Naiset apua, kosin vahingossa miestäni
Apua, tilanne on se että tultiin tänään syömästä ja keskusteltiin mm. ensitreffit alttarilla ohjelmasta. Ollaan seurusteltu nyt 6kk. Tultiin kotiin ja eteisessä minä sitten jotenkin sanoin että "mieti kun siinä alttarilla kysytään vaan että tahdotko mennä naimisiin..". Mässytin karkkia samalla kun puhuin joten ilmeisesti mies kuuli vaan "tahdotko mennä naimisiin"kohdan. Mies huusi että TAHDON ja nappasi minut syliin ja alkoi suukottelemaan ja että ihanaa. Puhui että maanantaina mennään hakemaan sormukset. Naureskeli mulle että ihana kun hänen ei nyt tarvitse kosia kun hirveä stressinaihe olisi ollut. Naureskelin itse kun ajattelin että vitsailee..mutta nyt.. se oli päivittänyt facebookkiin KIHLOISSA (tämä siis vaatii minun hyväksynnän ennenkuin näkyy) ja kirjoittanut seinälleen että SANOIN TAHDON, ja nainen kosi! :) APUA, Ilmeisesti se nyt on tosissaan.
Minä en todellakaan halua olla se joka kosii, olen aina haaveillut että minua kositaan! NAISET, auttakaa, miten saan purettua tämän tilanteen???
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"]Miten tekin kaikki nauraa hirnutte täällä. Olette ala-arvoisia paskoja, toisen epäonnelle nauravia nuijahyeenoita.
[/quote]
Bitch calm down.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Mitä hittoa? Miksei mies saisi suostua kosintaan? 2000-luku kutsuu... [/quote] Joo, pikkuisen hätä oli kun otti tuon kosintana. Mua ällöttäis. Enkä ois uskaltanut kosia itse, hihihiii.... (sanoo mies. Ah, ihana. Not). [/quote] No mitä miehen olisi pitänyt sanoa? "Äläpä nyt hupsuttele, minä sitten joskus kosin jos minua sattuu huvittamaan ja olet sen arvoinen"? [/quote] No ei, vaan kysyä esim. että "mitä? Sanotko uudelleen." Ei minusta lähellekään niin noloa kuin tämä heti luuli kumihuuli -homma. [/quote] Eli jos sinua kosittaisiin, kyselisit onko mies nyt varmasti tosissaan?
[/quote]
No tietenkin, jos tilanne olisi tuo! Oletko aivan vajaa? Kyllä mä oletan, ettei siihen jää väärinkäsityksiä ja että huomioni otetaan niin, ettei mun sitten tarttis joskus esim. kuulla, että tajusin kaiken vahingossa, kuten ap:n mies saa takuulla joskus vielä esim. jonkin kivan riidan päätteeksi kuulla.
Sitäpaitsi: mä en kysynyt oletko tosissaai, vaan mitä, joka on kysymyssana, joka sanotaan, kun ei kuultu oikein tai ei olla varmoja, että kuultiin oikein. Miksei mies käyttänyt sitä? Ei ois ollu iso vaiva. Sen sijaan oli täysin tilannetajuton.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"]Miten tekin kaikki nauraa hirnutte täällä. Olette ala-arvoisia paskoja, toisen epäonnelle nauravia nuijahyeenoita. [/quote] Mitä epäonnea tuossa on?
[/quote]
Ap:tä harmitti tilanne.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"]Miten tekin kaikki nauraa hirnutte täällä. Olette ala-arvoisia paskoja, toisen epäonnelle nauravia nuijahyeenoita. [/quote] Mitä epäonnea tuossa on?
[/quote]
Lainaus aloituksesta, jos ette lukeneet sitä:
"Minä en todellakaan halua olla se joka kosii, olen aina haaveillut että minua kositaan! NAISET, auttakaa, miten purettua tämän tilanteen???"
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:26"]
[/quote]
Ap:tä harmitti tilanne.
[/quote]
No sellaista elämä on. Ei nyt kannata alkaa odottaa kosinnalta kovin suuria jos asutaankin jo yhdessä.
Minä kosin miestä ihan tosissaan ja mies ei suostunut, koska tahtoo kuulema kosia itse sitten kun siltä tuntuu... Ei tuntunut kivalta sekään.
Ei sitä yhteistä elämää kosintojen tai häiden varaan rakenneta, vaan yhdessäolon. Eli anna palaa vaan Ap äläkä jää kiinni johonkin ihmeelliseen mustavalkoiseen ajatukseen että miten asioiden pitäisi tapahtua.
Kosinta ei mennyt odotustesi mukaan, mutta eipä aina elämä menekään. Onko tuo nyt niin vakavaa? Minusta tarina on hauska ja hienoa että välillä näinkin päin, että nainen kosii.
Täällä vitun palstalla sitä ei saa sanoa yhtään mitään ilman että se on jonkun JONNEN mielestä TROLLI. Vaikka sanon että keitinpä aamulla kahvit niin joku tulee sinnekkin huutelemaan että MITEN NOLOA KEKSI PAREMPI.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"] Miltä tuntuis, naiset, jos mies kosisi ja sitten kun ootte kuuluttanut sen koko maailmalle, toteais että emmä nyt tosissaan, vitsillä vaan heitin? [/quote] No mä ainakin häpeäisn, kun luulin eteisessä kesken lauseen puhutun sanaparin olleen kosinta. Oikeesti. Ei nyt ihan noin epätoivoinen pidä olla, koska totta kai toinen kokisi olonsa ikäväksi tuollaisessa tapauksessa. Ajattelisin häntäkin, enkä vain itseäni. [/quote] Niin, eli olisiko kivaa että toinen tuottaisi sinulle häpeää? Haluaisitko tuollaisen näpäyttäjän kanssa edelleen naimisiin? [/quote] Aivan, en haluaisi, ja mies se tässä häpeää tuottaa. Tahtomattaan, mutta ei voi oikeasti loukkaantua liikaa, kun e kerran tarkoittanut pahalla. Mutta ei kai tulevan vaimonkaan tarvitse mitä tahansa niellä? Hienostipa alkaa, voi helvetti. [/quote] Mitä häpeää tuossa vaimolle tulee???
[/quote]
No jos tarina leviää, ja se on valetta. Ap joutuu esittämään, että tämmöinen on hänen unelmakosintansa. Koska miksi muuten hoitaa homma noin itse, ellei olisi? Ja vielä kiireellä, mies ei ollu kerinny 6 kk kosia, mutta ap:pä kerkesi.... Kiva moes, joka antaa muiden pyöritellä silmiään vaimolleen. Tekin täällä nauroitte.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]
Minä kosin miestä ihan tosissaan ja mies ei suostunut, koska tahtoo kuulema kosia itse sitten kun siltä tuntuu... Ei tuntunut kivalta sekään.
[/quote]
aivan eri tilanne.
Ei sitä yhteistä elämää kosintojen tai häiden varaan rakenneta, vaan yhdessäolon. Eli anna palaa vaan Ap äläkä jää kiinni johonkin ihmeelliseen mustavalkoiseen ajatukseen että miten asioiden pitäisi tapahtua.
[/quote]
Aik vähätteleviä kommentteja teiltä.
Sulla on vaan päähän pinttynyt mielikuva kaikista romanttisista leffoista et kuinka kosinnan pitäis mennä.
Kosinta ei mennyt odotustesi mukaan, mutta eipä aina elämä menekään. Onko tuo nyt niin vakavaa? Minusta tarina on hauska ja hienoa että välillä näinkin päin, että nainen kosii.
[/quote]
Vähättelet ap:n tunteita. Sillä vain on merkitystä, onko tarina hänestä hauska, ei sillä, onko se SINUSTA hauska. Sä oot ulkopuolinen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Aika inhottavaa vetää toiselta noin matto alta. Tärkeintähän ovat häät, ajatelkaapa jos mies olisi alkanut kakoa että sori, en mä sun kanssa sentään naimisiin aikonut...
[/quote]
No ei voi mitään, mikä mies tuollainen nyt on, joka eteisessä kun toinen mässyttää karkkia ja puhuu lausetta ottaa että menetkö kanssani naimisiin? Siis mä suuttuisin siitä, että ei ajattele minun olevan hieman arvokkaampi kuin tuollainen alatyylinen mikä nainen vaan, jolla ei ole munaa kosia oikeasti, jos aikoo. Eli ei kelpais mulle tuollainen nysvä. Mulla ei siis ole niin, että miehen pitää kosia, mutta jotain arvokkuutta tai ajatusta siinä sopisi mielestäni olla, tuollainenhan on ihan naurettavaa, eikä mulle naureta. Kaverit, miehen äiti jne.
[/quote]
Ei saatana mikä tosikkoluonne. :D
Hei mua kosittiin kännissä kun istuin vessanpöntöllä (itsekin kännissä). Ja muutaman muun kerran yhtä epäromanttisissa tilanteissa. Joka kerralla tietty suostuin. Kerropas siitä tarinaa lapsenlapsille :D Mutta onnellisia ollaan naimisissa jo monta vuotta oltu ja hääpäivästä ihanat muistot vaikka eivät täysin perinteiset nekään kuitenkaan :) Toisaalta itselleni kosinnalla (kuten ei sinänsä häilläkään) ole niin kovasti painoarvoa. Naimisiin mentiin ihan muista syistä. Mutta ihmiskohtaistahan tämäkin on, että kuinka paljon sille painoarvoa laittaa :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Vähättelet ap:n tunteita. Sillä vain on merkitystä, onko tarina hänestä hauska, ei sillä, onko se SINUSTA hauska. Sä oot ulkopuolinen.
[/quote]
Uskon että alkujärkytyksestä toivuttuaan hänkin voi myöhemmin muistella tätä nauraen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:38"]
Sulla on vaan päähän pinttynyt mielikuva kaikista romanttisista leffoista et kuinka kosinnan pitäis mennä.
[/quote]
Ja sinäkin vähättelet. Tuo ei ollut huono kosinta. Se ei ollut kosinta ollenkaan. Tajuatko?
:DD
Miten tuota muuten voi luulla kosinnaksi? Itse ajattelisin että kys. ohjelmasta keskusteleminen johti mietteisiin siitä, haluaako mies ylipäätään koskaan naimisiin. Moni ei halua.
Kyllä meillä käytiin aikanaan ihan periaatteellisia keskusteluita siitä että halutaanko jossain kohtaa naimisiin, enkä silti kokenut kihlautuneeni.
Keksi esim. HYVÄ trolli. Tämä oli luokattoman nolo ja surkea.