Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ovulaatiotesti ei näytä raskautta?

Vierailija
09.05.2015 |

Olen varmaan hermoheikko joo, mutta antakaa anteeksi koska tämän on eka yrityskierros ja olen liian malttamaton.

Ostin heti jo paketin ovulaatiotestejä, että voisi kartoittaa ne kaikista hedelmäisimmät päivät ja pelata ns. varman päälle. Sain oletetun ovulaation aikaan positiivisen tuloksen ja peittoa heiluteltiinkin ahkerasti niihin aikoihin. Nyt sitten on kp 30( kierto on 28 päivää) ja malttamattomana jo ennen kuin menkat oli myöhässä kokeilin ovulaatiotestiä, josko se näyttäis plussan, mutta en saanut kuin kontrolliviivan ja hyyyvin hailakan toisen viivan, joten masennuon jo että en varmasti ole raskaana. Sitten kun menkat oli tänään jo oikeasti kaksi päivää myöhässä niin ostin raskaustestin ja siihen tuli heti positiivinen tulos, ihan huvikseen vielä kokeilin ovulaatiotestiä, mutta ei tullut positiivista. 

Onko muita joille ovulaatiotesti ei näyttänyt raskautta, vaikka raskaustesti olikin jo positiivinen? 
Toivottavasti mikään ei ole vialla...

Kommentit (15)

Vierailija
2/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vauhdilla saat vielä keskenmenon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ovulaatiotesti ole raskaustesti?

Vierailija
4/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ovulaatiotesti ei näytä raskautta, koska se mittaa ihan eri hormonia.

Vierailija
5/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:39"]Täh? Ovulaatiotesti ei näytä raskautta, koska se mittaa ihan eri hormonia.
[/quote]

Mä testasin tätä raskausaikana, koska pidin täysin urbaanilegendana. Kyllä se pirulainen vaan näytti raskauden myös

Vierailija
6/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis usein ovulaatiotesti näyttää myös raskauden, koska se raskaushormoni ja hormini mitä ovulaatiotesti mittaa ovat lähes samanlaiset.

Ja netistä olen lukenut, että lähes kaikki ovat saaneet ovulaatiotestiin positiivisen tuloksen jos raskaana. Niin mietin että miten voi olla mahdollista että itsellä positiivinen raskaustesti mutta negatiivinen ovistesti...

ja kummatkin testit ovat markkinoiden herkimpiä tikkutestejä

ap

Vierailija
7/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin samana päivänä raskaustestillä ja ovistestillä, molemmat ihan selviä positiivisia tuloksia.. Että kyllä se vaan raskauden näyttää.

Vierailija
9/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudesta! Kannattaiskohan nyt keskittyä siihen raskauteen ja uskoa sitä raskaustestiä. Raskausaikana on paljon isompiakin asioita mietittävänä, kun miksi se ovulaatiotesti ei sitä raskautta näyttänyt. Terveisin; 3 vuotta raskautta toivonut.

Vierailija
10/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO

Vierailija
11/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:31"]

Itse testasin samana päivänä raskaustestillä ja ovistestillä, molemmat ihan selviä positiivisia tuloksia.. Että kyllä se vaan raskauden näyttää.

[/quote]

Mikäköhän mussa on vikana kun ei vieläkään ovistesti näytä kuin kontrolliviivan ja hyyyyvin hailakan testiviivan. Mutta raskaustesti taas näyttää jo aika vahvan plussan ja clearblue digitestikin antoi 2-3 viikkoa raskaana tulokseksi kun nyt iltapäivästä testasin.

Ovulaatiotestejä mulla on siis vino pino kotona kun en uskonut että tärppi kävis näin pian ja ne kaikista herkimmätkään ovistestit ei todellakaan näytä plussaa mulle.

ap

Vierailija
12/15 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap rauhoitu hyvä nainen! Jospa ne sun herkkääkin herkemmät ovulaatiotestit eivät sekoita HG ja LH hormoneita keskenään vaan tosiaan tekevät sen minkä lupaavat eli testaavat nimenomaan ovulaatiota?

Vierailija
13/15 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että ovistesti ei näyttänyt plussaa ekalla kerralla, vaikka sit selvis että viikkoja oli enemmän kun luulin eli olis pitäny näkyä. Olikohan sit viallinen testi (molemmat viivat kyllä näky, mut testiviiva selkeesti vaaleempana), mut jatkossa teen kyllä raskaustestejä!

Vierailija
14/15 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen selvän positiivisen r testin. Tänään tein o testin ja puhdas nega. Joten ei kyllä kannata luottaa.

Vierailija
15/15 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rfsu marketista ostettavat ovulaatiotestit ei näytö raskautta!

Muut näyttää! Ne osaa erotella hcg ja lh hormonin. Vaikka onkin halppiksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan