Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistiko Pietarin trolli Jason Momoa-ketjun? Liityn NATOon jos tällainen sensuuri vielä jatkuu!

Vierailija
13.01.2022 |

Tai tule edes kertomaan, miksi et kestä huumoria? Tule tänne nyt vaan ja puolustaudu kuten mies! Tai nainen! Tai vaikka kalamies!

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua surettaa, kun täällä ei saa enää kunnon mammaketjuja tulille koska mielensäpahoittajat ei niitä kestä, varsinkaan jos ne liittyyy jotenkin mammojen seksuaalisuuteen. Damiano David -ketjuun on trollit hyökänneet tasaisin väliajoin ja yrittäneet saada sitä poistumaan.

On palsta, jota rakastin...

Vierailija
82/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painukaa v******n kaikki!!

Mullahan on aika paha dyglegsia niin vaikea hahmottaa mitä tuossa sanotaan. Olisiko Valintataloon? Mutta eihän niitä ole enää, eikä sieltä kuitenkaan saisi suomutakkeja. Ehkä Vimpeliin? Onko Jason siis oikeasti jo Pohjanmaalla? Hyvää työtä mammat.

Nyt on kovat piipussa moderoinnin suhteen. Joku haluaa salata kaiken Momoa-tiedon meiltä muilta palstalaisilta. Voiko olla sattumaa, että joku on pannut Munsalan kansallispuvun myyntiin Vihdissä?

Tuossa viittaamassani kryptisessä viestissä selvästikin kerrotaan, että Jason on ollut Vihdissä, ja joku on testannut nyt häneen kaikkein rajuinta vaatetta, joka Suomesta löytyy, eli Munsalan kansallispukua. Ei vissiin tärpännyt, tai sitten se kaupattu kansallispuku on pahasti tahraantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tieto: Jason Momoalla ja Travis Fimmelillä on vain kaksi viikkoa ikäeroa. Voiko sekään olla sattumaa? Ja juuri kaksi viikkoa sitten Travis Fimmelkin oli Suomessa. Varmasti Momoa on tulossa tänne päin, ellei ole jo Vihdissä.

Vierailija
84/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua surettaa, kun täällä ei saa enää kunnon mammaketjuja tulille koska mielensäpahoittajat ei niitä kestä, varsinkaan jos ne liittyyy jotenkin mammojen seksuaalisuuteen. Damiano David -ketjuun on trollit hyökänneet tasaisin väliajoin ja yrittäneet saada sitä poistumaan.

Tästäkin keskustelusta on poistunut useampi viesti koska niitä vielä yöllä katsoin ja kun tulin aamulla takaisin niin ketju oli lyhentynyt. Melkoisen sairasta touhua jo näillä mielensäpahoittajilla. Niissä poistetuissa viesteissä ei ollut mitään miksi olisi pitänyt poistaa. Joku niitä ilmiantaa omaksi ilokseen ja ylläpito ilmeisesti poistaa kaikki ilmiannetut sen kummemmin niitä tarkistatta. 

Vierailija
85/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi n.150km Vimpeliin, että pitäisikö lähteä ajelemaan. T:Etelä-Pohjalaanen 

Vierailija
86/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putintrollit ovat ahkerina nyt.

Sota Ukrainassa on siis lähellä.

Vierailija
87/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putintrollit ovat ahkerina nyt.

Sota Ukrainassa on siis lähellä.

Se Vihdistä saatavaa Munsalan kansallispukua koskeva ketju oli poistettu kokonaan. Yrittääkö Venäjä estää tällä tiedon blokkaamisella Jason Momoan värväämisen Suomen asialle? Daa, ihan varmasti.

Vierailija
88/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva Momoa kirjoitti:

Mulla olisi n.150km Vimpeliin, että pitäisikö lähteä ajelemaan. T:Etelä-Pohjalaanen 

Raportoithan meillekin, jos näet Jasonin?

Vierailija
89/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettujen esikuva Greg Berzinsky on tulossa tuuraamaan Jasonia.

Tuo olis varmaan Putinillekin mieleen, eikö? Tulee ihan Rasputin-vibat tästä.

Vierailija
90/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin vain 25 km Vimpeliin! Käyn siellä myös kerran viikossa työjuttujen takia! Arvatkaapas, miten pukeudun ens viikolla työreissulle...

Vierailija
91/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa onkin vain 25 km Vimpeliin! Käyn siellä myös kerran viikossa työjuttujen takia! Arvatkaapas, miten pukeudun ens viikolla työreissulle...

Ooh, vieläkö ehdit tilata wet look-legginssit?

Vierailija
92/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tajua, kyse on toimituksellisesta ratkaisusta.

Vain yli 30 sekunttia kiinnostavat säilyy. Ja sellaiset, joihin ei tule 10 avausta päivässä.

Mitä järkeä täyttää foorumia tuhannella samalla ketjulla?

Vierailija
93/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yli 30 sekunttia kiinnostavat säilyy. Ja sellaiset, joihin ei tule 10 avausta päivässä.

Sisältöähän näissä ketjuissa ei ole juuri koskaan, joten mitä järkeä niitä on toisaalta poistaakaan? Osa jää elämään, osa ei. Ärsyttävää, että poistetaan ihan harmittomia ketjuja, joissa viihdyttävää keskustelua. Jos ei ne kiinnosta, ne valuvat minuutissa pois kaikkien muistista joka tapauksessa.  Typerät poistot ainoastaan ärsyttävät osallistujia ja johtavat tällaisiin ketjuihin, joita pidetään yllä silkasta ärsytyksestä.

Vierailija
94/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rva Momoa kirjoitti:

Raportoithan meillekin, jos näet Jasonin?

Laiskuus iski enkä jaksa lähteä. Saa Jasoni tulla mun työ jos kiinnostelee. Sillä välin tyydyn omaan mieheen.

Vierailija
95/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältöähän näissä ketjuissa ei ole juuri koskaan, joten mitä järkeä niitä on toisaalta poistaakaan? Osa jää elämään, osa ei. Ärsyttävää, että poistetaan ihan harmittomia ketjuja, joissa viihdyttävää keskustelua. Jos ei ne kiinnosta, ne valuvat minuutissa pois kaikkien muistista joka tapauksessa.  Typerät poistot ainoastaan ärsyttävät osallistujia ja johtavat tällaisiin ketjuihin, joita pidetään yllä silkasta ärsytyksestä.

Täältä poistetaan myös täysin asiallisia aloituksia missä aloittaja kysyy jotakin ja siihen asiallisesti vastattu. Seuraavan kerran aiot katsoa omaan ketjuasi niin se onkin poistettu. Ylläpito voisi oikeasti katsoa mitä ilmiannetaan, että ei tuu poistetuksi ne asialliset ja hauskat ketjut. Alkaa olla melkoisen sairasta ja pimeää touhua täällä.

Vierailija
96/101 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva Momoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta on poistunut useampi viesti koska niitä vielä yöllä katsoin ja kun tulin aamulla takaisin niin ketju oli lyhentynyt. Melkoisen sairasta touhua jo näillä mielensäpahoittajilla. Niissä poistetuissa viesteissä ei ollut mitään miksi olisi pitänyt poistaa. Joku niitä ilmiantaa omaksi ilokseen ja ylläpito ilmeisesti poistaa kaikki ilmiannetut sen kummemmin niitä tarkistatta. 

Joku tympimys poistatti mun viestin jossa kerroin viilailevani kynsiäni teräväksi mahdollista kissatappelua varten. 😸

No anyways nyt on kynnet terävinä ja se mun perholainen kaveri kertoi että Jason on spotattu tänään useallakin paikkakunnalla Etelä- ja Keski-Pohjanmaalla!!

Vierailija
97/101 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rva Momoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tympimys poistatti mun viestin jossa kerroin viilailevani kynsiäni teräväksi mahdollista kissatappelua varten. 😸

No anyways nyt on kynnet terävinä ja se mun perholainen kaveri kertoi että Jason on spotattu tänään useallakin paikkakunnalla Etelä- ja Keski-Pohjanmaalla!!

Minulla on vaan turkki nuoltuna, kun kynnet on vielä vähän palasina pienestä välien selvittelystä Jasper Pääkkösen kanssa. Skabattiin siinä vähän Travis Fimmelistä Levi-järven jäällä tuossa joulun tienoilla, ja Jasper nolosti voitti. Siitä lähtien ollut vähän synkät fiilikset, mutta otan todellakin revanssin Jasonin suhteen - eli turha mitään freebie'ä odottaa tästä matsista! Voitaisko silti jättää toistemme smoky eyessit rauhaan?

Vierailija
98/101 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rva Momoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voin ihan huoletta pysyä kotona koska jos mut ja Jason on toisillemme tarkoitettu niin hän löytää kyllä mun luokse! Hän haistaa jo kaukaa pitkien hiusteni kauniin tuoksun! Mietin vain, että mihin mä tuon oman miehen laitan kun Jason tulee. Potkaisenko vain kylmästi pihalle?

Vierailija
99/101 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva Momoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rva Momoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voin ihan huoletta pysyä kotona koska jos mut ja Jason on toisillemme tarkoitettu niin hän löytää kyllä mun luokse! Hän haistaa jo kaukaa pitkien hiusteni kauniin tuoksun! Mietin vain, että mihin mä tuon oman miehen laitan kun Jason tulee. Potkaisenko vain kylmästi pihalle?

Hankala tilanne. Itse potkaisisin ukon hankeen, ja sinne joudut kyllä sinäkin, sillä Jason on mun.

Vierailija
100/101 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki vinkki: tämä ketju näyttää olevan suojattu, joten täällä voi ehkä keskustella myös Turun linnassa asuvista kuninkaallisista ilman välitöntä poistoa, ja kuka tietää, ehkä muistakin asioista!