Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö prinssi Andrew kovan paineen?

Vierailija
13.01.2022 |

Mitä arvelette, saako hän sydänkohtauksen tai aivoverenvuodon, ennen kuin seksiskandaali on loppuun käsitelty?
Toivottavasti pystyy nykyisin hikoilemaan, että kehon lämpö ei nouse vaarallisen korkealle.
-
Surullisin vaihtoehto on, että hän päätyy riistämään hengen itseltään... tai tekee sen epäsuorasti. Esimerkiksi ajaa hengenaarallisen kolarin, putoaa portaissa ja muuta vastaavaa, kun keskittyminen ja ajatukset on ihan muualla.
-
Kolmas vaihtoehto on kuolema epäselvissä olosuhteissa, kun joku tai jotkut käyttävät omankädenoikeutta.

Kommentit (1024)

Vierailija
1021/1024 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuu tutkintavankeuteen missä tekee itsemurhan. Tämä on minun arvaukseni.

Ellei Tramp ota itselleen tuvaan kun Andev tietää vuosienvarrelta liikaa kaikista sellä kävijöistä ja hyvin raha ym asioista.    Kivaa seurata kun todistusaineisto kuvineen, viesteineen ja videoineen levisi maailman joka kolkkaan.  🤭🤣

Vierailija
1022/1024 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andya e ole vielä tuomittu MISTÄÄN. Muistetaan nyt sekin.

Muista sinäkin että kaikesta on todistusaineistoa.  Pitäisikö peitä esim. se pienen 4v  sidotun tyttölapsen kidutus peitellä ym..?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1024 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan päästi paineet söpöön melkein-aikuiseen tyttöön. Ei sillä, olisin päästänyt minäkin, ei 17v enää mikään lapsi ole hyvänen aika.

Kysypäs kenen tahansa 17-vuotiaan tytön isältä, miten on. Mitä luulet saavasi vastaukseksi?

Sialla omat tyttäret olivat vanhempia...Hyi mikä isä tytöillä.

Vierailija
1024/1024 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hän niin itse en kestäisi enkä näkisi elämälläni enää mitään merkitystä tai tulevaisuutta. Hän ei pysty tehdä enää mitään parantaakseen asemaansa kansan silmissä. Suurin osa ihmisistä vihaa ja halveksuu häntä, todennäköisesti omasta perheestään lähtien. Ja loputkin säälivät. Ja kaikki on itse aiheutettua. Minä en hänen osassaan haluaisi elää vaan todennäköisesti tekisin itsemurhan jos löytyisi rohkeutta siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme