Mies, nainen meikattuna vai ilman?
Kommentit (21)
Meikattuna kunhan tiedän, että on hyvännäköinen myös ilman meikkiä.
Ilman. Ja myös ilman tatuointeja.
t. mies
Meikattuna ja muutenkin naisellisena kiitos.
Varmaan meikattuna. Olin ekoilla treffeillä meikattu, tokan kerran ilman meikkiä ja kolmansia ei tullut, vaan mies hävisi kuin pieru saharaan.
Vastaan naisena, kevyt meikki, jota mies ei edes huomaa on paras.
Pakkeleilla ei naisen todellista luonnetta piiloteta.
Olen aina tykännyt luonnollisista. Kyse ei ole mistään moralisoinnista tai meikattujen paheksumisesta, mutta meikattut eivät vaan näytä minun silmääni kauniilta. Jos haluan katsella maalattua naista, ostan taulun.
Onneksi makuja on monia.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt luonnollisista. Kyse ei ole mistään moralisoinnista tai meikattujen paheksumisesta, mutta meikattut eivät vaan näytä minun silmääni kauniilta. Jos haluan katsella maalattua naista, ostan taulun.
Onneksi makuja on monia.
t. mies
Tää oli ihana ❤️.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi makuja on monia.
t. mies
Olisi voinut olla minun kirjoittama. 😂
Kyllä miehet tykkää aina eniten hillitystä meikistä. Pitkästä aikaa mies näki minut kohtuullisella meikillä ja kehui maasta taivaisiin. Pitää kauniina ilmankin, mutta kyllä meikillä nainen saa parhaat piirteet vielä paremmin esiin. Kielsi ensin, että kehuu yhtä paljon, mutta ei kyllä noin paljoa kehu meikittä :D
Meikattuna.
Jos nainen ei panosta ulkonäköönsä, niin aina löytyy sellainen joka panostaa. M27
Aina olen saanut miehiltä huomiota meikin kanssa ja parisuhteen aikaiseksi. En koskaan ilman, siitä voi jotakin päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Meikattuna.
Jos nainen ei panosta ulkonäköönsä, niin aina löytyy sellainen joka panostaa. M27
Maisa Torppa -tyylisiä naisiako ihannoit?
Ilman meikkiä tai jos nainen nyt välttämättä haluaa meikata, niin mahdollisimman kevyt meikki.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen saanut miehiltä huomiota meikin kanssa ja parisuhteen aikaiseksi. En koskaan ilman, siitä voi jotakin päätellä.
Aina olet saanut miehiltä ...
Antaako laittaa myös kakkoseen?