Naiset apua, kosin vahingossa miestäni
Apua, tilanne on se että tultiin tänään syömästä ja keskusteltiin mm. ensitreffit alttarilla ohjelmasta. Ollaan seurusteltu nyt 6kk. Tultiin kotiin ja eteisessä minä sitten jotenkin sanoin että "mieti kun siinä alttarilla kysytään vaan että tahdotko mennä naimisiin..". Mässytin karkkia samalla kun puhuin joten ilmeisesti mies kuuli vaan "tahdotko mennä naimisiin"kohdan. Mies huusi että TAHDON ja nappasi minut syliin ja alkoi suukottelemaan ja että ihanaa. Puhui että maanantaina mennään hakemaan sormukset. Naureskeli mulle että ihana kun hänen ei nyt tarvitse kosia kun hirveä stressinaihe olisi ollut. Naureskelin itse kun ajattelin että vitsailee..mutta nyt.. se oli päivittänyt facebookkiin KIHLOISSA (tämä siis vaatii minun hyväksynnän ennenkuin näkyy) ja kirjoittanut seinälleen että SANOIN TAHDON, ja nainen kosi! :) APUA, Ilmeisesti se nyt on tosissaan.
Minä en todellakaan halua olla se joka kosii, olen aina haaveillut että minua kositaan! NAISET, auttakaa, miten saan purettua tämän tilanteen???
Kommentit (124)
Vaan mitäpäs jos mies kuulikin apn mietteet silloin kotiin tullessa aivan oikein? Jospa mies oli jo pitemmän aikaa haaveillut siitä, että saa apn vaimokseen, mutta ei vain jostain syystä ollut uskaltanut kysyä? Ehkä ajatteli niin, että saattaisi saada pakit kun seurustelua on kuitenkin niin vähän vasta takana. Jospa siis huomasi tilaisuutensa koittaneen ja siksi teeskenteli kuulleensa asian väärin. Tämä selittäisi myös sen, miksi mies vain nauroi apn avautumiselle ja kosi itse uudelleen
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"]
Miltä tuntuis, naiset, jos mies kosisi ja sitten kun ootte kuuluttanut sen koko maailmalle, toteais että emmä nyt tosissaan, vitsillä vaan heitin?
[/quote]
muistatteko vielä tämän kommentin 2 sivulta?
Ei se näemmä niin pahalle tuntunut :) Kuten olinkin sitä mieltä koko ajan, että kyllä se täytyy kestää, koska oon oikeudenmukainen.
Pakkoavioliittoja siis vielä on olemassa. Yleensä miehet on niitä, jotka joutuvat naimisiin, mutta voi se näköjään näinkin mennä...
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:28"]
Joku takakireä lapsuuden prinsessaleikkeihin elämään jäänyt on tosiaan vetänyt herneet (ne patjan alle laitetut) syvälle nokkaansa täällä 8)
[/quote]
Niin, eli sä.
[/quote]
Taisi kalikka kalahtaa?
[/quote]
Lopeta nyt jo, kun et tajua mitään, niin et tajua mitään.
[/quote]
Siinä se vastaus tulikin :D