Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset apua, kosin vahingossa miestäni

Vierailija
09.05.2015 |

Apua, tilanne on se että tultiin tänään syömästä ja keskusteltiin mm. ensitreffit alttarilla ohjelmasta. Ollaan seurusteltu nyt 6kk. Tultiin kotiin ja eteisessä minä sitten jotenkin sanoin että "mieti kun siinä alttarilla kysytään vaan että tahdotko mennä naimisiin..". Mässytin karkkia samalla kun puhuin joten ilmeisesti mies kuuli vaan "tahdotko mennä naimisiin"kohdan. Mies huusi että TAHDON ja nappasi minut syliin ja alkoi suukottelemaan ja että ihanaa. Puhui että maanantaina mennään hakemaan sormukset. Naureskeli mulle että ihana kun hänen ei nyt tarvitse kosia kun hirveä stressinaihe olisi ollut. Naureskelin itse kun ajattelin että vitsailee..mutta nyt.. se oli päivittänyt facebookkiin KIHLOISSA (tämä siis vaatii minun hyväksynnän ennenkuin näkyy) ja kirjoittanut seinälleen että SANOIN TAHDON, ja nainen kosi! :) APUA, Ilmeisesti se nyt on tosissaan.

Minä en todellakaan halua olla se joka kosii, olen aina haaveillut että minua kositaan! NAISET, auttakaa, miten saan purettua tämän tilanteen???

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Aika inhottavaa vetää toiselta noin matto alta. Tärkeintähän ovat häät, ajatelkaapa jos mies olisi alkanut kakoa että sori, en mä sun kanssa sentään naimisiin aikonut...

[/quote]

No ei voi mitään, mikä mies tuollainen nyt on, joka eteisessä kun toinen mässyttää karkkia ja puhuu lausetta ottaa että menetkö kanssani naimisiin? Siis mä suuttuisin siitä, että ei ajattele minun olevan hieman arvokkaampi kuin tuollainen alatyylinen mikä nainen vaan, jolla ei ole munaa kosia oikeasti, jos aikoo. Eli ei kelpais mulle tuollainen nysvä. Mulla ei siis ole niin, että miehen pitää kosia, mutta jotain arvokkuutta tai ajatusta siinä sopisi mielestäni olla, tuollainenhan on ihan naurettavaa, eikä mulle naureta. Kaverit, miehen äiti jne.

Vierailija
22/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:07"]

Siis haluatko säkin muka oikeasti naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen, ja ongelma on vain se että mies ei kosinut?

[/quote]

Se on nyt päällimmäinen ongelma. Olemme tunteneet yli 10v.  T:AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
24/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:11"]

Ai kauhee :D Nauran ihan hulluna täällä. Sori :D:D:D

[/quote]

En edes ymmärrä, mikä tässä naurattaa. Ette arvosta aloittajaa yhtään.

22

Vierailija
25/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Aika inhottavaa vetää toiselta noin matto alta. Tärkeintähän ovat häät, ajatelkaapa jos mies olisi alkanut kakoa että sori, en mä sun kanssa sentään naimisiin aikonut...

[/quote]

No ei voi mitään, mikä mies tuollainen nyt on, joka eteisessä kun toinen mässyttää karkkia ja puhuu lausetta ottaa että menetkö kanssani naimisiin? Siis mä suuttuisin siitä, että ei ajattele minun olevan hieman arvokkaampi kuin tuollainen alatyylinen mikä nainen vaan, jolla ei ole munaa kosia oikeasti, jos aikoo. Eli ei kelpais mulle tuollainen nysvä. Mulla ei siis ole niin, että miehen pitää kosia, mutta jotain arvokkuutta tai ajatusta siinä sopisi mielestäni olla, tuollainenhan on ihan naurettavaa, eikä mulle naureta. Kaverit, miehen äiti jne.
[/quote]
Sori, mutta aika hupaisaa ajatuksenjuoksua sulla :D

Vierailija
26/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuis, naiset, jos mies kosisi ja sitten kun ootte kuuluttanut sen koko maailmalle, toteais että emmä nyt tosissaan, vitsillä vaan heitin?

Vierailija
27/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Mitä hittoa? Miksei mies saisi suostua kosintaan? 2000-luku kutsuu...

[/quote]

Joo, pikkuisen hätä oli kun otti tuon kosintana. Mua ällöttäis. Enkä ois uskaltanut kosia itse, hihihiii.... (sanoo mies. Ah, ihana. Not).

Vierailija
28/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"]

Miltä tuntuis, naiset, jos mies kosisi ja sitten kun ootte kuuluttanut sen koko maailmalle, toteais että emmä nyt tosissaan, vitsillä vaan heitin?

[/quote]

No mä ainakin häpeäisn, kun luulin eteisessä kesken lauseen puhutun sanaparin olleen kosinta. Oikeesti. Ei nyt ihan noin epätoivoinen pidä olla, koska totta kai toinen kokisi olonsa ikäväksi tuollaisessa tapauksessa. Ajattelisin häntäkin, enkä vain itseäni.

Vierailija
29/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Mitä hittoa? Miksei mies saisi suostua kosintaan? 2000-luku kutsuu...

[/quote]

Joo, pikkuisen hätä oli kun otti tuon kosintana. Mua ällöttäis. Enkä ois uskaltanut kosia itse, hihihiii.... (sanoo mies. Ah, ihana. Not).
[/quote]

No mitä miehen olisi pitänyt sanoa? "Äläpä nyt hupsuttele, minä sitten joskus kosin jos minua sattuu huvittamaan ja olet sen arvoinen"?

Vierailija
30/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa onkin söpö kosimistarina jota kertoa. "No se oli siinä eteisessä ku seisottii ja sitten mä just olin nielaisemassa Väyrysen Päätä kun mä kysyin et mennäänkö naimisiin ja sit se toine sano et mennään ja sit me suudeltiin semmonen lakritsikuolainen suukko :)"

Vierailija
31/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:05"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Aika inhottavaa vetää toiselta noin matto alta. Tärkeintähän ovat häät, ajatelkaapa jos mies olisi alkanut kakoa että sori, en mä sun kanssa sentään naimisiin aikonut... [/quote] No ei voi mitään, mikä mies tuollainen nyt on, joka eteisessä kun toinen mässyttää karkkia ja puhuu lausetta ottaa että menetkö kanssani naimisiin? Siis mä suuttuisin siitä, että ei ajattele minun olevan hieman arvokkaampi kuin tuollainen alatyylinen mikä nainen vaan, jolla ei ole munaa kosia oikeasti, jos aikoo. Eli ei kelpais mulle tuollainen nysvä. Mulla ei siis ole niin, että miehen pitää kosia, mutta jotain arvokkuutta tai ajatusta siinä sopisi mielestäni olla, tuollainenhan on ihan naurettavaa, eikä mulle naureta. Kaverit, miehen äiti jne. [/quote] Sori, mutta aika hupaisaa ajatuksenjuoksua sulla :D

[/quote]

Miten niin? Minusta tuollainen olisi supernoloa ja ala-arvoista. Minun kustannuksellani naurettaisiin. Ettäkö mä olisin niin tyhmä, että kosisisn sivulauseessa jossain eteisessä? En todellakaan ole. 

Vierailija
32/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"]

[/quote]

No mä ainakin häpeäisn, kun luulin eteisessä kesken lauseen puhutun sanaparin olleen kosinta. Oikeesti. Ei nyt ihan noin epätoivoinen pidä olla, koska totta kai toinen kokisi olonsa ikäväksi tuollaisessa tapauksessa. Ajattelisin häntäkin, enkä vain itseäni.
[/quote]
Niin, eli olisiko kivaa että toinen tuottaisi sinulle häpeää? Haluaisitko tuollaisen näpäyttäjän kanssa edelleen naimisiin?

Vierailija
33/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Mitä hittoa? Miksei mies saisi suostua kosintaan? 2000-luku kutsuu... [/quote] Joo, pikkuisen hätä oli kun otti tuon kosintana. Mua ällöttäis. Enkä ois uskaltanut kosia itse, hihihiii.... (sanoo mies. Ah, ihana. Not). [/quote] No mitä miehen olisi pitänyt sanoa? "Äläpä nyt hupsuttele, minä sitten joskus kosin jos minua sattuu huvittamaan ja olet sen arvoinen"?

[/quote]

No ei, vaan kysyä esim. että "mitä? Sanotko uudelleen." Ei minusta lähellekään niin noloa kuin tämä heti luuli kumihuuli -homma. 

Vierailija
34/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"] Miltä tuntuis, naiset, jos mies kosisi ja sitten kun ootte kuuluttanut sen koko maailmalle, toteais että emmä nyt tosissaan, vitsillä vaan heitin? [/quote] No mä ainakin häpeäisn, kun luulin eteisessä kesken lauseen puhutun sanaparin olleen kosinta. Oikeesti. Ei nyt ihan noin epätoivoinen pidä olla, koska totta kai toinen kokisi olonsa ikäväksi tuollaisessa tapauksessa. Ajattelisin häntäkin, enkä vain itseäni. [/quote] Niin, eli olisiko kivaa että toinen tuottaisi sinulle häpeää? Haluaisitko tuollaisen näpäyttäjän kanssa edelleen naimisiin?

[/quote]

Aivan, en haluaisi, ja mies se tässä häpeää tuottaa. Tahtomattaan, mutta ei voi oikeasti loukkaantua liikaa, kun e kerran tarkoittanut pahalla. Mutta ei kai tulevan vaimonkaan tarvitse mitä tahansa niellä? Hienostipa alkaa, voi helvetti.

Vierailija
35/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:02"]Sano, että nyt vasta tajusit hänen olevan tosissaan, luulit, että mies vitsailee. Onhan se hänelle varmaan pieni kolaus, mutta kai voit tosiaan selittää, ettet halua tällaista kosintaa ja että odotat, että mies kosii. Facebookissa asia olkoon kuten on tai sitten pois teksti, kuka kosikaan ja ketä. Ikävä homma, mutta mitä se mies nyt tuollalailla, riitti hänelle aika nuija/niukka tyyli, mä vetäisin herneet nenään jo siitäkin... :( [/quote] Mitä hittoa? Miksei mies saisi suostua kosintaan? 2000-luku kutsuu... [/quote] Joo, pikkuisen hätä oli kun otti tuon kosintana. Mua ällöttäis. Enkä ois uskaltanut kosia itse, hihihiii.... (sanoo mies. Ah, ihana. Not). [/quote] No mitä miehen olisi pitänyt sanoa? "Äläpä nyt hupsuttele, minä sitten joskus kosin jos minua sattuu huvittamaan ja olet sen arvoinen"?

[/quote]

No ei, vaan kysyä esim. että "mitä? Sanotko uudelleen." Ei minusta lähellekään niin noloa kuin tämä heti luuli kumihuuli -homma. 
[/quote]
Eli jos sinua kosittaisiin, kyselisit onko mies nyt varmasti tosissaan?

Vierailija
36/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa ihanaa tää sai mut hymyilemään :) Paljon onnea! :)

Vierailija
37/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tekin kaikki nauraa hirnutte täällä. Olette ala-arvoisia paskoja, toisen epäonnelle nauravia nuijahyeenoita.

Vierailija
38/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"]Miten tekin kaikki nauraa hirnutte täällä. Olette ala-arvoisia paskoja, toisen epäonnelle nauravia nuijahyeenoita.
[/quote]

Mitä epäonnea tuossa on?

Vierailija
39/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:20"]

Tuossa onkin söpö kosimistarina jota kertoa. "No se oli siinä eteisessä ku seisottii ja sitten mä just olin nielaisemassa Väyrysen Päätä kun mä kysyin et mennäänkö naimisiin ja sit se toine sano et mennään ja sit me suudeltiin semmonen lakritsikuolainen suukko :)"

[/quote]

No toimi itse samoin niin katsotaan kuinka söpölle tuntuu. Olet varmasti ihan vapaa kopiomaan tilanteen!

Vierailija
40/124 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"] Miltä tuntuis, naiset, jos mies kosisi ja sitten kun ootte kuuluttanut sen koko maailmalle, toteais että emmä nyt tosissaan, vitsillä vaan heitin? [/quote] No mä ainakin häpeäisn, kun luulin eteisessä kesken lauseen puhutun sanaparin olleen kosinta. Oikeesti. Ei nyt ihan noin epätoivoinen pidä olla, koska totta kai toinen kokisi olonsa ikäväksi tuollaisessa tapauksessa. Ajattelisin häntäkin, enkä vain itseäni. [/quote] Niin, eli olisiko kivaa että toinen tuottaisi sinulle häpeää? Haluaisitko tuollaisen näpäyttäjän kanssa edelleen naimisiin?

[/quote]

Aivan, en haluaisi, ja mies se tässä häpeää tuottaa. Tahtomattaan, mutta ei voi oikeasti loukkaantua liikaa, kun e kerran tarkoittanut pahalla. Mutta ei kai tulevan vaimonkaan tarvitse mitä tahansa niellä? Hienostipa alkaa, voi helvetti.
[/quote]
Mitä häpeää tuossa vaimolle tulee???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän