Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistiko Pietarin trolli Jason Momoa-ketjun? Liityn NATOon jos tällainen sensuuri vielä jatkuu!

Vierailija
13.01.2022 |

Tai tule edes kertomaan, miksi et kestä huumoria? Tule tänne nyt vaan ja puolustaudu kuten mies! Tai nainen! Tai vaikka kalamies!

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rva Momoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rva Momoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua surettaa, kun täällä ei saa enää kunnon mammaketjuja tulille koska mielensäpahoittajat ei niitä kestä, varsinkaan jos ne liittyyy jotenkin mammojen seksuaalisuuteen. Damiano David -ketjuun on trollit hyökänneet tasaisin väliajoin ja yrittäneet saada sitä poistumaan.

On palsta, jota rakastin...

Tästäkin keskustelusta on poistunut useampi viesti koska niitä vielä yöllä katsoin ja kun tulin aamulla takaisin niin ketju oli lyhentynyt. Melkoisen sairasta touhua jo näillä mielensäpahoittajilla. Niissä poistetuissa viesteissä ei ollut mitään miksi olisi pitänyt poistaa. Joku niitä ilmiantaa omaksi ilokseen ja ylläpito ilmeisesti poistaa kaikki ilmiannetut sen kummemmin niitä tarkistatta. 

Joku tympimys poistatti mun viestin jossa kerroin viilailevani kynsiäni teräväksi mahdollista kissatappelua varten. 😸

No anyways nyt on kynnet terävinä ja se mun perholainen kaveri kertoi että Jason on spotattu tänään useallakin paikkakunnalla Etelä- ja Keski-Pohjanmaalla!!

Eli voin ihan huoletta pysyä kotona koska jos mut ja Jason on toisillemme tarkoitettu niin hän löytää kyllä mun luokse! Hän haistaa jo kaukaa pitkien hiusteni kauniin tuoksun! Mietin vain, että mihin mä tuon oman miehen laitan kun Jason tulee. Potkaisenko vain kylmästi pihalle?

Hankala tilanne. Itse potkaisisin ukon hankeen, ja sinne joudut kyllä sinäkin, sillä Jason on mun.

Äläs nyt kuule kun mä täällä juuri harjasin pitkiä hiuksiani ja löyhyttelin puhtaiden hiuksieni tuoksua ilmaan. Tuoksu kutsuu Jasonia. Jos Jasoni on Vimpelissä, niin kyllä mun tuoksu 150km:n päähän menee! Jasoni saalistaa mut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla