Kuinka kauan teillä menee melko isoilla ruokaostoksilla keskikokoisen marketin sisällä?
Siis kun etsitte ja valitsette tuotteita ostoslistalta jne.? Jos ajatellaan että kauppana on keskikokoinen marketti, esim. K-supermarketin kokoinen. Melko isot ostokset ovat 20-30 tuotetta.
Kommentit (29)
Mä käyn sellaisessa keskikokoisessa S-Marketissa ja ostan just joku 30 eri tuotetta ainakin. En ole ikinä ottanut aikaa, mutta arvioisin, että aikaa menee noin 10 minsaa. Kävelen rivakasti, tiedän kaikkien tuotteiden paikat ja ladon vain koriin ja painelen menemään. Tuohon 10 minsaan sisältyy myös itsepalvelukassa.
5-10 min. Osaan kaupan hyllyt jo ulkoa niin ei tarvitse mitään etsimällä etsiä.
Puolisen tuntia. Tiedän mistä mikäkin löytyy ja olen tehnyt kauppalistan järjestyksessä ovelta kassoille.
Ei mene kauaa. Olen hintatietoinen ja kun on lista niin ei tarvi miettiä. Ehkä 20 min.
25 minuuttia suunnilleen. Tihrustelen huonolla näölläni tuoteselosteita.
Riippuu onko tuttu kauppa mutta ei tuommoisissa pienissä ostoksissa varmaan varttia kauempaa mene. Toki riippuu myös siitä mitä ostaa. Jos tuotteet ovat samalta osastolta, niin ne on nopeasti korissa mutta jos pitää hakea tuotteita eri puolelta kauppaa, niin siinä menee enemmän aikaa.
20 min varmaankin. Isossa marketissa menee 20-60 min.
Mutta minä olen siitä täysin poikkeuksellinen yksilö että tykkään käydä ruokakaupassa. Tutkin uutuuksia ja teen heräteostoksia.
Ei riitä se tunti Isossa omenassa, vaihtoon meni Citycomin omistamat paikat.
Minulla menee 5 min. kun noudan paikallisen citymarketin takaovelta verkkokauppatilauksen. Tilaan viikon ruoat kerrallaan. Ei enää huvita yhtään mennä itse kauppaan keräämään ostoksia.
Ostoslistallani on noin 15 tuotetta ja kyllä siitä vartissa selviää, kun kauppa on sen verran tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Puolisen tuntia. Tiedän mistä mikäkin löytyy ja olen tehnyt kauppalistan järjestyksessä ovelta kassoille.
Sorry, luin värin. En käy koskaan noin pienissä kaupoissa vaan aina Cittarissa tai Prismassa ja niissä menee puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee 5 min. kun noudan paikallisen citymarketin takaovelta verkkokauppatilauksen. Tilaan viikon ruoat kerrallaan. Ei enää huvita yhtään mennä itse kauppaan keräämään ostoksia.
Eikös tuossa pitäisi laskea myös tilauksen tekemiseen käytetty aika.
Viikonlopun ostokset Prismassa 1 tunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa pitäisi laskea myös tilauksen tekemiseen käytetty aika.
Lisään tuotteita pitkin viikkoa koriin ja tilauksessa menee se pari minuuttia.
Puolisen tuntia tai alle, Vaihtoivat hyllyjärjestystä jokin aika sitten ja alussa meni yli puoli tuntia. En juurikaan tutki muita tuotteita kuin ne jotka on listassa. Joskus tutkin hyllyjä ja silloin voi mennä tuntikin.
Jos kävelen, yhteensä 1,5 tuntia, on vain liian raskasta enää kävellä vielä takaisin. Nykyään en aina edes löydä helposti hakemaani, kotiinkuljetus parempi.
Tutussa kaupassa max 20 min. Mä en oikein viihdy kaupoissa.