Naiset apua, kosin vahingossa miestäni
Apua, tilanne on se että tultiin tänään syömästä ja keskusteltiin mm. ensitreffit alttarilla ohjelmasta. Ollaan seurusteltu nyt 6kk. Tultiin kotiin ja eteisessä minä sitten jotenkin sanoin että "mieti kun siinä alttarilla kysytään vaan että tahdotko mennä naimisiin..". Mässytin karkkia samalla kun puhuin joten ilmeisesti mies kuuli vaan "tahdotko mennä naimisiin"kohdan. Mies huusi että TAHDON ja nappasi minut syliin ja alkoi suukottelemaan ja että ihanaa. Puhui että maanantaina mennään hakemaan sormukset. Naureskeli mulle että ihana kun hänen ei nyt tarvitse kosia kun hirveä stressinaihe olisi ollut. Naureskelin itse kun ajattelin että vitsailee..mutta nyt.. se oli päivittänyt facebookkiin KIHLOISSA (tämä siis vaatii minun hyväksynnän ennenkuin näkyy) ja kirjoittanut seinälleen että SANOIN TAHDON, ja nainen kosi! :) APUA, Ilmeisesti se nyt on tosissaan.
Minä en todellakaan halua olla se joka kosii, olen aina haaveillut että minua kositaan! NAISET, auttakaa, miten saan purettua tämän tilanteen???
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:05"]
AP in da house!
Kyse on siis siitä, että minä paatuneena romantikkona olin kuvitellut kosinnan tulevan mieheltä ja kyllä ällön imelästi ajattelin että siihen kuuluisi kauniit sanat ja sadat kynttilät ja viulistit yms. No ei ehkä ihan mutta kuitenkin vähän romanttisemmin! Se tässä mättää.
Itse häitä en panikoi, haluan kyllä tämän miehen kanssa naimisiin! Mutta nyt siis minua ahdistaa vaan se miten tässä nyt näin kävi. Mies on tosi innoissaan, aikoi jo huomenna onnitella minua tulevasta äitienpäivästä tulevana vaimona (!!!!) (lapsista ollaan puhuttu mutta ei ole vielä ajankohtaista!) Tämä sattui siis aamupäivällä, mies päivitti profiilinsa vähän ennenkuin kirjoitin tänne ja miehen äiti soitti heti kun oli nähnyt miehen päivityksen netissä..
Älkää spekuloiko!
[/quote]
Älä jää roikkumaan. Kosinta on kuitenkin niin vähäpätöinen juttu, se on se itse avioliitto joka merkitsee. Iloitse siitä että miehesi rakastaa sinua niin paljon, että vastasi myöntävästi - vaikket häntä kosinutkaan - ja kuuluttaa asiaa onnellisena ympäri maailmaa. Koska hän rakastaa sinua. Se on se mikä merkitsee. Älä juutu jenkkileffoista imemääsi mies-kosii-naista-ravintolassa-viulustit-ruusut-sokeriasiirappia-kulttuuriin. Sulta menee loppuelämä ohitse jos jäät vain itkemään, kuinka kosinta ei ollutkaan just sellanen kuin olit pääsi sisällä kuvitellut.
[/quote]
En voine sanoa että itken loppuelääni jos tänään tapahtuneesta avaudun tänään täällä? T:ap
AP in da house!
Kyse on siis siitä, että minä paatuneena romantikkona olin kuvitellut kosinnan tulevan mieheltä ja kyllä ällön imelästi ajattelin että siihen kuuluisi kauniit sanat ja sadat kynttilät ja viulistit yms. No ei ehkä ihan mutta kuitenkin vähän romanttisemmin! Se tässä mättää.
Itse häitä en panikoi, haluan kyllä tämän miehen kanssa naimisiin! Mutta nyt siis minua ahdistaa vaan se miten tässä nyt näin kävi. Mies on tosi innoissaan, aikoi jo huomenna onnitella minua tulevasta äitienpäivästä tulevana vaimona (!!!!) (lapsista ollaan puhuttu mutta ei ole vielä ajankohtaista!) Tämä sattui siis aamupäivällä, mies päivitti profiilinsa vähän ennenkuin kirjoitin tänne ja miehen äiti soitti heti kun oli nähnyt miehen päivityksen netissä..
Älkää spekuloiko!
[/quote]
Älä jää roikkumaan. Kosinta on kuitenkin niin vähäpätöinen juttu, se on se itse avioliitto joka merkitsee. Iloitse siitä että miehesi rakastaa sinua niin paljon, että vastasi myöntävästi - vaikket häntä kosinutkaan - ja kuuluttaa asiaa onnellisena ympäri maailmaa. Koska hän rakastaa sinua. Se on se mikä merkitsee. Älä juutu jenkkileffoista imemääsi mies-kosii-naista-ravintolassa-viulustit-ruusut-sokeriasiirappia-kulttuuriin. Sulta menee loppuelämä ohitse jos jäät vain itkemään, kuinka kosinta ei ollutkaan just sellanen kuin olit pääsi sisällä kuvitellut.
[/quote]
ainoo vaan, ettei kumpikaan kosinut... Lähdetäänkö siitä?
Onhan tuo uniikimpaan kuin, jos mies olisi sängyssä melkeen nukahtaessaan pyytänyt sinua vaimokseen tai muuta. Eli ei se kosinta olisi välttämättä muutenkaan olisi mennyt nappiin. Harmittaahan tuo, mutta hauska tarina, kunhan kerrot miehellekin, että "btw, en muuten kosinut sinua tarkoituksella :D lopputuloksesta mussukka tosin tykkään <3". Ja voithan pyytää, että mies kosii sinua vielä niiden sormusten kanssa virallisesti. Asia ei toki ole ihan sama, mutta muuhun nyt ei oikein pysty :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:15"]
AP in da house!
Älkää spekuloiko!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä voi verrata pareihin, jotka ei kosi, mutta silti päättää yhteistuumin asiasta. Mäkin voisin toimia aivan hyvin niin. Mutta tuota tilannetta en kyllä haluaisi kuin ap kertoi! Ellen olisi tosi epätoivoinen ja ajatellut, ettei mies mua edes tahdo. Tosin silloinkin jos osoittautuisi, että tahtoi noin kovasti niin olishan se nyt kiva puhua asiat YHDESSÄ :D
No mihin ne nauramiset nyt jäi, kun ap palasi??? Mihin??? Teillä oli niiiiin hauskaa, stana.......
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:19"]No mihin ne nauramiset nyt jäi, kun ap palasi??? Mihin??? Teillä oli niiiiin hauskaa, stana.......
[/quote]
Sä alat vaikuttaa jo vähän häiriintyneeltä. Mikä naurussa pelottaa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:12"]
AP in da house!
Älkää spekuloiko!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei lähdetä. Lähdetään siitä, että miehen vastaus oli aito ja rakastava.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:19"]No mihin ne nauramiset nyt jäi, kun ap palasi??? Mihin??? Teillä oli niiiiin hauskaa, stana....... [/quote] Sä alat vaikuttaa jo vähän häiriintyneeltä. Mikä naurussa pelottaa?
[/quote]
Tilannetajuttomuus tässä tapauksessa. Ei oikeassa paikassa mikään, tietenkään.
Joku takakireä lapsuuden prinsessaleikkeihin elämään jäänyt on tosiaan vetänyt herneet (ne patjan alle laitetut) syvälle nokkaansa täällä 8)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:05"] AP in da house! Kyse on siis siitä, että minä paatuneena romantikkona olin kuvitellut kosinnan tulevan mieheltä ja kyllä ällön imelästi ajattelin että siihen kuuluisi kauniit sanat ja sadat kynttilät ja viulistit yms. No ei ehkä ihan mutta kuitenkin vähän romanttisemmin! Se tässä mättää. Itse häitä en panikoi, haluan kyllä tämän miehen kanssa naimisiin! Mutta nyt siis minua ahdistaa vaan se miten tässä nyt näin kävi. Mies on tosi innoissaan, aikoi jo huomenna onnitella minua tulevasta äitienpäivästä tulevana vaimona (!!!!) (lapsista ollaan puhuttu mutta ei ole vielä ajankohtaista!) Tämä sattui siis aamupäivällä, mies päivitti profiilinsa vähän ennenkuin kirjoitin tänne ja miehen äiti soitti heti kun oli nähnyt miehen päivityksen netissä.. Älkää spekuloiko! [/quote] Älä jää roikkumaan. Kosinta on kuitenkin niin vähäpätöinen juttu, se on se itse avioliitto joka merkitsee. Iloitse siitä että miehesi rakastaa sinua niin paljon, että vastasi myöntävästi - vaikket häntä kosinutkaan - ja kuuluttaa asiaa onnellisena ympäri maailmaa. Koska hän rakastaa sinua. Se on se mikä merkitsee. Älä juutu jenkkileffoista imemääsi mies-kosii-naista-ravintolassa-viulustit-ruusut-sokeriasiirappia-kulttuuriin. Sulta menee loppuelämä ohitse jos jäät vain itkemään, kuinka kosinta ei ollutkaan just sellanen kuin olit pääsi sisällä kuvitellut. [/quote] ainoo vaan, ettei kumpikaan kosinut... Lähdetäänkö siitä? [/quote] Ei lähdetä. Lähdetään siitä, että miehen vastaus oli aito ja rakastava.
[/quote]
Joo, ainoa vaan, ettei tajunnut vaimonsa puhetta eikä ajatusmaailmaa eikä fiiliksiä.
Naiseeeet!
Marssin äsken miehen eteen ja tokaisin vaan että haluan kyllä naimisiin mutta se ei ollut kosinta vaan puhuin siitä ohjelmasta. Mies repesi nauramaan että mitäs nyt tehdään kun kaikki tietää. Polvistui ja kysyi haluanko mennä naimisiin koska "rakastan sua ja vain sua aina. Vaikka et kosinutkaan niin mä nyt kosin."
ELI MÄ OLEN KIHLOISSA!!!!!! MUA KOSITTIIN!!! t: AP
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:28"]
Joku takakireä lapsuuden prinsessaleikkeihin elämään jäänyt on tosiaan vetänyt herneet (ne patjan alle laitetut) syvälle nokkaansa täällä 8)
[/quote]
Niin, eli sä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:30"]
Naiseeeet!
Marssin äsken miehen eteen ja tokaisin vaan että haluan kyllä naimisiin mutta se ei ollut kosinta vaan puhuin siitä ohjelmasta. Mies repesi nauramaan että mitäs nyt tehdään kun kaikki tietää. Polvistui ja kysyi haluanko mennä naimisiin koska "rakastan sua ja vain sua aina. Vaikka et kosinutkaan niin mä nyt kosin."
[/quote]
Ja tulin siitä kertomaan ensimmäisenä näköjään av:lle. Nyt kerään itteni! T:AP
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:30"]Naiseeeet!
[/quote]
Jee, mä olin just tulossa ehdottamaan että pyydä miestä kosimaan.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:30"]
Naiseeeet!
[/quote]
Oho? Ei pahastunut? No, sehän on hyvä sitten, jos totta. Mähän sanoin, että oikaise asia!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Niin, eli sä.
[/quote]
Taisi kalikka kalahtaa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:30"]
Naiseeeet!
[/quote]
Ja tulin siitä kertomaan ensimmäisenä näköjään av:lle. Nyt kerään itteni! T:AP
[/quote]
Ihanaa teille!!! <3 :))
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Niin, eli sä.
[/quote]
Taisi kalikka kalahtaa?
[/quote]
Lopeta nyt jo, kun et tajua mitään, niin et tajua mitään.
Minulle henk koht kosinta ei ole tärkeä, mutta näin, että ap:lle on ja itse en haluaisi jonkun tällaisen tärkeäksi kokemani asian jäävän välejä hiertämään. Aivan kuin av-läiset ois psykoosissa kun ette tajua asioita omalle kohdallenne. Siis toisen tuntemuksia, vaikka itse kokisittekin kosinta-asiat rennommin. Siksi piti vähän rähsitä täällä...