Poistiko Pietarin trolli Jason Momoa-ketjun? Liityn NATOon jos tällainen sensuuri vielä jatkuu!
Tai tule edes kertomaan, miksi et kestä huumoria? Tule tänne nyt vaan ja puolustaudu kuten mies! Tai nainen! Tai vaikka kalamies!
Kommentit (101)
Aquaman voisi tulla kesällä Suomeen korkkaamaan kaikki Suomen järvet. CNN:n Anderson Cooper voisi tulla tekemään siitä jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ne ketjut kadotan kun yritän saada piiloon sen tiedon, että hän on vapaa. Minä ja lonkkani tarvitsemme häntä.
Arvasin! Jonon perään, harppu!!
Krhm. Olin kuitenkin se aamun ensimmäinen, joka pyysi välittämään Jasonille tiedon, että minäkin olen tarvittaessa vapaa. Pian.
Vierailija kirjoitti:
Aquaman voisi tulla kesällä Suomeen korkkaamaan kaikki Suomen järvet. CNN:n Anderson Cooper voisi tulla tekemään siitä jutun.
Täällä on kosolti erilaista korkattavaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ne ketjut kadotan kun yritän saada piiloon sen tiedon, että hän on vapaa. Minä ja lonkkani tarvitsemme häntä.
Älä ole niin itsekäs 🤨 Pitää olla reilu peli! Täällä on ihmiset jo hankkineet Tokmannilta mekkoa ja crocsia innoissaan ja sinä tulet ja pilaat kaiken
Nii! Minä kävin äsken koiraa kusettamassa ja ihan varmuuden vuoksi paninnvähän huulikiiltoa sinnekin, ja sitten toiset täällä yrittää pimittää tärkeää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin huvittavaa tämä läntisne wannabe-infowarriorin itkut...
Me kaikki voisimme paremmin, jos lipoisimme piparirahkaa Momoalta.
Tästä tuli nyt kyllä kaikki väärät konnotaatiot... Jasonin päälle kertyneen piparirahkan lipominen kuulostaa perverssiltä enkä haluaisi kenenkään näkevän minun tekevän sitä. Onneksi Jason voi helposti katsoa eri suuntaan.
Rahkanlipomistilaisuun on täysin luottamuksellinen. Kukaan ei saa koskaan tietää, mitä hapanmaitotuotetta ja mistä kohdasta olit ryystämässä.
Arvasin, että täällä on jonkun vieraan vallan agentteja! Vai harrastaako Supokin salaisia rahkasessioita kiristysvalokuvaustarkoituksiin? Ja miten te saatte Jasonin lupaamaan, ettei sana leviä? Onko hän oikeasti salainen agentti? Nyt hän alkaa vaikuttaa jo minustakin vähän kiinnostavammalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kullin käyryys -muija paikalla?
Kullin käyryys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kosolti erilaista korkattavaa hänelle.
Juu juu, ns. on mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ensin, lunttu!!
💃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole niin itsekäs 🤨 Pitää olla reilu peli! Täällä on ihmiset jo hankkineet Tokmannilta mekkoa ja crocsia innoissaan ja sinä tulet ja pilaat kaiken
Ja kerro nyt vähintään reikiintyneiden wet look-legginssien ostajalle joku vinkki, millä hän saa leggarit palautettua, jos siis oikeasti et halua reilua kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💃
Ihanaa, pitkästä aikaa kissatappelu! Edellisestä onkin ainakin vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut on tehneet jo markkinointivideonkin, jolla saadaan vieteltyä Jason Suomeen. Sen jälkeen toki it's every woman for herself.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella tukalla sitä yrittäis Jasonia hurmata? Sopisko wet look -leggarien ja smouki aissien kanssa musta kouvolatukka?
Ja mitenkäs yläosa? Harkitsen itse tällaista takkia.
https://www.walmart.com/ip/Wonder-Nation-Girls-Long-Sleeve-Sequin-Bombe…
Vaikka onhan se tosi kallis.
Tähän tarvitse mitään NATOa sotkea. Jason voi tulla minun puskurialueelleni ihan vapaasti.
Jason, play me your leatherbassoon please. 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisella tukalla sitä yrittäis Jasonia hurmata? Sopisko wet look -leggarien ja smouki aissien kanssa musta kouvolatukka?
Ja mitenkäs yläosa? Harkitsen itse tällaista takkia.
https://www.walmart.com/ip/Wonder-Nation-Girls-Long-Sleeve-Sequin-Bombe…
Vaikka onhan se tosi kallis.
Siis just tota mallia? Oli out of stock, olisin muuten itekin tilannut... :(
Vierailija kirjoitti:
Painukaa v******n kaikki!!
Nykkyllä akvamän suuttuu ja heittää sinut niskapylleröotteella koralliriutalle miettimään. 🧜♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💃
Antakaa molemmat harpyijat tilaa kun minä, oikea alfanaaras otan Jasonin vastaan. 👩🦼