Mies käskee laihduttamaan
Olen 50 vee 170cm/66 kg
pitäisi painaa 60kg
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin mies käyttää henkistä (ja mahaa puristellessaan fyysistä) väkivaltaa. Olet normaalipainoinen. Kannattaa miettiä, haluatko enää jatkaa miehen kanssa vai elää vapaana ilman jatkuvaa vähättelyä ja nimittelyä.
Olen ihan loppu..
Mies kokee käytöksensä olevan normaalia.
Minä en halua että syömisiäni kytätään koko ajan.
Syön suklaata mieheltä salaa ja piilotan käärepaperit.
En paljoa, enkä joka päivä...
Kehität itsellesi tuolla tavalla vääristyneen suhteen ruokaan ja syömishäiriön. Miestä et voi muuttaa, mutta oman sijaintisi voit. Hän on terveydellesi uhka. Kun kerran saa syömishäiriön niin sen paraneminen ei sinun ikäisellä välttämättä tapahdu enää ikinä, ja se on yksi helvetti elää sen kanssa. Se taas voi johtaa sydämen rytmihäiriöihin, vääristyneeseen kehonkuvaan, verenpainetautiin, rasva-aineen vaihdunnan häiriöihin, osteoporoosiin jne. Nyt nainen otat suklaata ja laitat miehen pois elämästäsi.
Meillä on yhteinen yritys(joka kaatuu jos eroan)
Minua ei palkkaa kukaan (olen yli 50 vuotias)
Minulla ei ole perhettä (pakenin kotoa 16 vuotiaana)
Mies on ollut minun elämäni rakkaus 30 vuotta.
Oli kiltti ja ihana aina siihen asti kun täytin 40 vuotta..
siitä se sitten lähti:(
Voi olla, että miehelläsi on ollut muita naisia viimeiset 10 vuotta ja nyt häätää sinua elämästään, koska luulee että jonkun muun kanssa olisi parempi. Ihmiset kun ei vain yhtäkkiä muutu. Kun sinä lähdet niin yritys kaatuu. Sinä löydät miehen joka rakastaa sinua ja miehesi löytää oman kätensä, koska kukaan nainen ei tuollaista urpoa parisuhteessa katso. Loppujen lopuksi sinulla on kaikki valta ja kontrolli asioihin ja miehelläsi ei ole muuta valtaa kuin kiusata sinua painostasi.
Olisko aikaa parisuhdeterapialle?
Vierailija kirjoitti:
Yli 50 vuotiaana on hankala erota..on paljon hyvääkin..mutta haluaisin joskus
kehorauhaa..
Lisäksi meillä pitää olla siistiä kuin sairaalassa.
Saatan vielä syödä kun mies on jo huuhtelemassa astiaa ja laittamassa koneeseen
Lakanat vaihdetaan 2 kertaa viikossa (aina minä)
Pyyhkeet myös 2 kertaa viikossa.
Yli 50-vuotiaana on just hyvä erota. Mihin tarvitset miestä? Vielä varsinkin tuollaista ikävää tyyppiä.
Munaa saa mummotunnelista kun tarvii.
N51
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan, jos ero ei ole vaihtoehto, niin taitaa jäljelle jäädä oman suhtautumisen muuttaminen miehen käytöstä kohtaan. Aina on mahdollista vaikuttaa omaan suhtautumiseen, jos haluaa ja kunhan sen vaan muistaa sillä hetkellä. Läsnäolo auttaa tässä todella paljon. Ja se, että muistaa, että ihmiset näkee toisessa sen mitä on itsessä. Ihmiset peilaa omia tunteita, esim pelkoa ja vihaa toisiin. Miten mies suhtautuu omaan ulkomuotoonsa?
mies laihduttaa koko ajan
Onhan hän kivan näköinen
Mutta ei ymmärrä että mies on luonnostaan lihaksekkaampi ja laihtuu helpommin.
Viime lomallakin ..ihmetteli kuinka läski minusta tuli loman aikana..söimme samat ruuat:(
Jos et itse halua laihduttaa nii jätä se! Joka tapauksessa suosittelen jättämään koska ei miehet saa tollee käskee naista laihduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kehorauhaa..
Yli 50-vuotiaana on just hyvä erota. Mihin tarvitset miestä? Vielä varsinkin tuollaista ikävää tyyppiä.
Munaa saa mummotunnelista kun tarvii.N51
Meillä on yhteinen yritys.
Minulla ei ole perhettä ,eikä sukulaisia.
En usko että kestäisin yksinäisyyttä ja työttömyyttä...
Todennäköisesti tekisin it.se.m.urhan.
Olen ansassa..olen kuin liha josta on mennyt viimeinen käyttöpäivä:(
PARASTA ENNEN kirjoitti:
Olen ansassa..olen kuin liha josta on mennyt viimeinen käyttöpäivä:(
Tämä en ole minä.ap
Ei ole varmaan ainoa asia, mitä muuta hän määräilee elämässäsi?
Jokainen tekee OMAT valintansa ja päätöksensä oman hyvinvointinsa eteen, ja niistä yksi olennaisimpia on hyvä ja kunnioittava parisuhde, jossa toista ei mollata ja määrällä.
Vaikka olisikin ylipainoa (jota sinulla ei ole) siitä eroon pääseminen ei kuulu miehesi pätkääkään.
Pitäisi vaan huolta omista asioistaan hän ja sinuna etsisin uuden arvostavan parisuhteen. Ei sinun tarvitse tuollaista kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan, jos ero ei ole vaihtoehto, niin taitaa jäljelle jäädä oman suhtautumisen muuttaminen miehen käytöstä kohtaan. Aina on mahdollista vaikuttaa omaan suhtautumiseen, jos haluaa ja kunhan sen vaan muistaa sillä hetkellä. Läsnäolo auttaa tässä todella paljon. Ja se, että muistaa, että ihmiset näkee toisessa sen mitä on itsessä. Ihmiset peilaa omia tunteita, esim pelkoa ja vihaa toisiin. Miten mies suhtautuu omaan ulkomuotoonsa?
mies laihduttaa koko ajan
Onhan hän kivan näköinen
Mutta ei ymmärrä että mies on luonnostaan lihaksekkaampi ja laihtuu helpommin.
Viime lomallakin ..ihmetteli kuinka läski minusta tuli loman aikana..söimme samat ruuat:(
Miehesi tuo todella törkeästi esiin "huolen" sinun hyvinvoinnista. Jos hän laihduttaa koko ajan, taitaa asia olla hänelle tietynlainen päähänpinttymä. Haluaako mies sulle parasta? Jos haluaa, hänen tulisi pystyä vastaanottamaan sun tunteet jos/kun kerrot että laihdutuspainostus tuo sulle pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et itse halua laihduttaa nii jätä se! Joka tapauksessa suosittelen jättämään koska ei miehet saa tollee käskee naista laihduttamaan.
mieheni on elämäni rakkaus (30 vuotta) eikä mikään SE
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee OMAT valintansa ja päätöksensä oman hyvinvointinsa eteen, ja niistä yksi olennaisimpia on hyvä ja kunnioittava parisuhde, jossa toista ei mollata ja määrällä.
Vaikka olisikin ylipainoa (jota sinulla ei ole) siitä eroon pääseminen ei kuulu miehesi pätkääkään.Pitäisi vaan huolta omista asioistaan hän ja sinuna etsisin uuden arvostavan parisuhteen. Ei sinun tarvitse tuollaista kuunnella.
Mitä neuvoisit yrityksemme suhteen?
Lisäksi minulla ei ole enää perhettä ti sukulaisia.
Olisin työtön ja yksin maailmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin ylipainoa (jota sinulla ei ole) siitä eroon pääseminen ei kuulu miehesi pätkääkään.Pitäisi vaan huolta omista asioistaan hän ja sinuna etsisin uuden arvostavan parisuhteen. Ei sinun tarvitse tuollaista kuunnella.
Neuvvoisin että laihduta 60 kiloiseksi ja painu muualle ulisemaan.
SEMMOINEN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on traumasidos siihen ukkoon eikä mikään rakkaus. Rakkaus on sitä kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja aidosti haluaa toisilleen hyvää. Ja nämä suojelevat niin toistensa henkistä kuin fyysistäkin hyvinvointia. ET VOI rakastaa ihmistä joka käyttää sinuun väkivaltaa, se ei ole mahdollista. Sinun tilasi on sekoitus traumasidosta, läheisriippuvuutta ja tukholmasyndroomaa, mutta rakkautta se ei ole. On täysin sairasta rakastaa ihmistä joka pahoinpitelee, sellaista konseptia ei ole olemassakaan vaan silloin on aina kyse sairauden tilasta ihmisen päässä jos niin kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvvoisin että laihduta 60 kiloiseksi ja painu muualle ulisemaan.
JESH!
tää on paras kommentti koko ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kehorauhaa..
Munaa saa mummotunnelista kun tarvii.N51
Meillä on yhteinen yritys.
Minulla ei ole perhettä ,eikä sukulaisia.
En usko että kestäisin yksinäisyyttä ja työttömyyttä...
Todennäköisesti tekisin it.se.m.urhan.
Älä höpsi. Kouluttaudu vaikka lähihoitajaksi ja on varmasti töitä.
Mutta laita nyt edes miehelle alkajaisiksi vastaan. Kun puristelee vatsaasi niin taputtele hänen orastavaa kaljuaan. Sano, ettei hänen kyttäämisensä tunnu kivalta. Kysy miksi haluaa loukata sinua. Tarvittaessa vastaa yhtä ilkeästi tai ilkeämmin ilkeilyyn.
Voit sanoa miehelle, että et kestä tuollaista paskaa ja jos ero tulee niin firma menee myntiin ja se oli sit siinä jos kunnioitusta ei ala löytyy.
Keksi suunnitelmiä, ettei sinun tarvitse nöyristellä miehelle jonkun rahan, työpaikan tai yksinäisyyden pelon takia. Olet vahvempi kuin mitä luulet.
Ja miten ihmeessä sinulla ei ole ystäviä? Mieskö sinut on eristänyt muista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
SEMMOINEN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on traumasidos siihen ukkoon eikä mikään rakkaus. Rakkaus on sitä kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja aidosti haluaa toisilleen hyvää. Ja nämä suojelevat niin toistensa henkistä kuin fyysistäkin hyvinvointia. ET VOI rakastaa ihmistä joka käyttää sinuun väkivaltaa, se ei ole mahdollista. Sinun tilasi on sekoitus traumasidosta, läheisriippuvuutta ja tukholmasyndroomaa, mutta rakkautta se ei ole. On täysin sairasta rakastaa ihmistä joka pahoinpitelee, sellaista konseptia ei ole olemassakaan vaan silloin on aina kyse sairauden tilasta ihmisen päässä jos niin kuvittelee.
Miksi mies sitten kohteli minua ihanasti ensimmäiset 20 vuotta?
Olin toki hoikka..auttoikohan se?
Olin myös nätti naamasta..olen vieläkin..mutta en nuoren näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy osuutesi. Perusta oma.
Mies jääköön miettimään miten meni niinku omasta mielestä kun meni vittuilemalla firma ja muija.