Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just, tulipa "kiva" viesti, puhelimeen! Nainen26v

Vierailija
09.05.2015 |

"Hyvää lapsettomien lauantaita ja äitienpäivää v*tun maho" Enkä takuulla ole numeroani jakanut missään ja se on salainen. Ei ole numeroa kun vaan lähimmillä ihmisillä plus tietenkin jotkut työasiat. Facebookin kirppisten kauttakaan en ikinä anna numeroa. Sähköpostit nyt ehkä vielä ymmärtää tekaistusta osoitteesta mutta että viestiä...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli sellainen mieleen että kun lapsettomien lauantai on lähinnä Simpukan ajama juttu, oletkos hoidoissa ollessasi tehnyt esim. vapaaehtoistyötä simpukalla ja antanut siellä numeron jollekin? Ja olet lopettanut kun raskaus on ollut jo pitemmällä? Jos se on joku toinen tahattomasti lapseton joka on kateellinen raskaudesta.

Vierailija
2/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen käynyt Simpukan vertaistukiryhmissä sekä hoidoissa että raskauden aikana, mutta ei tule mieleen että miten siellä joku olisi numeroni voinut saada. Eksiä ei ole edes oikeastaan kunnollisia, kun olen nykyisen mieheni kanssa ollut niin kauan ja sitä ennen oli vain pari teinisuhdetta. Heillä tuskin olisi syytä viestiä lähetellä. Voisin tietenkin parin päivän päästä yrittää soittaa numeroon, mutta silloin olen käynnistyksessä jotenka taitaa olla muuta tekemistä. Nainen26v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, olipas mukavasti sanottu. 

Vierailija
4/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla tullut vääräänkin numeroon?

Vierailija
5/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku noista lähimmistä ihmisistäsi. Mieti kuka on tenperamenttisin heistä ja miten olet hänet suututtanut.

Vierailija
6/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet silloin hoidoissa väsyttänyt läheiset lapsettomuudesta puhumalla?

Vierailija
7/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väärään numeroon usko, kun kuitenkin olen lapsettomuudesta avoimesti puhunut ja tuo "äitienpäivää" viittaa siihen että viestin lähettäjä tietää että lapsen pitäisi syntyä/olla syntynyt lähiaikoina. On joku läheinen joo, tai sitten on numero päässyt jonkun kautta leviämään. Nainen26v.

Vierailija
8/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:41"]No miksi olet silloin hoidoissa väsyttänyt läheiset lapsettomuudesta puhumalla?
[/quote]

En ole puhunut kun muutamille lähinnä silloin kun on kysytty miten etenee. Ja raskausaikana ovat itse kysyneet vointia, en ole silloinkaan tuputtanut raskausvaivoja heille. Netissä olen ollut blogin kautta äänekkäämpi, mutta blogista ei kyllä mitenkään saa numeroa selville. Nainen26v

Vierailija
9/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:44"]En väärään numeroon usko, kun kuitenkin olen lapsettomuudesta avoimesti puhunut ja tuo "äitienpäivää" viittaa siihen että viestin lähettäjä tietää että lapsen pitäisi syntyä/olla syntynyt lähiaikoina. On joku läheinen joo, tai sitten on numero päässyt jonkun kautta leviämään. Nainen26v.
[/quote]

Äitienpäivä on huomenna, siihen ehkä viittasi?

Vierailija
10/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstaria ei voi lähettää tuntemattomasta numerosta, ota selvää kenen numero

Vierailija
11/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:49"]tekstaria ei voi lähettää tuntemattomasta numerosta, ota selvää kenen numero
[/quote]

Ei sille löydy tietoja. Todennäköisesti prepaid tai salainen. Nainen26v

Vierailija
12/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:49"]tekstaria ei voi lähettää tuntemattomasta numerosta, ota selvää kenen numero
[/quote]

Mutta kaikkien numeroa ei saa numeropalveluista. Mulla esim ei saa.

Vierailija
13/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, usein lapsettomuudesta kärsineet liikaa kuitenkin tuputtaa näitä juttuja ihmisille ja siihen pitäisi vielä osata jotain sanoa vaikkei ole mikään gynekologi tai kätilö saatikka tiedä tai halua tietää aiheesta mitään. Pitäkää ne hoidot, adoptiot jne omana tietona niin ei tule viestejä.

Vierailija
14/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat pari pvää, ja koitat soittaa jostain toisesta numerosta siihen numeroon... Jos vaikka vastais. Veikkaan kyl, että on jopa hankkinu pre paidin tollasta varten tai joku roska pre paidi justiinsa tällasia sairaita tarkotuksia varten... Netistäkin voi vissiin jonkun palvelun kautta lähettää ihmisille tekstareita ns anonyymisti jostain niiden palvelun numerosta.

joku eksä kyseessä? Tai joku ns paras ystävä, joka on katkera kun saatkin lapsen? Toisaalta viestistä saattaa saada kuvan että lähettäjä ei edes tiedä, että olet raskaana nyt? Eli jos olis joku katkera eksä?

Vierailija
15/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tossa lasten saamisessa tai saamattomuudessa oikeen ihmisiä kuumottaa?! Itse olen vela ja ihan tyytyyväinen, eikä minua häiritse millään lailla ihmisten lapsi tai lapsettomuuspuheet, jaksan kuunnella jopa kakkavaippajututkin.

Vierailija
16/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaisen viestin ansaitsitkin. Jos tämä on totta, niin lapsettomuushoidot sotii luontoa vastaan ja sillä rahalla millä hoidetaan sun hoidot, raskauden seuranta ja synnytys oltaisiin voitu auttaa jo olemassa olevaa ihmistä. Mene syöpäosastolle tutustumaan synnytettyäsi niin saat suhteellisuudentajua.

Vierailija
17/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi numero 15 ei itse syö periaatteesta sitten lihaa tai käytä sisävessaa, koska sillä vetämiseen kulutetulla vedellä juottaisi päivässä kymmenhenkisen perheen.

Vierailija
18/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuulostaa ihan miehen lähettämältä tekstiltä. Vaikka toki naisetkin osaa olla todella kettumaisia niin halutessaan, mutta jotenkin tosta viestistä tulee mulle mies-fiilikset.

Vierailija
19/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomien lauantai on kyllä hauskin juttu vähään aikaan. Koska on äitienpäivä, ne jotka eivät ole onnistuneet tulemaan äideiksi vonkuvat oman päivänsä joka pitää olla ennen äitienpäivää. On se lapsettomuuden tuska sitten kova. Eikä se parane sittenkään jos lapsia saakin, sitten juhlitaan sekä lapsettomien lauantaita että äitienpäivää.

Vierailija
20/21 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet se "Lääkäri-Satu 26-vee", joka nauraa räkäisesti siivoojille ja vartijoille, niin tämän ei pitäisi tulla sinulle yllätyksenä: sinua vihataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä