Liian kaunis ystävä?
Mun ystävä on todella kaunis ja miesten mielestä seksikäs nainen. Hän urheilee sm-tasolla, on varakkaasta perheestä ja käyttäytyy hyvin. Hänellä on sydän puhdasta kultaa ja hän on täydellinen. Mun ongelma on, ettei kukaan ikinä kiinnostu musta. Miehet ohittaa mut täysin tai jos joku tulee juttelemaan, hän haluaa vaan kysellä ystävästäni. Mulla on ollut kaksi pidempää suhdetta, joista eka päättyi siihen et mies sanoi ettei tämä toimi. Hän on oikeasti niin rakastanut ystävääni. Toisen heivasin kun hän runkkaili ystäväni kesäisille bikinikuville ja hölmöilyvideoille. Masentaa etten ikinä löydä miestä, joka kiinnostuisi minusta. Olen mielestäni ihan mukava ja nätti. Ystäväni haluaa pysyä sinkkuna vaikka hän satunnaisesti tapaileekin eräs todella komeaa ja mukavaa miestä. Hän ei ole kiinnostunut niistä miehistä, jotka tulevat häntä iskemään. Mä voisin kyllä olla!
Kommentit (10)
Vähän pesäeroa kaveriin ja keskityt omaan elämään niin se upea mies löytyy sieltä sinullekin. Minulla oli muutamakin samanlainen kaveri, jotka alkoivat olla jo todella vainoharhaisiakin miesten suhteen eivätkä löytäneet sitä täydellistä kumppania sitten millään. Kriteerit kai aika mahdottomat. Noh, minä löysin itselleni maailman ihanimman miehen (vaikka kaverit tätäkin tyyppiä ihmettelivät kun oli muka liian ystävällinen että joko on läheisriippuvainen tai sitten haluaa minusta vain rahaa tms). Kaverit siis nyt edelleen kolmevitosina etsii sitä miestä kun minulla ihana perhe täydellisen mieheni kanssa.
hanki muita ystäviä, älä ota tätä tapausta mukaan ennenkuin oma suhteesu on vakaalla pohjalla. ties miten kiva miehen löydät. ei auta muu, muuten sama toistuu uudelleen ja uudelleen.
Paras ystäväni on todella kaunis ja minisöpöliini johon KAIKKI miehet rakastuvat, eivät siis halua pelkkää seksisuhdetta. En ole koskaan ollut kateellinen, mies makumme on juuri päin vastainen ja olemme niin erityyppisiä vaalea vs. tumma, muodokas vs. timmi. Ainoa tilanne missä olen ollut hermostunut on avomieheni reaktio täydellisestä ystävästäni, onneksi huoli oli turha tässäkin, itsevarmuuteni kasvoi kun mies edelleen näkee vain minut. Harmittava tilanne sinulla.
Miesten naismaut eroaa toisistaan aika paljon, ei kannata lannistua ja kuvitella etteikö joku pitäisi enemmän sinusta.
Mä luulen, että sä kiinnostut miehistä, jotka ovat sua ylemmällä tasolla. Ja yleensä komeat ja rikkaat miehet kiinnostuvat vain oikeasti kauniista naisesta. Enkä tarkoita etteikö sellaiset voisi kiinnostua myös harmaavarpusesta, mutta mielumminhan sitä katselee kaunista ja ihanaa naista kuin hieman rumempaa ja kateellista.
Kiitos teille eri näkökulmista! Olisi kurjaa laittaa välit poikki ystävään jonkun miehen takia, mutta alkaa epätoivo jo vähän hiipiä. Alan työstämään itseäni ja yritän olla vertailematta :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:51"]Kiitos teille eri näkökulmista! Olisi kurjaa laittaa välit poikki ystävään jonkun miehen takia, mutta alkaa epätoivo jo vähän hiipiä. Alan työstämään itseäni ja yritän olla vertailematta :)
[/quote]
Eihän sun nyt mitään välejä tarvitse poikki laittaa. Vähän etäisyyttä vaan, hankit vähän enemmän kiirettä töissä tai uuden harrastuksen, jonka parissa voit vaikka tavatakin uuden rakkaan. Sitä kautta tuleekin vietettyä vähemmän aikaa kyseisen kaverin kanssa.
Jokaiselle täällä on olemassa joku. Eikä sitä maailmaa kauneudelle rakenneta, elämän kantavat voimat ovat ihan muita asioita. Yritä keskittyä muihin asioihin.
Kukaan ei ensinkää oo täydellinen. Millasis vaatteis kaveris liikkuu? Jos on paljastavat, ni onks se sit ihme... Sit ainaki jotkut miehet aattelee sellasii helpoiks. Ja jotkut on nii rinnoil menevii tyyppei
Voikohan olla, että sä liikaa keskityt vertailemaan itseäsi ystävääsi, ja miehet vaistoavat tämän? Keskity itseesi ja sinun taitojen ym. kehittämiseen. Kyllä löytyy sekin mies, joka pitää juuri sinusta. Mutta jos olet jatkuvasti ystäväsi hännystelijä ja vertaat itseäsi häneen, et voi olla kovin kiinnostava seurustelumielessä. Kurja tilanne sulla ja tosi törkeetä tolta yheltä runkkailla sun ystävän kuville.