Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaikea hyväksyä ikääntymistä

Vierailija
26.08.2026 |

Kulutuspesdyt farkut, puoli takapuolta näkyy, tiukka t-paita, rallikrossi fillari ja nuorisotyyppinen pukeutuminen ei enää 58-vuotiaalle miehelle sovi, jotenkin naurattaa nämä tyypit, jotka luulevat, ettei ikä näy naamasta ja muusta habituksesta.383

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä tuommoisia miehiä on? Minun tuttavapiirissä ei ole ollenkaan. Päinvastoin, aika moni 58-vuotias on jo erittäin pappaantunut, paitsi tyyliltään, myös elintavoiltaan.

Vierailija
2/7 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän monien ole sukupuolesta riippumatta, maailmassa jossa vanhenevia ihmisiä haukutaan mitä kamalimmilla nimityksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä tuommoisia miehiä on? Minun tuttavapiirissä ei ole ollenkaan. Päinvastoin, aika moni 58-vuotias on jo erittäin pappaantunut, paitsi tyyliltään, myös elintavoiltaan.

Nuoremmalta leikkiminen ei liity elintapoihin mitenkään.

Vierailija
4/7 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmiset saavat ihan vapaasti valita tyylinsä. 

Vierailija
5/7 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa jälleen kuin olisi feministimiitissä. 😜 

Vierailija
6/7 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen joka on tullut rumaksi ja inhottavaksi vanhetessaan ei tiedä paikkaansa ?

Vierailija
7/7 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naisoletettu täällä sanoi, et noloa, kun 50-60-vuotiaat miehet pitävät lipppistä. Entäs sitten? Vaihtoehtona joko pipo, koppalakki tai huopahattu. Yhtäpaljon (vähän) hengittävät kaikki. Mulla vaan niin harvat hiukset, aina olleet. Se "siannahka" paistaa vaan läpi. Täyskaljukin olisi parempi.

Kieltämättä: huopis: Olisin kuin joku kangsta, sopraanos ..... Uh uh! :)))

.....

Isälle tuli 2. aivoinfarkti. Olin käymässä kotona ja löysin hänet keittiön lattialta makaamasta. Soitin häkeen, lanssi tuli n. 15 minsan päästä. Keskussairaalaan, samaan kaupunkiin, missä itse asuin. Kävin katsomassa. Fyssari sitten sanoi, et joku apuväline pitäisi olla, liikkumiseen. Rolla tai keppi. Rollaa isä ei ottanut millään. Ehdotin sitten keppiä - menet kiskalle tekemään lottoja: Roston päässä ja kävelykeppi - saat kunnioituksen (niinkuin sopraanos). Ei ymmärtänyt huumoria eikä ottanut (se infarkti oli tehnyt tehtävänsä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi