Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt nostaa kuljetusmaksujaan roimasti!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyyhtiöt nostavat kuljetusnesteiden hintoja ja sähköyhtiöt sähkön hintaa!

Vierailija
22/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on oma auto, ei tarvita mitään fillarineekereitä. Minkään firman.

Jaa lähet autollasi itse hakemaan sitä sapuskaa ravintolasta? Tietenkin etsit keskusta-alueelta ensin autollesi parkkipaikan. Kuinka "helppoa".

Työttömillä on aikaa....

Harvempi on töissä 24h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on päivittäistavarat, rautakauppa ja jopa kukkakauppa mukana, niin miksi lähtisin pimeässä ja liukkailla mitään yksittäistä tavaraa hakemaan?

Joo ja seistä minuuttikaupalla kassajonossa maskittomien, lasten ja rokottaminen joukossa hikoilemassa talvivaatteissa

Vierailija
24/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu! Nykyään porukka vauvasta vaariin on niin pulskaa, että wolttimätön sijasta vaikka kaurapuuro tekisi ihan hyvää. Tulee edullisemmaksi ja vyötärönympärys kiittää.

Olet ilmeisesti köyhyyttäsi jättänyt tutustumatta Woltin valikoimaan: itse tilaan sieltä useinkin esim. mainitsemaasi kaurapuuroa ynnä muita päivittäis- ja ruokatavaroita ihan tavallisesta kaupasta. 

Ravintolaruokaakin löytyy moneen lähtöön, mutta oma sinun hintaluokassa tietysti kokemusta vain pikaruoka"ravintoloista"? :D 

Vierailija
25/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on päivittäistavarat, rautakauppa ja jopa kukkakauppa mukana, niin miksi lähtisin pimeässä ja liukkailla mitään yksittäistä tavaraa hakemaan?

Juu parempi vaan maata kotona.

Tai polkea kuntopyörää telkkarin edessä ja odottaa falafel ateriaa, smoothieta ja konetiskitabletit kotiin

Vierailija
26/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on taas luetun ymmärtämättömyys huipussaan! Hinnathan nimenomaan LASKEVAT monille asiakkaille.

Vanhat hinnat:

Kuljetus 0,5 km asti: 1,90€*

Kuljetus 1,5 km asti: 3,90€*

Kuljetus 2,5 km asti: 5,90€*

Kuljetus yli 3km: 7,90€*

Uudet hinnat:

Kuljetus 1 km asti: 2,90€**

Kuljetus 2 km asti: 4,90€**  

Kuljetus 3km asti: 6,90€**

Eli kaikki maksavat enintään saman maksun kuin ennenkin, ja monet joutuvat maksamaan euron vähemmän.

Ei pidä paikkaansa, kyllä kuljetushinnat nousevat, eli lisävyöhykkeiden myötä aiemmat hinnat ovat voimassa pienemmällä alueella. Vanhat alueet olivat 1, 2 ja 3 km.

Vierailija
27/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt woltin palvelua🤭

Vierailija
28/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu! Nykyään porukka vauvasta vaariin on niin pulskaa, että wolttimätön sijasta vaikka kaurapuuro tekisi ihan hyvää. Tulee edullisemmaksi ja vyötärönympärys kiittää.

Olet ilmeisesti köyhyyttäsi jättänyt tutustumatta Woltin valikoimaan: itse tilaan sieltä useinkin esim. mainitsemaasi kaurapuuroa ynnä muita päivittäis- ja ruokatavaroita ihan tavallisesta kaupasta. 

Ravintolaruokaakin löytyy moneen lähtöön, mutta oma sinun hintaluokassa tietysti kokemusta vain pikaruoka"ravintoloista"? :D 

Se että sinä tilaat  woltista kaurapuuroa ei tarkoita että suurinosa tekisi niin. Tilastot kertoo, että roskaruokaa sitä kautta enimmäkseen tilataan, turha väitää muuta. -eri

Vierailija
29/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja seistä minuuttikaupalla kassajonossa maskittomien, lasten ja rokottaminen joukossa hikoilemassa talvivaatteissa

Tämä on niin mahtava palvelu, että miksei tätä ole keksitty aikaisemmin? Hirvittää ne ajat jolloin kantoi 2 kauppakassia ruuhkabussissa tai yritti lastenrattaiden ja koiran kanssa sujuvasti hakea se puuttuva maitotölkki kaupasta.

Vierailija
30/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilhavat eivät enää kehtaa mennä kauppaan ruokaostoksille, vaan sen sijaan tilaavat ruoat kotiin.

Vierailija
31/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi lysti paljonko maksaa. Itse käytän woltia sen helppouden mukaan. Tänään tilasin woltin kautta lounaaksi grillattua lohta uunijuureksilla ja salaatilla.

Kesti 30min ja lämmin lounas annos saapui. Ei tarvinnut väsätä itse ja pystyi käyttämään senkin ajan työntekoon.

Vierailija
32/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kitinää näköjään kotiinkuljetuksista kun siivouspalvelun ostamisesta. Kyllä sitä vaan ennen jaksettiin sanoo eläkeläiset ja syrjäytyneet. No kun elämä on valintoja täynnä, näin se elämä muuttuu Eskoseni

Vierailija
33/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on oma auto, ei tarvita mitään fillarineekereitä. Minkään firman.

Samoin. Minä en halua, että maskittomat (>95%) mamukuskit käsittelevät ruokalähetyksiäni. Puhumattakaan siitä, mitä törkypesiä ne kuljetuslaukut ovat, pestäänkö niitä koskaan.

Miten usrin itse peset kestokassin, korin tms, jota käytät ruokakaupassa?

Riittävän usein. Eikä sillä kuljetella kymmeniä lähetyksiä päivässä eri toimijoilta. Eikä siihen koske kukaan koronahygieniasta piittaamaton henkilö.

Vierailija
34/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun niin kaukana että joudun maksaa aina korkeimman kuljetusmaksun. Ja musta se on aivan törkeä hinta siitä että ruoka tulee reilusti myöhässä ja kylmänä. Eli nopeammin saan kun haen sen itse ja silloin ruoka on vielä lämmintä kun saavun kotiin.

Olen lopettanut woltin käytön kokonaan.

Vierailija
35/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen illallistilaus lähti juuri sisään woltille. Ihanaa, kun ei tarvitse itse tehdä ruokaa tänään. Enkä mä kyllä osaisi nepalilaista ruokaa tehdäkään. Tulee maksamaan ehkä n 3 euroa enemmän, kuin jos olisi itse käynyt noutamassa. 

Me tilaamme woltin välityksellä ruokaa noin kerran viikossa. Koskaan ei ole mitään valittamista ollut. 

Vierailija
36/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo kuljetusmaksut aika suolaset.

Riippuu tietysti siitä, missä asuu.

Vierailija
37/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä maltillisia korotuksia, ihme kitinää. Woltia käyttää ne jotka haluaa ja joiden elämää se helpottaa. Samoin kun kotisiivousta ja muita palveluja.

Vierailija
38/55 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on taas luetun ymmärtämättömyys huipussaan! Hinnathan nimenomaan LASKEVAT monille asiakkaille.

Vanhat hinnat:

Uudet hinnat:

Kuljetus 1 km asti: 2,90€**

Kuljetus 2 km asti: 4,90€**  

Kuljetus 3km asti: 6,90€**

Eli kaikki maksavat enintään saman maksun kuin ennenkin, ja monet joutuvat maksamaan euron vähemmän.

Moikka Woltin sissimarkkinoija. Hinnat olivat 1,90 € 1 km asti jne.

Vierailija
39/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille! Koodi: TA7Y7XX 🤗

Vierailija
40/55 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltista ensin ruuat kotisohvalle, sitten skuutilla "asioimaan" kaupungille. Kaupasta iltapalaksi  300g pussi mässyä ja lisäksi vielä pakolliset sipsit ja limukat ja jätskit.

Hienoa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän