Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rasvalla olet saanut talvi-ihon pysymään kosteana?

Vierailija
13.01.2022 |

Mieluiten hajustamaton tai mieto tuote!

Kommentit (373)

Vierailija
281/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho pysyy kosteana ihan omilla voimillaan, jos sen antaa olla. Jos joka päivä lotraa siihen kaiken valtakunnan rasvoja, se oppii siihen, eikä tuota enää omaa rasvaa. Siinähän olette.

Olen 50 ja iho sileä ja kimmoisa kuin lapsella. Ikinä mitään lotioneita ole käyttänyt. 

Pic or it didn't happen.

Vierailija
282/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voin sanoa ettei kannata ruusufinnin kuivattamaan ihoon käyttää hyaluronihappoa, ilman että kosteuttaa sen päälle kunnolla! Kesällä se niinkin sopii, mutta talviaikaan ei kosteutta piisaa. Se happo kun kerää kosteuden, mistä vain. Omasta ihosta jos ei ilmassa sitä ole, kuten kesäisin. Ja minulla on siis 18 vuoden kokemus sekä kuvia kasvojeni ihosta hoitaessa tätä vitsausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho pysyy kosteana ihan omilla voimillaan, jos sen antaa olla. Jos joka päivä lotraa siihen kaiken valtakunnan rasvoja, se oppii siihen, eikä tuota enää omaa rasvaa. Siinähän olette.

Olen 50 ja iho sileä ja kimmoisa kuin lapsella. Ikinä mitään lotioneita ole käyttänyt. 

Pic or it didn't happen.

Ja kuukausi/vuosimerkinnät myös!

Vierailija
284/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olettehan aika yksinkertaisia, jos kuvittelette että rasvaa pitää lotrata syntymästä saakka. Ei ihmisiä ole luotu kemialliseen käsittelyyn, vaan iho (ihmisen suurin elin) toimii koko elämän. Jos siihen tungetaan kaikkea outoa, se ei enää toimi.

Vai mitä sanoo rokotekielteiset? Toimiiko se keho ilman rokotteita vai vaatiiko rokotteita?

Vierailija
285/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivisin käytän Bepanthenia, öisin Symbiosis Londonin yövoidetta.

Joidenkin suosittelemat Niveat on itselleni lähinnä täyttä myrkkyä.

Bepanthenia?😂 Toisaalta joskus luin, että jotkut käyttävät jopa kortisoni kosteusvoiteena.

Vierailija
286/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko teillä ihan vastasyntyneinä nuo iho-ongelmat? Vai aiheuttivatko vanhemmat ne teille kun lotrasivat ties mitä rasvoja kellon ympäri?

No mulla alkoi, alle kouluikäisenä itkin aina pesun jälkeen kun iho kuivui niin pahasti, oli ihottumaa ja kirvelyä. Välillä on mennyt paremmin, mutta teini-iässä ja kuopuksen syntymän jälkeen oli taas huono ajanjakso. Parikymppisenä mun piti pitää käsilaukussa mukana ihovoidetta, kun työpäivän aikanakin kasvojen iho kuivui ja alkoi erittäin kivuliaasti kiristää. Nyt aikuisena pärjää, kun löytyi hyvät tuotteet.

- se Sensain käyttäjä -

Vierailija
287/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloe vera geeli, meinebase pesuihin ja öljyt vaan sisäisesti. Ennen laitoin kaikki rasvat, mitä suositeltiin ja iho huono. Katselin kylppärin hyllyä ja totesin, että nyt riitti. Etsin luonnollisimmat aineet ja uskalsin kokeilla.

Niillä vanhoilla rasvoilla olen rasvannut ovista saranoita nyt pari vuotta... Iho on oireeton.

Sama juttu meneillään, apteekin Xyliderm hyvä tuote kosteutuksessa, joillekin ehkä liian kevyt mutta rasvainen|sekaiho kiittää, voi kerrostaa. Käy myös meikin alle ja tietenkin vartalolle, joka voi tarvita vielä toisen voiteen tämän päälle kuivissa kohdissa. 

Vierailija
288/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperm ja kuten näette, talvi-iho on hyvässä kunnossa...

Harrastuksen pariin....

https://thumb-lvlt.xhcdn.com/a/7ABuWIWh5vI6nVK6wE0iUQ/012/420/489/amp.8…

Vierailija
289/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.kicks.fi/the-ordinary/ihonhoito/kasvojenhoito/yovoiteet/nat…

tällä :)

Mulle ei jostain syystä ole sopinut mikään Ordinaryn tuote ollenkaan. Seerumitkin vain kääriytyy naamalta.

Niissä onkin ihan karmeat koostumukset. Halpoja ja hyviä ovat, mutta eivät millään tavalla kosmeettisesti miellyttäviä. Esim. C-vitamiiniseerumi tuntui lähinnä hiekalta.

Se 30% ei tunnu.

Mutta joo, on noissa huteja.

C vitamiini ja retinolijutut tuolta ottaisin.

Vierailija
290/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään ja tämä talvi on ollut kauhea. Raavin unissani taipeita ja herään siihen kun raavin itseäni. Jalat on jo vereslihalla. Lapsena söin Ataraxia, mutta en uskalla sellaista enää pyytåä, koska eikö se ole kolmiolääke. Minulla on aina ollut todella paha atopia ja rasvoja sekä kortisoneja siihen joka lähtöön. Mikään ei ole auttanut.

Vierailija
291/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen seerumit, etenkin oil-coktailit, alle (mietoja hajusteita), päälle hajusteeton päivävoide lumenelta. Alennuksia usein esim. citymarketeissa. Seerumit riittoisia.

Kosteuttamiseen lumene lähde sarja.

Ihan hyviä tuotteita lumenella ja etenkin tarjouksissa hyvä diili.

Vierailija
292/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco vartalovoide vaaleenpunainen puteli.

Vierailija
293/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carbalan-voiteella. Kaikista kokeilemistani rasvoista ainut, joka toimii minulla.

Vierailija
294/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutu-tieteiden maisteri?

Vierailija
295/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho-öljyllä. Saa apteekista eikä maksa paljon.

Vierailija
296/373 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään ja tämä talvi on ollut kauhea. Raavin unissani taipeita ja herään siihen kun raavin itseäni. Jalat on jo vereslihalla. Lapsena söin Ataraxia, mutta en uskalla sellaista enää pyytåä, koska eikö se ole kolmiolääke. Minulla on aina ollut todella paha atopia ja rasvoja sekä kortisoneja siihen joka lähtöön. Mikään ei ole auttanut.

Kuinka usein käyt suihkussa? Onko mahdollista olla herkistynyt pyykinpesuaineelle? Omega-7 ja kollageenijauhe kokeiltu?

Vierailija
297/373 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactacyd pesuneste aamuin illoin ja hieman kostealle iholle Cerave cream. Silmien ympärille Cliniquen All about eyes rich. Käytän vielä iltaisin kuivattavaa aknelääkitystä iholle, mutta noilla tuntuu pärjäävän näin 39-vuotiaana. Mitään luonnonöljyjä tai shea voita sisältävää en voi laittaa koko kasvoille, koska iho saa täydellisen hepulin. Harmi kun sheaa työnnetään nykyään jokaiseen kuivan ja atooppisen ihon voiteeseen. Ceravessa sitä ei onneksi vielä ole.

Working hands menee yöksi käsivoiteena. Paras tuote haavaisille käsille.

Vierailija
298/373 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä rasvaillut ihoani, joten sen oma talineritys toimii luonnollisesti, eikä ole iho-ongelmia.

Vierailija
299/373 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voin sanoa ettei kannata ruusufinnin kuivattamaan ihoon käyttää hyaluronihappoa, ilman että kosteuttaa sen päälle kunnolla! Kesällä se niinkin sopii, mutta talviaikaan ei kosteutta piisaa. Se happo kun kerää kosteuden, mistä vain. Omasta ihosta jos ei ilmassa sitä ole, kuten kesäisin. Ja minulla on siis 18 vuoden kokemus sekä kuvia kasvojeni ihosta hoitaessa tätä vitsausta.

Minä kokeilin hh seerumia (päälle kosteusvoide ja öljy) ja ihoni ärtyi silti. Lopulta lähes kaikki mitä laitoin iholle kirveli, clyserin pohjaiset tuotteet ei tuolla tavalla ole koskaan ärsyttäneet.

Vierailija
300/373 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä rasvaillut ihoani, joten sen oma talineritys toimii luonnollisesti, eikä ole iho-ongelmia.

Korjaus. Et ole rasvaillut, koska olet onnekas, että sun normaali ihraneritys toimii kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi