Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt nostaa kuljetusmaksujaan roimasti!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut aikoihin kun ruokien hinta + kuljetusmaksut on niin kovia, ettei kiinnosta enää.

Samalla rahalla kun tilaisin, saisin tyyliin 3-4pv ruuat.

Vierailija
42/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woltista ensin ruuat kotisohvalle, sitten skuutilla "asioimaan" kaupungille. Kaupasta iltapalaksi  300g pussi mässyä ja lisäksi vielä pakolliset sipsit ja limukat ja jätskit.

Hienoa elämää.

Pullero ei halua nähdä liikaa vaivaa elämässään kun pitää keskittyä someen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ähäkutti, mulla edelleen alk. 13.1 hintaan 0-1,90e

Paljon sun BMI on nyt?

Vierailija
44/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksi lysti paljonko maksaa. Itse käytän woltia sen helppouden mukaan. Tänään tilasin woltin kautta lounaaksi grillattua lohta uunijuureksilla ja salaatilla.

Kesti 30min ja lämmin lounas annos saapui. Ei tarvinnut väsätä itse ja pystyi käyttämään senkin ajan työntekoon.

Oli varmaan lämmin ja ihana annos

Vierailija
45/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käyttäisi woktia. Kunnon elitistinen riistofirma. Pthyi.

Vierailija
46/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksi lysti paljonko maksaa. Itse käytän woltia sen helppouden mukaan. Tänään tilasin woltin kautta lounaaksi grillattua lohta uunijuureksilla ja salaatilla.

Kesti 30min ja lämmin lounas annos saapui. Ei tarvinnut väsätä itse ja pystyi käyttämään senkin ajan työntekoon.

Olen eri, mutta vastaan silti. Itse kun tilaan woltin kautta, niin kuljetus ravintolasta kotiin vie sen 3-4 minuuttia. Eniten aikaa menee siihen, kun tilaus käsitellään, ruokaa valmistetaan jne. Kuljetus vie yleensä hyvin vähän aikaa tuosta kokonaisajasta.  

Vierailija
47/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on taas luetun ymmärtämättömyys huipussaan! Hinnathan nimenomaan LASKEVAT monille asiakkaille.

Vanhat hinnat:

Kuljetus 0,5 km asti: 1,90€*

Kuljetus 1,5 km asti: 3,90€*

Kuljetus 2,5 km asti: 5,90€*

Kuljetus yli 3km: 7,90€*

Uudet hinnat:

Kuljetus 1 km asti: 2,90€**

Kuljetus 2 km asti: 4,90€**  

Kuljetus 3km asti: 6,90€**

Eli kaikki maksavat enintään saman maksun kuin ennenkin, ja monet joutuvat maksamaan euron vähemmän.

Jes, eli hyviä uutisia asiakkaille.

Minulla on homma toiminut aina hyvin, liiankin hyvin joten tulee käytettyä. Kerran oli mäkkärin limsa kaatunut, joten siitä viisastuneena olen sen jälkeen tilannut ilman juomaa.

Vierailija
48/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta vastaan silti. Itse kun tilaan woltin kautta, niin kuljetus ravintolasta kotiin vie sen 3-4 minuuttia. Eniten aikaa menee siihen, kun tilaus käsitellään, ruokaa valmistetaan jne. Kuljetus vie yleensä hyvin vähän aikaa tuosta kokonaisajasta.  

Jep, eipä ole kylmää ruokaa vielä tullut.

Vierailija
49/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tilannut aikoihin kun ruokien hinta + kuljetusmaksut on niin kovia, ettei kiinnosta enää.

Samalla rahalla kun tilaisin, saisin tyyliin 3-4pv ruuat.

Joo, mutta ei tässä olekaan kyse taloudellisuudesta, vaan tilataan silloin kun halutaan jotain tiettyä herkkua mitä ei itse voi tehdä.

Vierailija
50/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas tehty ruokaa koko perheelle kolme päivää putkeen. Aikaa on mennyt ja kyllästyttää omat pöperöt. Huomenna tulee ruuat kyllä woltin kautta tilattua. Varmaan voisi tilata jotain itämaista ja tulista vaihteeksi. Kuljetusmaksut meille on 4 euron luokkaa, joten ei ole paha hinta mielestäni. 

Vierailija
51/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woltista ensin ruuat kotisohvalle, sitten skuutilla "asioimaan" kaupungille. Kaupasta iltapalaksi  300g pussi mässyä ja lisäksi vielä pakolliset sipsit ja limukat ja jätskit.

Hienoa elämää.

Pullero ei halua nähdä liikaa vaivaa elämässään kun pitää keskittyä someen

Ja vähemmän pullero vetää skuutilla kaikki kävelymatkatkin ja fillaroi sähköpyörällä, mutta menee sitten kuntosalille polkemaan spinniä ja juoksemaan matolle..

Näin saadaan maksimoitua sähkönkuluttaminen.

Vierailija
52/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas tehty ruokaa koko perheelle kolme päivää putkeen. Aikaa on mennyt ja kyllästyttää omat pöperöt. Huomenna tulee ruuat kyllä woltin kautta tilattua. Varmaan voisi tilata jotain itämaista ja tulista vaihteeksi. Kuljetusmaksut meille on 4 euron luokkaa, joten ei ole paha hinta mielestäni. 

Itämaista ja tulista sapuskaa onkin niin hlvetin hankala tehdä itse.

Vierailija
53/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on taas luetun ymmärtämättömyys huipussaan! Hinnathan nimenomaan LASKEVAT monille asiakkaille.

Vanhat hinnat:

Uudet hinnat:

Eli kaikki maksavat enintään saman maksun kuin ennenkin, ja monet joutuvat maksamaan euron vähemmän.

Minulla on homma toiminut aina hyvin, liiankin hyvin joten tulee käytettyä. Kerran oli mäkkärin limsa kaatunut, joten siitä viisastuneena olen sen jälkeen tilannut ilman juomaa.

Siis täh?! Alle puolen kilsan matkallekinko nykylaiskimus tarvitsee kotiinkuljetuksen..

Kai sitä urpoimmat tilaa kotiinkuljetuksella jopa oman asuintalon kivijalassa olevasta raflastakin sapuskaa kun eihän sitä annostaan nyt jaksa tuollaisen matkan päästä itse hakea.

Vierailija
54/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itämaista ja tulista sapuskaa onkin niin hlvetin hankala tehdä itse.

Kyse olikin siitä, että ruuan laitto kyllästyttää. Mielummin säästää siihen menevän ajan ja tilaa sen ruaan kotiin kuljetettuna.

Wolt on edelleen aika edullinen niille, jotka asuu kaupunkien keskustojen (ravintoloiden) lähettyvillä. Muille se voi olla aika hintava kuljetuksineen.

Vierailija
55/55 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat hinnat:

Uudet hinnat:

Siis täh?! Alle puolen kilsan matkallekinko nykylaiskimus tarvitsee kotiinkuljetuksen..

Kai sitä urpoimmat tilaa kotiinkuljetuksella jopa oman asuintalon kivijalassa olevasta raflastakin sapuskaa kun eihän sitä annostaan nyt jaksa tuollaisen matkan päästä itse hakea.

No miksei tuollaisia palveluita käyttäisi, kun niitä kerran tarjotaan ja jos kokee maksun sen arvoiseksi? Minua vituttaisi mennä johonkin mäkkäriin jonottelemaan ja syömään, kun voin saada ruuan vaivattomasti kotini rauhaan. Ei kai se sinulta ole pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme