Poistiko Pietarin trolli Jason Momoa-ketjun? Liityn NATOon jos tällainen sensuuri vielä jatkuu!
Tai tule edes kertomaan, miksi et kestä huumoria? Tule tänne nyt vaan ja puolustaudu kuten mies! Tai nainen! Tai vaikka kalamies!
Kommentit (101)
Kovin huvittavaa tämä läntisne wannabe-infowarriorin itkut...
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki voisimme paremmin, jos lipoisimme piparirahkaa Momoalta.
Jos Jasonin saisi kalastamaan lohta Tenojoelle, niin kumman puolella se olisi: kalastajan vai niiden kalojen? Koska siis jos hän identifioituisi kalastajan puolelle, häneen saattaisivat vedota myös wet look-legginssien päälle vedettävät kalastushousut. Tämä asukokonaisuus ei olisi märkä pelkästään lookiltaan, vaan siis ihan litimärkä sisältä ja ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes pidä Jason Momoasta, mutta periaatteen vuoksi olen valmis syömään vaikka rahkaa.
Mitä jos levittäisimme sen rahkan Jason Momoan rinnalle ja nuolisimme sen yhdessä pois? Otetaan joku kiva uutuusmaku, eikö jouluna tullut markkinoille joku pipari tmv.?
Savulohi?
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä suoritettu! Pietarin trolli on huvittunut! Yes, daa, harashoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes pidä Jason Momoasta, mutta periaatteen vuoksi olen valmis syömään vaikka rahkaa.
Mitä jos levittäisimme sen rahkan Jason Momoan rinnalle ja nuolisimme sen yhdessä pois? Otetaan joku kiva uutuusmaku, eikö jouluna tullut markkinoille joku pipari tmv.?
Savulohi?
Nyt tuli niin eroottinen mielikuva että silmissä hämärtää.
Vierailija kirjoitti:
💪 Hienoa omistautumista sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Pietarin trolli Jason Momoa. 😳
Tai Tenojoen lohi Jason Momoa?
Momo on maailman seksikkäin urosihminen.
En tykkää seksistä, mutta Jasonin haluaisin soittavan minulle nahkafagottiaan.
Minä ne ketjut kadotan kun yritän saada piiloon sen tiedon, että hän on vapaa. Minä ja lonkkani tarvitsemme häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Tämä on tosi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietarin trolli Jason Momoa. 😳
Tai Tenojoen lohi Jason Momoa?
Haaveilen siitä, että makoilisin hänen kainalossaan ja kuiskaisin hänen korvaansa hellittelynimen "Tenojoen lohi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli nyt kyllä kaikki väärät konnotaatiot... Jasonin päälle kertyneen piparirahkan lipominen kuulostaa perverssiltä enkä haluaisi kenenkään näkevän minun tekevän sitä. Onneksi Jason voi helposti katsoa eri suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ne ketjut kadotan kun yritän saada piiloon sen tiedon, että hän on vapaa. Minä ja lonkkani tarvitsemme häntä.
Arvasin! Jonon perään, harppu!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli nyt kyllä kaikki väärät konnotaatiot... Jasonin päälle kertyneen piparirahkan lipominen kuulostaa perverssiltä enkä haluaisi kenenkään näkevän minun tekevän sitä. Onneksi Jason voi helposti katsoa eri suuntaan.
Rahkanlipomistilaisuun on täysin luottamuksellinen. Kukaan ei saa koskaan tietää, mitä hapanmaitotuotetta ja mistä kohdasta olit ryystämässä.
Onko Kullin käyryys -muija paikalla?