Tuo "Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon" ketju on hyvä esimerkki koronavastaisten disinformaatio- ja pelottamiskampanjasta
- Laitetaan linkki maksulliseen artikkeliin jottei kukaan pääsisi lukemaan mitä siellä tarkalleen sanotaan
- "MAY affect menstrual cycle", vaikuttaa EHKÄ kuukautiskiertoon
- Vaikutus oli alle päivän. Hui kauheeta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rokete saattaa aiheuttaa väliaikasta muutosta niin mitähän itse virus sitten tekee? Sen rokotefoobikot tuppaavat aina unohtamaan.
En ole lukenut ainuttakaan tutkimusta, jonka mukaan covid-tauti aiheuttaisi muutoksia naisten kuukautiskierrossa. Johtuen kenties siitä, että ne eivät aiheudu piikkiproteiineista vaan SITÄ KULJETTAVASTA nanolipidistä.
Vai niin...
Does COVID Mess With the Menstrual Cycle?
— Women with COVID-19 report changes to their periods; estrogen's potential protective effects being investigated
https://www.medpagetoday.com/obgyn/generalobgyn/87333?xid=nl_mpt_SROBGY…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteessahan ei koronarokoteuskovaisten mukaan lähtökohtaisesti voi olla mitään vikaa eikä se voi aiheuttaa yhdellekään ihmiselle mitään haittoja.
Ja klassinen nollasta sataan -argumenttivirhekortti pelattu.
Tieteessä vaikutukset arvioidaan suurten lukujen perusteella. Jos rokotteita on jaettu miljardeja annoksia ja ilmoitettuja sivuvaikutuksia on muutamia, niin rokotteen voidaan todeta olevan turvallinen. Yksittäiset anekdootit eivät todista päinvastaista.
Ja sitä paitsi myös turhanpäiväiset "sivuvaikutukset", joilla ei ole todennäköisesti edes mitään korrelaatiota rokotteeseen kaikki kirjataan, kun niistä tekee ilmoituksen.
Alkaa kyllästyttää nämä pelleilijät.
Pfizerin kliinisissä kokeissa niitä sivuvaikutuksia vain tuppasi olemaan melkein 50 prosentilla koehenkilöistä, mutta ei nyt pienistä huolehdita.
Ja 99% niistä oli kipeä olkapää pari päivää?
Voit tutustua niihin itsekin halutessasi. Tai sitten voit pitää pääsi pensaassa.
Noinhan siinä luki.
Olen lääkekoevastainen tämä rokotekiimailu on mulle liikaa
Aika huolestuttavaa oli lukea niitä kommentteja jotka kertoivat rokotteen vaikuttaneen kuin hormonikierukka: ovulaatio/pms-oireet tulevat, mutta vuotoa ei. Kohdun limakalvo ei siis kasva ottaakseen munasolun vastaan ja mahdollistamaan raskauden tai vuotamaan kuukautisverenä pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi edes mitään tutkimusta on lähipiirissä kaikilla keillä menkat ne seonnut. Osalla ole vieläkään palannut. Mahot mummot sit täällä uskottelee muuta.
Kumma juttu, nimittäin omassa kaveripiirissäni on parisenkymmentä 25-40-vuotiasta naista (tunnen enemmänkin naisia mutta näiden kanssa keskusteltu rokotteista). Yhdelläkään ei ole ollut mitään outoa kuukautisten kanssa, normaali kierto ja normaali vuoto. Samoin itselläni, ei mitään sivuvaikutuksia.
Eli kuinka monta ihmistä lähipiiriisi kuuluu, ja mitä se "menkkojen sekoaminen" käytännössä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi edes mitään tutkimusta on lähipiirissä kaikilla keillä menkat ne seonnut. Osalla ole vieläkään palannut. Mahot mummot sit täällä uskottelee muuta.
Kumma juttu, nimittäin omassa kaveripiirissäni on parisenkymmentä 25-40-vuotiasta naista (tunnen enemmänkin naisia mutta näiden kanssa keskusteltu rokotteista). Yhdelläkään ei ole ollut mitään outoa kuukautisten kanssa, normaali kierto ja normaali vuoto. Samoin itselläni, ei mitään sivuvaikutuksia.
Eli kuinka monta ihmistä lähipiiriisi kuuluu, ja mitä se "menkkojen sekoaminen" käytännössä tarkoittaa?
Ps. Nimenomaan tieteellistä tutkimusta tarvitaan aina. Tiede on ainut aseemme sekä tauteja että tyhmyyttä vastaan. "Ei tarvi tutkimusta koska kaverit" on ehkä tyhmintä mitä olen pitkään aikaan kuullut.
Ei niillä mitään kampanjaa ole. Ovat ihan liian tyhmiä sellaiseen. Päällikkökin niin tyhmä että potkittiin pihalle jopa persuista.
Ja kuitenkin tutkimuksessa rokottamattomien ryhmässä oli yhtä paljon kaikkia muita kuukautishäiriötä. Ainoastaan se kierron piteneminen (alle vuorokaudella) oli yleisempi rokotetuilla, sekin vain yhdessä kierrossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tutkimuksessa rokottamattomien ryhmässä oli yhtä paljon kaikkia muita kuukautishäiriötä. Ainoastaan se kierron piteneminen (alle vuorokaudella) oli yleisempi rokotetuilla, sekin vain yhdessä kierrossa.
Ehkä häiriöt tuleekin siis jostain muusta. Virus? Maskien kemikaalit?
No jos vuotaa jo 5:ttä viikkoa 3:nen rokotteen jälkeen, niin onhan aika rasittavaa. Samoin oli tokan jälkeen. Ikinä ennemmin eläissäni ei ole menkat näin sekoilleet.
Naisvaltainen työpaikka ja useilla samoja oireita.
Vierailija kirjoitti:
No jos vuotaa jo 5:ttä viikkoa 3:nen rokotteen jälkeen, niin onhan aika rasittavaa. Samoin oli tokan jälkeen. Ikinä ennemmin eläissäni ei ole menkat näin sekoilleet.
Otatko vielä neljännenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä häiriöt tuleekin siis jostain muusta. Virus? Maskien kemikaalit?
Otin vähän itse selvää, ja matala kouluttautuneisuus yhdistettynä vessapaperien kemikaaleihin aiheuttaa kaiken. Ainoa parannuskeino on alkaa pyyhkimään saniaisilla ja suurimmat pastillit katajaisella voiveitsellä.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt viitsi taas puhua paskaa. Ehkä itse olet riittävän tyhmä uskoaksesi, me muut ei. Tsau :D
Vierailija kirjoitti:
No, minulla, vaihdevuosi-iän ylittäneellä alkoi kuukautiset toisen rokotteen jälkeen. Hain silti kolmannenkin rokotteen, pieni haittahan tuo oli. Eilen olin gynekologilla, joka kertoi itse kolmannen rokotteen jälkeen vuotaneensa kuukauden.
Eihän tämä mikään ihme ole, koska limakalvot osallistuvat immuunipuolustukseen ja myös kohdussa on limakalvo.
Huolestuttavinta tässä on se että gynekologini on mies 😳
🤣🤣
Mulla on kierto ollut 27 päivää viimeiset vuodet. Ei ole ollut kuin muutaman tunnin heittoja. No rokotteen jälkeen oli yhtäkkiä 26, 24 ja 31 kierrot. Ei mitään vakavaa kiertohäiriötä, mutta selkeä poikkeus aiemmin tasaiseen kiertoon.
Voit tutustua niihin itsekin halutessasi. Tai sitten voit pitää pääsi pensaassa.