Millä rasvalla olet saanut talvi-ihon pysymään kosteana?
Kommentit (394)
Agualan plus on hyvä perusrasva atooppiselle iholleni.
Sininen Apobase on todella hyvä. Ei liian kevyt mutta imeytyy kuitenkin nopeasti.
Nivea Creme. Peltirasian sijaan tuubi, joka on hygienisempi. On kyllä aika paksua, laitan vain iltaisin jotta imeytyy hyvin yön aikana.
Bevita R apteekista on tehokkain
Minulla on rasvainen iho, ei mitään voiteita.
Talilla. Kaivan talipallosta lusikalla pieniä muruja ja syön pitkin päivää.
Vichy 89 100h cream ja Evolve multi peptide cream. Evolve tosin ei ole hajusteeton, mutta mielestäni tuoksu on melko mieto eikä jaa ns leijaamaan iholla.
Eipä ole naama erityisesti kuivunut. Kädet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni kuvittelee kalliiden mönjien olevan parhaita, mutta tosiasiassa halvoista löytyy toimivia, ilman turhia kemikaaleja. Ihotautiääkäriä kannattaa kuunnella ja jopa eläinlääkärit tietävät asiasta
Olen atoopikko ja erityisesti kasvojen iho on todella herkkä. Ihotautilääkärit lähinnä suosittelevat perusvoiteita, mutta itselleni ne ei toimi kasvoihin ollenkaan.
Käsiin voi hieroa kaakaovoita, siis sellaista palasta. Se on ollut tehokkaampi kuin mikään käsirasva. Naamaan kookosöljy toimii mulla eikä tuki huokosia, vaikka täällä aina niin väitetään. Kroppaan pitäisi löytää jokin nopeasti imeytyvä ja helppokäyttöisempi voide. Haluan käyttää mieluiten ihollekin vain sellaista jonka voisi syödä.
Nuo voimakkaat ureavoiteet ohentavat ihoa, joten kannattaa olla jonkunlainen maltti niiden pitoisuuksien kanssa. Kovettuneille kantapäille tarkoitettua voidetta ei todellakaan kannata laittaa kasvoille!