Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo nukkuu iltapäivään eikä tee kotitöitä (työtön)

Vierailija
13.01.2022 |

Nytkin vain nukkuu. Itse opiskelen 8-16 välillä, päivien pituudet vaihtelee, mutta tuolla aikavälillä. Mutta ongelma on se että Avovaimo valvoo pikkutunneille asti ja ylikin ja heräilee 13-15 välillä. Monesti olen ehtinyt tulemaan koulusta kotiin ja Avovaimo edelleen nukkumassa. Itse teen opiskeluiden päälle vielä enemmistön kotitöistä. Ärsyttää ihan suunattomasti. Kiitos kun sain avautua. Sama ongelma on vapaapäivisinkin, kuten nyt esimerkiksi. Heräsin 3 tuntia sitten, söin aamupalan ja siivosin keittiön ja toinen edelleen kääntää kylkeä

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tommosta laiskimusta kattelet?

Vierailija
2/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Anna lopputili. 

Vierailija
4/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miksi sä toistuvasti sanot hänet avovaimoksi? Vähän outoa. Ja miksi te ei ole keskustellut asiasta?

Vierailija
5/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimon pitäis olla jo ex tuossa tilanteessa!

Jätä sormus tyynylle kun hän nukkuu. Jatkakoon vaan ruususen unta yskinään.

Vierailija
6/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko masentunut? Kuulostaa siltä. Onko asia tutkittu?

Vierailija
7/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän avovaimoasi. Jos ei ole arkirutiineja, niin luonnollisen kellon mukaan sitä silloin elelee. Miksi väkisin heräisi kuin työhön lähtijät, jos ei ole mihinkään menoa. Hankalampi juttu on, jos ei osaa siirtää rytmiä tarvittaessa. Isompi kysymys: Miksi avovaimosi ei hae töitä? Niitä on paljon tarjolla.

Vierailija
8/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ei ole vain pokkaa lähteäkkään. Se olisi tosi vaikeaa, koska hän on niin kiinnikkin minussa.

Ap

Vierailija
9/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen peli vetele ainakaan pidemmän päälle. Päivärytmiin en ota kantaa, mutta kyllä se, jolla ei ole työ-/opiskeluvelvollisuuksia saisi kantaa suuremman vastuun kotitöistä. 

Kun itse olin työttömänä, nousin aamulla lähettämään lapset kouluun. Sitten hoidin työnhakuun liittyviä asioita sekä kauppareissut, ruoanlaitot, siivoukset, pyykit ja muut. "Omaa aikaakin" päivään jäi ja siitä pystyi nauttimaan paljon paremmalla omatunnolla, kun oli osuutensa tehnyt. Varsinkin, kun puoliso kompensoi tulonmenetyksiäni vähän suuremmalla panostuksella talouskassaan, niin kyllä minä puolestani koin itsestäänselvänä sen, että hoidin suurimman osan kotihommista. Perhe puolestaan oli tyytyväinen, kun pääsi helpolla. :D Kaikki saivat sitten taas oman osansa kotitöistä, kun aloitin työt.

Vierailija
11/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän avovaimoasi. Jos ei ole arkirutiineja, niin luonnollisen kellon mukaan sitä silloin elelee. Miksi väkisin heräisi kuin työhön lähtijät, jos ei ole mihinkään menoa. Hankalampi juttu on, jos ei osaa siirtää rytmiä tarvittaessa. Isompi kysymys: Miksi avovaimosi ei hae töitä? Niitä on paljon tarjolla.

Ei saa aikaiseksi omien sanojensa mukaan. Mutta kyllä kotityöt pitää jakaa vähentääkin tasapuolisesti etenkin jos toinen työtön.

Ap

Vierailija
12/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene avioon.

Vierailija
13/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimon pitäis olla jo ex tuossa tilanteessa!

Jätä sormus tyynylle kun hän nukkuu. Jatkakoon vaan ruususen unta yskinään.

Ei avoliitto sitä tarkoita, että on kihloissa ja on sormukset. Ihan vain ohis.

Vierailija
14/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ei ole vain pokkaa lähteäkkään. Se olisi tosi vaikeaa, koska hän on niin kiinnikkin minussa.

Ap

Oletko hänen äitinsä?

Vierailija
15/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sairasta masennusta niin en kyllä katsoisi yhtään.

Vierailija
16/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin aloituksiin tulee aina viestejä että JSS ja ansaitset parempaa, mutta kysyn nyt kuitenkin, että voiko kyseessä olla ohimenevä vaihe, masennus tms. Jonka aikana puoliso tarvitsisi tukea? Toki jos yhteiselo on riitojen sävyttämää jne. niin sulla on tietysti oikeus aina lähteä. Mutta mietin vain että pitkissä suhteissa tulee joskus hetkiä jolloin tulee kannatella toista. Onko tämä sellainen ?

Vierailija
17/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlaisessa tilanteessa mutta olen se pikkutunneille valvova avovaimo. 🤫

Vierailija
18/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa aikaiseksi omien sanojensa mukaan. Mutta kyllä kotityöt pitää jakaa vähentääkin tasapuolisesti etenkin jos toinen työtön.

Ap

Nuo oireet sopivat masennukseen. Kannattaisi tutkia.Masentunut saattaa itse jopa kieltää asian.

Vierailija
19/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä hieman siltä että elämänrytmi puuttuu ja ehkä mahdollisesti jotain masennusta myös taustalla.

Vierailija
20/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko nyt ylpeilet täällä sillä, että olet kolmessa tunnissa saanut ihan kokonaisen aamupalan syötyä, keittiön siivottua ja yhden viestin kirjoitettua vauva-palstalle?

Puolisosi on masentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme