Naiset apua, kosin vahingossa miestäni
Apua, tilanne on se että tultiin tänään syömästä ja keskusteltiin mm. ensitreffit alttarilla ohjelmasta. Ollaan seurusteltu nyt 6kk. Tultiin kotiin ja eteisessä minä sitten jotenkin sanoin että "mieti kun siinä alttarilla kysytään vaan että tahdotko mennä naimisiin..". Mässytin karkkia samalla kun puhuin joten ilmeisesti mies kuuli vaan "tahdotko mennä naimisiin"kohdan. Mies huusi että TAHDON ja nappasi minut syliin ja alkoi suukottelemaan ja että ihanaa. Puhui että maanantaina mennään hakemaan sormukset. Naureskeli mulle että ihana kun hänen ei nyt tarvitse kosia kun hirveä stressinaihe olisi ollut. Naureskelin itse kun ajattelin että vitsailee..mutta nyt.. se oli päivittänyt facebookkiin KIHLOISSA (tämä siis vaatii minun hyväksynnän ennenkuin näkyy) ja kirjoittanut seinälleen että SANOIN TAHDON, ja nainen kosi! :) APUA, Ilmeisesti se nyt on tosissaan.
Minä en todellakaan halua olla se joka kosii, olen aina haaveillut että minua kositaan! NAISET, auttakaa, miten saan purettua tämän tilanteen???
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:41"]
Onko tuo oikeaa rakkautta jos jäät vain miettimään että ''yhyy, mies ei kosinut!!!!''? Eikö oikeasti rakastunut olisi onnellinen myöntävästä vastauksesta?
[/quote]
Mä kestäisin sen, mutta en sitä, miten ihmiset sitten nauraisivat asialle.
[/quote]
Hanki itsetunto ja opettele nauramaan itsellesi niin elämä ei oo niin rankkaa ja tiukkaa.
[/quote]
Mitä tällä on itsetunnon kanssa tekemistä, jos minut nolataan?
[/quote]
No katsos huono itsetunto ilmenee esimerkiksi siten, että tulkitsee pikkujututkin nolaamisiksi. Ihan oikeasti ketään ei kiinnosta noin paljon sinun napasi tai avioliittosi, kosinnasta nyt puhumattakaan.
Ha. Minä puhuin pitkään että voitais hankkia sormukset. Kun lopulta mies keskellä kaupunkia polvistui, repesin nauramaan. Eikä sille tullut loppua. Jotkut ei vaan oo sellaista 100 ruusua ja kynttilät-tyyppiä.
PS. Naimisiin mentiin ja edelleen ollaan naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:45"]
Onko tuo oikeaa rakkautta jos jäät vain miettimään että ''yhyy, mies ei kosinut!!!!''? Eikö oikeasti rakastunut olisi onnellinen myöntävästä vastauksesta?
[/quote]
[/quote]
Hanki itsetunto ja opettele nauramaan itsellesi niin elämä ei oo niin rankkaa ja tiukkaa.
[/quote]
[/quote]
Mikä tässä nyt sut nolaisi, oikeasti? Ei mikään muu kun sun päänsisällä oleva kaava miten asioiden "pitäisi" mennä. Muut pitäisivät tarinaa törkeän söpönä.
[/quote]
en ole ap, pitää kysyä häneltä. Mutta minusta hän kuulosti pettyneeltä. Mikä mies se sellainen on? Antaa vaimon pettyä noin juntilla käytöksellä. Eri asia ois vielä kömpelö kosinta, mutta KUN AP EI KOSINUT.
[/quote]
Antaa pettyä? No vaikea on olla muutenkaan jos ei toinen osa puoli saa edes suutaan auki, haloo. :D Jos apta nyt oikeesti vituttaisi, eiköhän hän olisi siitä miehelle sanonut.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mikä tässä nyt sut nolaisi, oikeasti? Ei mikään muu kun sun päänsisällä oleva kaava miten asioiden "pitäisi" mennä. Muut pitäisivät tarinaa törkeän söpönä.
[/quote]
en ole ap, pitää kysyä häneltä. Mutta minusta hän kuulosti pettyneeltä. Mikä mies se sellainen on? Antaa vaimon pettyä noin juntilla käytöksellä. Eri asia ois vielä kömpelö kosinta, mutta KUN AP EI KOSINUT.
[/quote]
Huoh, eli miehen olisi pitänyt arvata vaimon ajatukset, muuten on sika.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:49"]
Tuohan on ihan upea, aidon elämän tilanne, olkoon yhteinen elämänne täynnä positiivista yllätyksellisyyttä ! :) AP, kun on sellainen sopiva herkkä hetki että olet vaikka miehesi kainaloon käpertyneenä, kerro hänelle että tuo koko juttu lipsahti niin äkkiä ja kuinka sinusta olisi romantikkona mukavaa jos mieskin vielä kosisi sinua, omalla tavallaan. Vähän niinkuin yhteinen kosiminen sitten. <3
[/quote]
niin, ruvetkaa nyt vielä valehtelemaankin elämänne alkutaipaleella niin hienosti menee. Mies ei koskaan tiedä, mikä pettymyksen järjestikään vaimolleen olemalla hävettävän lapsellinen josta titteli kuitenkin menee vaimon nimiin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:49"]
Tuohan on ihan upea, aidon elämän tilanne, olkoon yhteinen elämänne täynnä positiivista yllätyksellisyyttä ! :) AP, kun on sellainen sopiva herkkä hetki että olet vaikka miehesi kainaloon käpertyneenä, kerro hänelle että tuo koko juttu lipsahti niin äkkiä ja kuinka sinusta olisi romantikkona mukavaa jos mieskin vielä kosisi sinua, omalla tavallaan. Vähän niinkuin yhteinen kosiminen sitten. <3
[/quote]
niin, ruvetkaa nyt vielä valehtelemaankin elämänne alkutaipaleella niin hienosti menee. Mies ei koskaan tiedä, mikä pettymyksen järjestikään vaimolleen olemalla hävettävän lapsellinen josta titteli kuitenkin menee vaimon nimiin.
[/quote]
Hanki nyt jo apua, kaikki ei koe pikkujuttuja noin elämää kaatavina kuni sinä.
Mä haluaisin Norjaan keikkatöihin vaikken vielä satavalmis sh ole. Opinnoista on 90% suoritettu. Lähinnä lopputyö ja pari tenttiä puuttuu. Onko mulla mitään tsäännsiä alkaa keikkailemaan Norjanmaalla, ja mielellään jossain kohtuu sivistyksen parissa? Help needed! Kiitos! :)
Jotenkin epäilyttävää, että anoppi soitti noin pian keskustelun aloittamisen jälkeen. 7 minuutissa ap oli ehtinyt käydä läpi sen onnittelupuhelun ja kirjoittaa siitä tänne. Ettei vain olisi trolli...
Ja voi nyt elämä! Pikkasen tuln paikkaan. Anteeksi! :'D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Antaa pettyä? No vaikea on olla muutenkaan jos ei toinen osa puoli saa edes suutaan auki, haloo. :D Jos apta nyt oikeesti vituttaisi, eiköhän hän olisi siitä miehelle sanonut.
[/quote]
Ap tajusi miehen olleen tosissaan vasta kun tämä seuraavana (?) päivänä päivitti asian facebookiin. Luuli miehen vitsailevan. Sinänsä tyhmää kyllä, miksei varmistanut asiaa, mutta ehkä voi olla vaikea uskoa miehiä noin tyhmiksi.
Kumma et kaikki täällä lohduttaa et ei se mitään jos oli könö kosinta, ku ei mitään kosintaa ees ollu :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:45"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:41"] Onko tuo oikeaa rakkautta jos jäät vain miettimään että ''yhyy, mies ei kosinut!!!!''? Eikö oikeasti rakastunut olisi onnellinen myöntävästä vastauksesta? [/quote] Mä kestäisin sen, mutta en sitä, miten ihmiset sitten nauraisivat asialle. [/quote] Hanki itsetunto ja opettele nauramaan itsellesi niin elämä ei oo niin rankkaa ja tiukkaa. [/quote] Mitä tällä on itsetunnon kanssa tekemistä, jos minut nolataan? [/quote] No katsos huono itsetunto ilmenee esimerkiksi siten, että tulkitsee pikkujututkin nolaamisiksi. Ihan oikeasti ketään ei kiinnosta noin paljon sinun napasi tai avioliittosi, kosinnasta nyt puhumattakaan.
[/quote]
Ai ei vai? No nekin, keiden tietoon asia tulee väärin, ovat liikaa. Mikä on kellekin pikkujuttu. Tekin olette kiinnostuneita ja valitsette nauraa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:45"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:41"] Onko tuo oikeaa rakkautta jos jäät vain miettimään että ''yhyy, mies ei kosinut!!!!''? Eikö oikeasti rakastunut olisi onnellinen myöntävästä vastauksesta? [/quote] Mä kestäisin sen, mutta en sitä, miten ihmiset sitten nauraisivat asialle. [/quote] Hanki itsetunto ja opettele nauramaan itsellesi niin elämä ei oo niin rankkaa ja tiukkaa. [/quote] Mitä tällä on itsetunnon kanssa tekemistä, jos minut nolataan? [/quote] Mikä tässä nyt sut nolaisi, oikeasti? Ei mikään muu kun sun päänsisällä oleva kaava miten asioiden "pitäisi" mennä. Muut pitäisivät tarinaa törkeän söpönä. [/quote] en ole ap, pitää kysyä häneltä. Mutta minusta hän kuulosti pettyneeltä. Mikä mies se sellainen on? Antaa vaimon pettyä noin juntilla käytöksellä. Eri asia ois vielä kömpelö kosinta, mutta KUN AP EI KOSINUT. [/quote] Huoh, eli miehen olisi pitänyt arvata vaimon ajatukset, muuten on sika.
[/quote]
No ei, vaan yleisiä käytökseen liittyviä seikkoja. Mutta jos on mies, jolle TUO oli kosinta niin sitten on.
Sanoinpahan vain, että minä en jättäisi asiaa oikaisematta. Ihan nätisti tietty, koska kyllä mäkin ymmärrän, ettei mies ilkeyttään tuota tehnyt. Jos ei sen takia enää haluais avioon kanssani, niin selvä. En mäkään välitä ihmisestä, jolle mun tunteet ei ole tärkeitä.
Haha ei saisi nauraa mutta olihan tuo hauska! :D no ota asia ainakin kohteliaisuutena, hän haluaa kanssasi naimisiin. Itse ehotin miehelle että karkaisimme tänä syksynä vihille, mies vastasi " olipa hauska ehdotus" ja asiasta ei ole puhuttu sen koommin..... Olisin mieluummin tilanteessasi.
AP in da house!
Kyse on siis siitä, että minä paatuneena romantikkona olin kuvitellut kosinnan tulevan mieheltä ja kyllä ällön imelästi ajattelin että siihen kuuluisi kauniit sanat ja sadat kynttilät ja viulistit yms. No ei ehkä ihan mutta kuitenkin vähän romanttisemmin! Se tässä mättää.
Itse häitä en panikoi, haluan kyllä tämän miehen kanssa naimisiin! Mutta nyt siis minua ahdistaa vaan se miten tässä nyt näin kävi. Mies on tosi innoissaan, aikoi jo huomenna onnitella minua tulevasta äitienpäivästä tulevana vaimona (!!!!) (lapsista ollaan puhuttu mutta ei ole vielä ajankohtaista!) Tämä sattui siis aamupäivällä, mies päivitti profiilinsa vähän ennenkuin kirjoitin tänne ja miehen äiti soitti heti kun oli nähnyt miehen päivityksen netissä..
Älkää spekuloiko!
Koittaisin tosiaan puhua miehen kaa. Ei kai ole hyvä liitto, jos mies ei sit yhtään ymmärrä sua asiassa ap?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:05"]
AP in da house!
Kyse on siis siitä, että minä paatuneena romantikkona olin kuvitellut kosinnan tulevan mieheltä ja kyllä ällön imelästi ajattelin että siihen kuuluisi kauniit sanat ja sadat kynttilät ja viulistit yms. No ei ehkä ihan mutta kuitenkin vähän romanttisemmin! Se tässä mättää.
Itse häitä en panikoi, haluan kyllä tämän miehen kanssa naimisiin! Mutta nyt siis minua ahdistaa vaan se miten tässä nyt näin kävi. Mies on tosi innoissaan, aikoi jo huomenna onnitella minua tulevasta äitienpäivästä tulevana vaimona (!!!!) (lapsista ollaan puhuttu mutta ei ole vielä ajankohtaista!) Tämä sattui siis aamupäivällä, mies päivitti profiilinsa vähän ennenkuin kirjoitin tänne ja miehen äiti soitti heti kun oli nähnyt miehen päivityksen netissä..
Älkää spekuloiko!
[/quote]
Älä jää roikkumaan. Kosinta on kuitenkin niin vähäpätöinen juttu, se on se itse avioliitto joka merkitsee. Iloitse siitä että miehesi rakastaa sinua niin paljon, että vastasi myöntävästi - vaikket häntä kosinutkaan - ja kuuluttaa asiaa onnellisena ympäri maailmaa. Koska hän rakastaa sinua. Se on se mikä merkitsee. Älä juutu jenkkileffoista imemääsi mies-kosii-naista-ravintolassa-viulustit-ruusut-sokeriasiirappia-kulttuuriin. Sulta menee loppuelämä ohitse jos jäät vain itkemään, kuinka kosinta ei ollutkaan just sellanen kuin olit pääsi sisällä kuvitellut.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]