Mies käskee laihduttamaan
Olen 50 vee 170cm/66 kg
pitäisi painaa 60kg
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ihmeessä sinulla ei ole ystäviä? Mieskö sinut on eristänyt muista ihmisistä?[/quote
Meillä on yhteisiä ystäviä miehen kanssa..
Minulla ei ole erikseen naisystäviä.
Olen hiukan rikkinäinen , enkä luota toisiin helposti.
Olen kaunis ja sosiaalisesti ulospäinsuuntautuneen oloinen.
Nii in ero on lopullinen..
Minusta tulisi tavallaan elävä leski.
ihminen jonka kanssa olen elänyt 30 vuotta v.ihaisi minua.
Niinkuin isäni ja äitini ja sukuni v.ihaavat minua.
Minua on koulukiusannut jopa ammattikoulun opettaja.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SEMMOINEN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et itse halua laihduttaa nii jätä se! Joka tapauksessa suosittelen jättämään koska ei miehet saa tollee käskee naista laihduttamaan.
mieheni on elämäni rakkaus (30 vuotta) eikä mikään SE
Sinulla on traumasidos siihen ukkoon eikä mikään rakkaus. Rakkaus on sitä kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja aidosti haluaa toisilleen hyvää. Ja nämä suojelevat niin toistensa henkistä kuin fyysistäkin hyvinvointia. ET VOI rakastaa ihmistä joka käyttää sinuun väkivaltaa, se ei ole mahdollista. Sinun tilasi on sekoitus traumasidosta, läheisriippuvuutta ja tukholmasyndroomaa, mutta rakkautta se ei ole. On täysin sairasta rakastaa ihmistä joka pahoinpitelee, sellaista konseptia ei ole olemassakaan vaan silloin on aina kyse sairauden tilasta ihmisen päässä jos niin kuvittelee.
Miksi mies sitten kohteli minua ihanasti ensimmäiset 20 vuotta?
Olin toki hoikka..auttoikohan se?
Olin myös nätti naamasta..olen vieläkin..mutta en nuoren näköinen.
Arvatenkin sievä ulkonäkösi pönkitti silloin hänen egoaan ja muiden miesten silmissä hänellä näytti olevan kaikki. Nyt hänellä on näköjään konkurssikypsä firma ja rapistuva nainen jota ei enää voi esitellä munansa jatkeena. Miehesi ei ole rakastanut sinua silloinkaan, vaan sitä miltä sinä sait hänet näyttämään ja olonsa tuntemaan. Nyt huomiosi on arvotonta koska sinulla ei ole enää samaa arvoa kuin oli ennen. Missään vaiheessa sinä et ole ollut se tärkeä, vaan se miksi sinä teit hänet muiden silmissä ja hänen omassa mielessään.
Ap tässä
Se laihduttaminen alkaa tuntua helpoimmalta vaihtoehdolta.
Saanpahan olla rauhassa.
Nääntyneenä menee firma ja siivouspuheetkin ohi korvien
Alankin heti laihduttaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan ainoa asia, mitä muuta hän määräilee elämässäsi?
Jokainen tekee OMAT valintansa ja päätöksensä oman hyvinvointinsa eteen, ja niistä yksi olennaisimpia on hyvä ja kunnioittava parisuhde, jossa toista ei mollata ja määrällä.
Vaikka olisikin ylipainoa (jota sinulla ei ole) siitä eroon pääseminen ei kuulu miehesi pätkääkään.Pitäisi vaan huolta omista asioistaan hän ja sinuna etsisin uuden arvostavan parisuhteen. Ei sinun tarvitse tuollaista kuunnella.
Mitä neuvoisit yrityksemme suhteen?
Lisäksi minulla ei ole enää perhettä ti sukulaisia.
Olisin työtön ja yksin maailmassa...
Myy osuutesi. Perusta oma.
Mies jääköön miettimään miten meni niinku omasta mielestä kun meni vittuilemalla firma ja muija.
en osaa pyörittää yritystä yksin..
eikä ole varaa palkata apua..mutta oon jo päättänyt laihduttaa
se on nyt ratkaisuni.ap
älä hyvä ihminen jää tommosen miehen luo, eroa! tottakai tuntuu pahalta erota, viel ku ootte ollu tosi kauan yhdessä - mut tällainen peli ei vetele. älä muuta itseäsi jonkin toisen ihmisen vuoksi - ja vielä noin hirveän ihmisen vuoksi.
Laihduttaisin miehen pois parisuhteesta. Lähtisi kunnolla kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ihmeessä sinulla ei ole ystäviä? Mieskö sinut on eristänyt muista ihmisistä?[/quote
Meillä on yhteisiä ystäviä miehen kanssa..
Minulla ei ole erikseen naisystäviä.
Olen hiukan rikkinäinen , enkä luota toisiin helposti.
Olen kaunis ja sosiaalisesti ulospäinsuuntautuneen oloinen.
Saisiko sinulla olla omia ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mammat uskoo selvän miesvihaprovon.
Minä olen elänyt tuollaisen kanssa. Että mitä outoa tässä nyt on?
On se vähän outoa kun näitä löytyy jatkuvasti. Kannattaisi sinunkin vähän ajatella kriittisesti.
Joko laihdutat, tai sitten annat miehen ottaa tyttöystävä. Sinun siirto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan ainoa asia, mitä muuta hän määräilee elämässäsi?
Jokainen tekee OMAT valintansa ja päätöksensä oman hyvinvointinsa eteen, ja niistä yksi olennaisimpia on hyvä ja kunnioittava parisuhde, jossa toista ei mollata ja määrällä.
Vaikka olisikin ylipainoa (jota sinulla ei ole) siitä eroon pääseminen ei kuulu miehesi pätkääkään.Pitäisi vaan huolta omista asioistaan hän ja sinuna etsisin uuden arvostavan parisuhteen. Ei sinun tarvitse tuollaista kuunnella.
Mitä neuvoisit yrityksemme suhteen?
Lisäksi minulla ei ole enää perhettä ti sukulaisia.
Olisin työtön ja yksin maailmassa...
Myy osuutesi. Perusta oma.
Mies jääköön miettimään miten meni niinku omasta mielestä kun meni vittuilemalla firma ja muija.
en osaa pyörittää yritystä yksin..
eikä ole varaa palkata apua..mutta oon jo päättänyt laihduttaa
se on nyt ratkaisuni.ap
Et taida edes halua muutosta mihinkään.
Ei muuta kuin hyvää jatkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Mun miesystävä jos kommentoisi painoani sanallakaan, niin olisi entinen saman tien. Enhän minäkään kommentoi hänen ulkonäköään, paitsi positiivisesti.
Oletteko hoikkia? ap
Mies on, minä en.
Jotain on tapahtunut, joko vähitellen tai yhtäkkiä. Miehen käytös ei ole normaalia. Sinä saat olla juuri sen kokoinen kun sinusta tuntuu hyvältä. Eri asia on olla huolissaan jos puoliso on huomattavan ylipainoinen, mitä sinä et varmasti ole. Toivottavasti asianne selviävät!