taaperoiden hauskat sanat
aska-asia = ranskalaisia.... naurattaa aina kun kuulostaa aina ihan kun sanoisi paska asia. :'DD
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 09:07"]Onpa helvetin tylsiä kersoja teillä! Yksikään juttu ei edes hymähdytä.
[/quote]
Mä olen alapeukuttanut lähes kaikkia, kun nämä on niin TYPERIÄ! Yli puolet näistä on mammojen omista päistä keksittyjä, näkee NIIN selvästi. Sama juttu kuin niissä "lasten suusta kuultua"-tarinoissa, vanhemmat keksii itse. Noloo.. Eikä tosiaan hymynkaretta tule, kun näitä lukee.
Kylkiluut=kuukiluut
Etkö usko=ekkö ukko :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 09:07"]Onpa helvetin tylsiä kersoja teillä! Yksikään juttu ei edes hymähdytä.
[/quote]
Mä olen alapeukuttanut lähes kaikkia, kun nämä on niin TYPERIÄ! Yli puolet näistä on mammojen omista päistä keksittyjä, näkee NIIN selvästi. Sama juttu kuin niissä "lasten suusta kuultua"-tarinoissa, vanhemmat keksii itse. Noloo.. Eikä tosiaan hymynkaretta tule, kun näitä lukee.
[/quote]
Ei saatana mikä vatiaivo. Alapeukutat kaikkia? Minkä niminen on sairaus jota sairastat? Ei en mä tajua, ei löydy sanoja.
Joo, kuinka helvetin tylsä ja katkera ihminen täytyy olla että tulee tänne alapeukuttamaan? :D Säälin sua. Joo, osa on ollu vähän tylsiä, mutta todella tylsämielinen saa olla että luulee jonkun keksivän näitä päästään? Sori hirveesti että mun siskon poika oli outo (on edelleen, ihanan outo :D) ja keksi erikoisen oman sanan ja sanoi muita sanoja oudosti/söpösti. Enkä ole edes itse kenenkään äiti! T. Sen "bä-bmm-bu":n täti
Hiihtimet=sukset Tämä on vissiin aika yleinen ja kantapää=kantapala