Mies käskee laihduttamaan
Olen 50 vee 170cm/66 kg
pitäisi painaa 60kg
Kommentit (73)
Mitä helkkaria 66 kiloahan on 170 senttiselle aivan normaali, hyvä paino.
Yli 50 vuotiaana on hankala erota..on paljon hyvääkin..mutta haluaisin joskus
kehorauhaa..
Lisäksi meillä pitää olla siistiä kuin sairaalassa.
Saatan vielä syödä kun mies on jo huuhtelemassa astiaa ja laittamassa koneeseen
Lakanat vaihdetaan 2 kertaa viikossa (aina minä)
Pyyhkeet myös 2 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria 66 kiloahan on 170 senttiselle aivan normaali, hyvä paino.
Paino on kerääntynyt mahaan, joka pömpöttää:(ap
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mammat uskoo selvän miesvihaprovon.
kuules nyt mies28 vee mee muualle trollaamaan!
Ymmärräthän ap, että mies alistaa, kontrolloi ja käyttää henkistä väkivaltaa sinuun.
Olet normaalipainoinen, eikä ylipainokaan antaisi oikeutusta käyttäytyä noin törkeästi sinua kohtaan.
Eroaisin tuollaisesta miehestä välittömästi,
Olet 50v. ja annat miehen nimitellä, ottaa juomat kädestäsi ja kataa lavuaariin, mitä muuta? Kaivappa se itsekunnioituksesi sieltä viemäristä ja tunge ukko ovesta ulos!
Käytkö miehesi nähden vaalla, vai mistä tietää painosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin mies käyttää henkistä (ja mahaa puristellessaan fyysistä) väkivaltaa. Olet normaalipainoinen. Kannattaa miettiä, haluatko enää jatkaa miehen kanssa vai elää vapaana ilman jatkuvaa vähättelyä ja nimittelyä.
Olen ihan loppu..
Mies kokee käytöksensä olevan normaalia.
Minä en halua että syömisiäni kytätään koko ajan.
Syön suklaata mieheltä salaa ja piilotan käärepaperit.
En paljoa, enkä joka päivä...
Kehität itsellesi tuolla tavalla vääristyneen suhteen ruokaan ja syömishäiriön. Miestä et voi muuttaa, mutta oman sijaintisi voit. Hän on terveydellesi uhka. Kun kerran saa syömishäiriön niin sen paraneminen ei sinun ikäisellä välttämättä tapahdu enää ikinä, ja se on yksi helvetti elää sen kanssa. Se taas voi johtaa sydämen rytmihäiriöihin, vääristyneeseen kehonkuvaan, verenpainetautiin, rasva-aineen vaihdunnan häiriöihin, osteoporoosiin jne. Nyt nainen otat suklaata ja laitat miehen pois elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olet 50v. ja annat miehen nimitellä, ottaa juomat kädestäsi ja kataa lavuaariin, mitä muuta? Kaivappa se itsekunnioituksesi sieltä viemäristä ja tunge ukko ovesta ulos!
30 vuotta yhdessä..mies on pikkuhiljaa muuttnut:(
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä yli 60kg on valtava paino naiselle kuin naiselle.
M28
Hei, Trolli, paöjonko sulla on ylipainoa? 72% duomalsidista miehistä on läskejä ja 47% alle 30- vuotiaista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen elänyt tuollaisen kanssa. Että mitä outoa tässä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin mies käyttää henkistä (ja mahaa puristellessaan fyysistä) väkivaltaa. Olet normaalipainoinen. Kannattaa miettiä, haluatko enää jatkaa miehen kanssa vai elää vapaana ilman jatkuvaa vähättelyä ja nimittelyä.
Olen ihan loppu..
Mies kokee käytöksensä olevan normaalia.
Minä en halua että syömisiäni kytätään koko ajan.
Syön suklaata mieheltä salaa ja piilotan käärepaperit.
En paljoa, enkä joka päivä...
Kehität itsellesi tuolla tavalla vääristyneen suhteen ruokaan ja syömishäiriön. Miestä et voi muuttaa, mutta oman sijaintisi voit. Hän on terveydellesi uhka. Kun kerran saa syömishäiriön niin sen paraneminen ei sinun ikäisellä välttämättä tapahdu enää ikinä, ja se on yksi helvetti elää sen kanssa. Se taas voi johtaa sydämen rytmihäiriöihin, vääristyneeseen kehonkuvaan, verenpainetautiin, rasva-aineen vaihdunnan häiriöihin, osteoporoosiin jne. Nyt nainen otat suklaata ja laitat miehen pois elämästäsi.
Meillä on yhteinen yritys(joka kaatuu jos eroan)
Minua ei palkkaa kukaan (olen yli 50 vuotias)
Minulla ei ole perhettä (pakenin kotoa 16 vuotiaana)
Mies on ollut minun elämäni rakkaus 30 vuotta.
Oli kiltti ja ihana aina siihen asti kun täytin 40 vuotta..
siitä se sitten lähti:(
30v samassa suhteessa niin on varmaan kerennyt melkoisesti tottua toiseen. Veikkaan, ettei miehes aivan kunnollinen alunperinkään ollut, jos nyt on tullut nuin inhottavaa käytöstä esille. Vois olla aiheellista miettiä painon pudottamista tämän miehen verran, voi tulla paljon kevyempi olo.
Kyllä täytyy olla alkeellinen mies. Tommosia paskahousuja liikkuu ihan liikaa vapaalla jalalla. Nainen on ihana olento, ei naiselle puhuta koskaan rumasti. Pannu putsataan aina kun tarvis ja pidetään muutenkin hyvänä
Mä en jaksaisi henkistä väkivaltaa. Jättäisin hänet.
Vierailija kirjoitti:
paljonko miehesi bmi on
180cm /73 kg
Jos " käskee", niin ota ero. Laihdut heti miehrn painon verran. Itsellä oli tommoinen mies. Ilkeä, huomautteli painosta, ja muutenkin ulnonäöstä. Kun päädin miehestä ja hänen aiheuttamastaan psyykkisestä.painolastista eroon,niin painoni omi normaali 2 vuotta eron jäljeen. Henkistä vänivaltaa parisuhteessa ei pidä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksaisi henkistä väkivaltaa. Jättäisin hänet.
Tällä hetkellä en uskalla mennä kotiin..
haukuin mieheni tekstiviestillä..
hän vaan ihmetteli..kertoi että tarkoittaa minun parastani.
kodin steriloinnilla, jatkuvalla laihdutuspuheella ja minun tavallani hoita firman asioita väärin.
En ole täydellinen...itsekään...