Onko palstan kävijämäärä pudonnut, kun provoihin on enää tarrata?
Selvä muutos tapahtunut. Mihin ihmiset ovat menneet?
Kommentit (28)
Ehkä provojen taso on laskenut eikä jengi viitsi enää vaivautua vastaamaan?
Olet ilmeisesti se holvikaaritrolli.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Se on joku muu. Minä kirjoittelen noita ”Mies teki sitä ja tätä”-viestejä yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Se on joku muu. Minä kirjoittelen noita ”Mies teki sitä ja tätä”-viestejä yms. Ap
Tää on mun lempitrolli.
Palsta on saastunut trolleista eikä täällä enää paljon tavalliset ihmiset pyöri.
Trollien pitää paskantaa kaiken päälle nykyään.
Kyllä vastataan jos keksit uusia, ei kukaan viitsi jatkuvasti samoja juttuja.
Ihmiset on oppineet, että elämää ei kannata tuhlata turhuuteen ja muutenkin ignooraus on paras vastaisku.
Mammat kirjoittelee Momoalle ja tyhjentelevät tilejään saadakseen hänet Suomeen, ei siinä ehdi palstatrollien kanssa leikkiä.
Voi olla sitäkin, mutta enemmän syynä ovat itse paskat, itseääntoistavat ilmiselvät provot. Näitä holvikaari ja mies sitten teki sitä ja tätä....ei vaan pysty🥱
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Te trollit olette niin laiskoja, että ette ole ansainneet kunnon provosoitumista. Tuoretta ja nohevaa juttua kehiin!
Ne on vaan niin huonoja, siksi. Ihmisillä on muutakin tekemistä kuin olla surkean trollin viihdykkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Te trollit olette niin laiskoja, että ette ole ansainneet kunnon provosoitumista. Tuoretta ja nohevaa juttua kehiin!
Just näin. Ryhdistäytykää! Pitää uudistua, ei sitä muuten pysy menossa mukana.
Kyllä se on sensuuri ja järjettömät ketjujen poistot jotka on saanut ihmiset kaikkoamaan.
Mutta tämähän on tarkoituskin.
Liika ja ilmiselvä trollaus on vienyt moderoinnin äärimmilleen ja sen takia palsta on pilalla ja ihmiset kaikkoavat. Trollaus on kääntynyt täysin itseään vastaan kun täällä ei saa puhua enää mistään.
Veikkaan että holvikaaritrolli karkottaa huolella porukkaa. Palsta on nykyään yksi hullujenhuone. Olen monissa liemissä keitetty palstakonkari mutta minäkään en enää jaksa tätä pulunguanon määrää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sensuuri ja järjettömät ketjujen poistot jotka on saanut ihmiset kaikkoamaan.
Mutta tämähän on tarkoituskin.
Sensuuri pitää porukan täällä mutta trollaus on mennyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että holvikaaritrolli karkottaa huolella porukkaa. Palsta on nykyään yksi hullujenhuone. Olen monissa liemissä keitetty palstakonkari mutta minäkään en enää jaksa tätä pulunguanon määrää täällä.
Sama täällä, käyn nykyään enää harvoin täällä. Jutut ovat niin mielipuolista sirkusta että ei tämmöistä jaksa.
Joku provotehtailija siellä ilmeisesti. Ehkä provot ovat niin surkeita, että niihin ei siksi tule vastauksia.