Poistiko Pietarin trolli Jason Momoa-ketjun? Liityn NATOon jos tällainen sensuuri vielä jatkuu!
Tai tule edes kertomaan, miksi et kestä huumoria? Tule tänne nyt vaan ja puolustaudu kuten mies! Tai nainen! Tai vaikka kalamies!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Painukaa v******n kaikki!!
Oijoi, onks sulla ollut huono päivä? Mullakin oli. Kato vaikka Aquaman niin piristyt! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ne ketjut kadotan kun yritän saada piiloon sen tiedon, että hän on vapaa. Minä ja lonkkani tarvitsemme häntä.
Arvasin! Jonon perään, harppu!!
Minä olin ensin, lunttu!!
💃
Antakaa molemmat harpyijat tilaa kun minä, oikea alfanaaras otan Jasonin vastaan. 👩🦼
Btw, älkää vaan kukaan kertoko Karita Mattilalle. Sille me ei pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ne ketjut kadotan kun yritän saada piiloon sen tiedon, että hän on vapaa. Minä ja lonkkani tarvitsemme häntä.
💃
Antakaa molemmat harpyijat tilaa kun minä, oikea alfanaaras otan Jasonin vastaan. 👩🦼
Liian myöhäistä, hän on täällä jo!
Henkilöjäsenten ei kuulemma Natossa tarvitse käyttää kahta prosenttia tuloistaan puolustusmenoihin, että on silleen edullisempaa kuin valtioilla.
Mitä nyt ihmettä...täällä on jotain naikkosia kärkkymässä Momoaa vaikka se on varattu MULLE, nyt. kun vihdoin vapautui.
Vierailija kirjoitti:
Pidän epäilyttävänä että NATO on noussut framille samaan aikaan kun Jason on ottamassa eroa. Ei voi olla sattumaa.
NATO = North **Atlantic** Treaty Organization
Jason Momoa = Aquaman = **Atlantiksen** valtias
I rest my case. Tätä on suunniteltu pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💃
Liian myöhäistä, hän on täällä jo!
Ei prkl, no en huolis kyllä kauheesti hänestä kuitenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän epäilyttävänä että NATO on noussut framille samaan aikaan kun Jason on ottamassa eroa. Ei voi olla sattumaa.
NATO = North **Atlantic** Treaty Organization
Jason Momoa = Aquaman = **Atlantiksen** valtias
I rest my case. Tätä on suunniteltu pitkään.
😳
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt ihmettä...täällä on jotain naikkosia kärkkymässä Momoaa vaikka se on varattu MULLE, nyt. kun vihdoin vapautui.
Älä horise, the race is ON
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painukaa v******n kaikki!!
Mullahan on aika paha dyglegsia niin vaikea hahmottaa mitä tuossa sanotaan. Olisiko Valintataloon? Mutta eihän niitä ole enää, eikä sieltä kuitenkaan saisi suomutakkeja. Ehkä Vimpeliin? Onko Jason siis oikeasti jo Pohjanmaalla? Hyvää työtä mammat.
Joo lukee siinä Vimpeliin. Kaveri asuu siinä Perhossa vieressä ja huhumylly käy kuulemma kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä horise, the race is ON
Huhhuh, kohta alkaa lätty lätistä. Tapelkaa nätisti, ettei Jasonin tarvitse jättää Pohjois-Atlantin puolustusta amatööreille teidän takia! Vaikka olis kyllä aika kivaa, jos Jason tulisi välittämään meidän kissatappeluun, kai me voitaisiin kaikki olla sen etupiirissä? Tuskin se väkisin tunkeutuisi meidän strategisesti tärkeille alueille?
Vierailija kirjoitti:
Now
Aquaman
Takes
One (=me)
Naughty
Aquaman
Tested
Omnipotent
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💃
Tästähän tälläkin palstalla on huhuttu jo jonkin aikaa. Karita on vissiin särkenyt tämän perheen. Pitäisi jättää varatut miehet rauhaan. :(
Mä jo toisessa ketjussa kerroin, että mulla on takapuoleen asti ulottuvat hiukset, mutta väri on väärä eli ne ei ole Khaleesin blondit. Mun hiukset on sellaiset punertavat kupariin vivahtavat, mutta vaaleammat kuin kupari. En viitsisi pilata hiuksiani useilla blondauksilla joten tämä väri on nyt kelvattava Jasonille. Olen Jasonia vähän yli kuukauden vanhempi, eikös Jason tykkää vanhemmista naisista kun exänsäkin on vanhempi?
Rva Momoa kirjoitti:
Mä jo toisessa ketjussa kerroin, että mulla on takapuoleen asti ulottuvat hiukset, mutta väri on väärä eli ne ei ole Khaleesin blondit. Mun hiukset on sellaiset punertavat kupariin vivahtavat, mutta vaaleammat kuin kupari. En viitsisi pilata hiuksiani useilla blondauksilla joten tämä väri on nyt kelvattava Jasonille. Olen Jasonia vähän yli kuukauden vanhempi, eikös Jason tykkää vanhemmista naisista kun exänsäkin on vanhempi?
Uskon, että sulla on ihan hyvät mahdollisuudet. Karita Mattila tosin vähän sotkee meidän tavisten tilannetta. Hänhän on sekä vanhempi, että viihtyy paremmin vesissä ja bikineissä kuin keskivertomamma.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c75b3906-6a9e-4e8c-a03b-ff3ac0…
Vierailija kirjoitti:
Rva Momoa kirjoitti:
Uskon, että sulla on ihan hyvät mahdollisuudet. Karita Mattila tosin vähän sotkee meidän tavisten tilannetta. Hänhän on sekä vanhempi, että viihtyy paremmin vesissä ja bikineissä kuin keskivertomamma.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c75b3906-6a9e-4e8c-a03b-ff3ac0…
Ja Karita on blondi! Toki mä päihitän hänet hiusten pituudessa.
Minkäs väriset silmät Khaleesilla olikaan?
Ei kyllä Karitalle pärjää kukaan. Mieti hänen rintojaankin. Peli on menetetty, samoin Momoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisella tukalla sitä yrittäis Jasonia hurmata? Sopisko wet look -leggarien ja smouki aissien kanssa musta kouvolatukka?
Ja mitenkäs yläosa? Harkitsen itse tällaista takkia.
https://www.walmart.com/ip/Wonder-Nation-Girls-Long-Sleeve-Sequin-Bombe…
Vaikka onhan se tosi kallis.
Siis just tota mallia? Oli out of stock, olisin muuten itekin tilannut... :(
Hitsi, aika moni muukin sitten tajunnut Jasonin vapautuneen. Plääh. Johtuneeko aamun varhaisuudesta vai mistä, mutta vähän alkaa nyt epäilys kalvaa, että Jason saattaa jäädä juuri meikäläiseltä iskemättä.
Mullahan on aika paha dyglegsia niin vaikea hahmottaa mitä tuossa sanotaan. Olisiko Valintataloon? Mutta eihän niitä ole enää, eikä sieltä kuitenkaan saisi suomutakkeja. Ehkä Vimpeliin? Onko Jason siis oikeasti jo Pohjanmaalla? Hyvää työtä mammat.