Millä rasvalla olet saanut talvi-ihon pysymään kosteana?
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Käsiin se o keeffes tms working hands voide on ainoa mikä on toiminut.
Tämä pelasti minun kädet monen talven vitsaukselta, erittäin kipeiltä pykiviltä haavaumilta. Todella hyvä tuote. Kokeilin vaikka mitä, tällä helpotti heti.
Oon koko elämäni kärsinyt atooppisesta ihosta etenkin näin sydäntalvella kun on kovat pakkaset. Pari vuotta sitten uusi ihotautilääkärini luki kirjan atooppisen ihon hoidosta ja laitto mulle Canodermin ja Bemetsonin käyttöön. Ikinä ei ole ollut näin hyvällä mallilla mun atopia :)
Iho pysyy kosteana ihan omilla voimillaan, jos sen antaa olla. Jos joka päivä lotraa siihen kaiken valtakunnan rasvoja, se oppii siihen, eikä tuota enää omaa rasvaa. Siinähän olette.
Olen 50 ja iho sileä ja kimmoisa kuin lapsella. Ikinä mitään lotioneita ole käyttänyt.
Alkoiko teillä ihan vastasyntyneinä nuo iho-ongelmat? Vai aiheuttivatko vanhemmat ne teille kun lotrasivat ties mitä rasvoja kellon ympäri?
Tummelilla mie oon rasvannu ,joka paikan sukuelimiä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Bio-Oil.
Ei rasva vaan nimensä mukaisesti öljy.
Nimensä vastaisesti vaan on lähes pelkkää mineraaliöljyä eikä bioa.
Vitalis. Tuo lapsuuden kauhuvoide, joka sai kasvot jäätymään. Ilman olisi ollut parempi.
Kysyttiinmikä rasva kosteuttaa ihon. Rasva ei todellakaan kosteuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bio-Oil.
Ei rasva vaan nimensä mukaisesti öljy.Nimensä vastaisesti vaan on lähes pelkkää mineraaliöljyä eikä bioa.
Mutta on käsitelty erittäin pienimolekyyliseksi ja tehokkaaksi.
Minulla on tänä talvena ollut tosi rutikuiva iho kasvoissa ja punoitusta. Ostin Bepanthen Sensi calm voiteen ja se oli ainoa, mikä auttoi.
Apteekin Adermalla joka on paras tuote.
https://www.aderma.fi/exomega-control
Kokeilpaaka niin ei tarvitse mistään kuivuudesta kärsiä.
Sisäisesti avocadoa, oliiviöljyä, kalanmaksaöljyä, saksanpähkinöitä ja voita.
Vierailija kirjoitti:
Iho pysyy kosteana ihan omilla voimillaan, jos sen antaa olla. Jos joka päivä lotraa siihen kaiken valtakunnan rasvoja, se oppii siihen, eikä tuota enää omaa rasvaa. Siinähän olette.
Olen 50 ja iho sileä ja kimmoisa kuin lapsella. Ikinä mitään lotioneita ole käyttänyt.
Se nahka on vain sun mielestä kuin lapsella kun olet siihen tottunut ja muut näkee kuinka vanha eltaantunut olet nahastasi. Kyllä ihan kaikkien ihosta näkee iän eikä se ole hehkeä kuin nuorena vaikkei ihan kaikille tule syviä ryppyjä mutta kyllä siltikin ihosta näkee iän niin kuin normaalisti pitääkin tai muuten se on epänormaalia jos ei ikä näy.
Vierailija kirjoitti:
Sisäisesti avocadoa, oliiviöljyä, kalanmaksaöljyä, saksanpähkinöitä ja voita.
Ei kun pähkinöitä ja manteleita joka päivä kourallinen.
Minulla on sama iho kesät talvet.
Bio-Oil.
Ei rasva vaan nimensä mukaisesti öljy.