Lempparisitsilaulusi?
Mulla "jos (e)ukkosi kieltää sua juomasta"
Asiaankuuluvalla pöydän rämistelyllä tietenkin!
Kommentit (26)
Kunhan totesin ettei ammattisurkean tutkinnossa mitään akateemista ole.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:39"]
Sitsataanko amkin pellekouluissa? Ei kai sentään, sillä eihän siinä superamistutkinnossa mitään akateemista ole.
[/quote]
Sun elämäsi hienoin saavutus taitaa olla se, että pääsit yliopistoon. Vai mksi sua niin kiinnosta vertailla eri kouluja?
[/quote]
Ja sua ottaa päähän kun et päässyt?
[/quote]
Pääsin Helsingin yliopistoon ensimmäisellä yrittämällä. Mun mielestä on vain säälittävää, että olet noin ylpeä itsestäsi. Eikös jotain 25-30 % suomalaisista mene nykyään yliopistoon? Miksi sun persettä niin kutittaa, jos joku päättääkin mennä amkiin ja hankkia käytännöllisemmän osaamisen?
Jkl yliopistolla harrastettiin todella vähän sitsejä, ei ainakaan paljoa missää yhteiskuntatieteellisessä. Mulle tulee sitsilauluista tällä hetkellä mieleen se Arvostele mun illlallinen suomessa- jakso, missä jok hullu 28-v blondiakka huuti sitä juomalaulua niiden illallisvieraiden naamalle...
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:48"]
Sitsataanko amkin pellekouluissa? Ei kai sentään, sillä eihän siinä superamistutkinnossa mitään akateemista ole.
[/quote]
Sun elämäsi hienoin saavutus taitaa olla se, että pääsit yliopistoon. Vai mksi sua niin kiinnosta vertailla eri kouluja?
[/quote]
[/quote]
Pääsin Helsingin yliopistoon ensimmäisellä yrittämällä. Mun mielestä on vain säälittävää, että olet noin ylpeä itsestäsi. Eikös jotain 25-30 % suomalaisista mene nykyään yliopistoon? Miksi sun persettä niin kutittaa, jos joku päättääkin mennä amkiin ja hankkia käytännöllisemmän osaamisen?
[/quote]
Minä en ole nyt se kenelle luulet raivoavasi, olen ihan eri henkilö. Kunhan teen oletuksia sinusta kun sinäkin teet muista. :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:49"]
Kunhan totesin ettei ammattisurkean tutkinnossa mitään akateemista ole.
[/quote]
Ei se olekaan akateeminen. Mutta tuntuu, että asetat itsesi amkilaisten yläpuolelle, koska he käyvät "pellekoulua".
[/quote]
[/quote]