Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo nukkuu iltapäivään eikä tee kotitöitä (työtön)

Vierailija
13.01.2022 |

Nytkin vain nukkuu. Itse opiskelen 8-16 välillä, päivien pituudet vaihtelee, mutta tuolla aikavälillä. Mutta ongelma on se että Avovaimo valvoo pikkutunneille asti ja ylikin ja heräilee 13-15 välillä. Monesti olen ehtinyt tulemaan koulusta kotiin ja Avovaimo edelleen nukkumassa. Itse teen opiskeluiden päälle vielä enemmistön kotitöistä. Ärsyttää ihan suunattomasti. Kiitos kun sain avautua. Sama ongelma on vapaapäivisinkin, kuten nyt esimerkiksi. Heräsin 3 tuntia sitten, söin aamupalan ja siivosin keittiön ja toinen edelleen kääntää kylkeä

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuuhan se edes persepanoon?

Vierailija
62/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ex-mies. Jäi työttömäksi ja hän oikeasti nautti siitä, kun sai valvoa yöt ja nukkua päivät tekemättä mitään. Työt ei enää haitannut pelaamista. Töissä ollessaan valitti jatkuvaa väsymystä ja veetutusta. Loppui sen valittaminen, kun jäi työttömäksi, mutta muuttui hyvin vastenmieliseksi porsaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan avokkisi häpeää työttömyyttään. Pakenee nukkumiseen ja välttelee kotitöitä kun keskellä päivää ne muistuttavat työttömyydestä. Kun niiden teko tuo mieleen että munhan pitäisi olla nyt palkkatöissä.

Lol. Minäkin olen ollut työttömänä, mutta todellakin kotona ollessani siivoilin, kävin kaupassa, laitoin ruokaa, lenkkeilin/kävin kuntosalilla jne., koska ei vaan aika kulu maatessa ja nukkuessa. Samalla myös etsin töitä ja onneksi sainkin. On muuten oikeasti paljon hyötyä siitä, kun pitää tasaisen rytmin, syö terveellisesti ja monipuolisesti ja liikkuu. Pysyy mieli virkeänä. Varmasti väsyttää, jos herää klo 15 ja laahustaa suoraan röökille ja sen jälkeen avaa telkkarin ja menee sohvalle makoilemaan.

Mua hävetti käydä lenkillä päivällä työttömänä ollessa.

Vierailija
64/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan avokkisi häpeää työttömyyttään. Pakenee nukkumiseen ja välttelee kotitöitä kun keskellä päivää ne muistuttavat työttömyydestä. Kun niiden teko tuo mieleen että munhan pitäisi olla nyt palkkatöissä.

Lol. Minäkin olen ollut työttömänä, mutta todellakin kotona ollessani siivoilin, kävin kaupassa, laitoin ruokaa, lenkkeilin/kävin kuntosalilla jne., koska ei vaan aika kulu maatessa ja nukkuessa. Samalla myös etsin töitä ja onneksi sainkin. On muuten oikeasti paljon hyötyä siitä, kun pitää tasaisen rytmin, syö terveellisesti ja monipuolisesti ja liikkuu. Pysyy mieli virkeänä. Varmasti väsyttää, jos herää klo 15 ja laahustaa suoraan röökille ja sen jälkeen avaa telkkarin ja menee sohvalle makoilemaan.

Mua hävetti käydä lenkillä päivällä työttömänä ollessa.

Ei kai oikeasti? 😂 Siis miksi? Kyllähän vuorotyöläisetkin lenkkeilee päivisin.

Vierailija
65/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki KelaGoldia höyläävät lompakko loiset elä juuri noin. Normisettiä.

Vierailija
66/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katselisi tuollaista ihmistä, jos ei ole edes mitään yritystä päästä normaaliin elämänrytmiin. Ai jessus millaisen raivarin saisin, jos toinen makaa päivät pitkät tekemättä edes kotitöitä ja minä joutuisin tekemään töistä tullessani!

Vierailija
67/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin aikoinaan pitkälle saikulle burn outin takia, ja terapeutin neuvot ekan kahden viikon pyjamassa haahuilini jälkeen kuuluivat, että ota haltuun normi päivärytmi. Saikun alussa nukuin kaksi viikkoa käytönnössä ympäri vuorokauden ilman rytmiä.

Terapeutin neuvot:

Pue herätessäsi päivävaatteet päälle ja petaa sänky, että vuorokaudessa on rytmiä.

Ihan sama, vaikka siirtyisit sohvalle sängystä, kunhan on päivävaatteet yllä.

Sitten seuraavaksi oli, että pistä nokka ulos ovesta, lakaise vaikka raput, vie roskat, kävele lähikauppaan tai avaa vaikka vaan ulko-ovi.

Ja kävin viikoittain terapiassa samaan aikaan.

Kyllä auttoi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi