltu jo pitkään.
[/quote] :D Selluliittia minulla laihaläskillä ei ole juuri ollenkaan...Ehkä vähemmän lihaksia kuin fitnes naisilla mutta olen omasta mielestäni ihan hyvä näin ja muut saavat tyytyä tähän.

Vierailija
29/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:55"]

Tää on muutos laihaläskistä timmiksi; http://i42.tinypic.com/6ooc35.jpg

[/quote]

Tolla naisella on ainakin omaan makuun aivan liikaa erottuvat lihakset. 
[/quote]

Samaa mieltä.
[/quote]

Ja kommentoijien sukupuoli oli?

Vierailija
30/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on ihminen, jonka paino on normaali tai alhaisempi mutta rasvaprosentti korkea eli lihaksisto alikehittynyt.

Vierailija
31/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:55"]

[/quote]

Puolitoistavuotta treeniä ja muutos noin pieni? Oikeestaan huomaa hoikkenemisen lisäksi mitään muuta kuin reidessä jotain. 

Vierailija
32/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:30"]

[/quote]

[/quote]

Höpöphöpö! :D

[/quote]

Niin se vaan dr. M. Mosley tv:ssä haasteli.

Vierailija
33/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihaläskiksi nimiteltiin jo 90-luvulla, ei se ihan uusi termi ole. 

Vierailija
34/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:55"]

[/quote]

Puolitoistavuotta treeniä ja muutos noin pieni? Oikeestaan huomaa hoikkenemisen lisäksi mitään muuta kuin reidessä jotain. 
[/quote]

Itse et ilmeisesti ole eläessäsi treenannut, jos et tiedä, että muutos ja varsinkin lihas kertyy hitaasti ja muutenkin kropan muuttuminen on yksilöllistä. Jos muutos tapahtuisi viikossa, ei maailmassa olisi enää ylipainoisia ihmisiä (en tarkoita kuvan naista)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi