Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Aika hienoa, jos Redillä on ollut mm. loppuunmyyty Euroopan klubikiertue. En muista, että tästä olisi uutisoitu aikoinaan, mutta saattanut mennä multa ohikin.
Kaffebulla kirjoitti:
Voi hyvänen aika tuota Erikan asua
No siis joo, tavallaan esiintymisasu joo tyylin mukaan, mut on toi nyt aika jäätävä persbikini telkkuun. Kun tää nyt ei oo mikään Putous kuitenkaan.
Oon niin pettynyt tähän kauteen. Sori, että avauduin näin negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on jotenki todella sympaattisen oloinen. Ehkä se on toi tyyli miten puhuu, en osaa selittää 😂 ja vaikuttaa olevan aidosti kiinnostunut muista ja heidän asioista
Mies jolla pitkät hiukset ! Siis upeeta! Nykyään kaikilla lyhyet tai kalju. Jyrki on hyvän näköinen!!! Sexy oikeen 😍
Onhan Tommillakin 😁
Ja Petellä vasta tukkaa onkin. Mahtava silloin kohtasataavideon aikoihin kun oli tosi pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen päivä on seuraavaksi?
Peten
Tommi ja Pete aivan uskomattoman hienot esitykset,aivan huippujuttu,👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peten
Kumpikohan laulaa Kohta sataa, Meiju vai Erika?
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettynyt tähän kauteen. Sori, että avauduin näin negatiivisesti.
Erikoista asettaa edes mitään odotuksia tällaista nollakattausta kohtaan. Siksi en voi ymmärtää saati jakaa pettymyksen tunnetta kanssasi.
Kohta sataa esitetään ensi viikolla 7 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää erikan pukeutumisen takia. Sen verran kunnioitusta toisia kohtaan, että olis edes pukeutunut asiallisesti.
Noinhan ne naiset rap-videoilla pukeutuu eli tyyli on ihan päivän artistin mukaan.
Hyviä esityksiä mutta jotenkin ei-innostava päivä? Erityisen pettynyt olin, kun kukaan ei edes yrittänyt räpätä englanniksi. Vain Parkkonen ja Alatalo edes vähän suomeksi.
Parhaasta esityksestä jälleen kerran samaa mieltä kuin illan tähti, Jyrki69 olisi tosin saanut itse laulaa enemmän. Muut top-3:ssa ehkä Vikman ja Alatalo.
Pettynein olin ehkä Yonan suoritukseen. Ei kovinkaan "house" ja vaikka talo tykkäsi, meni itsellä yli hilseen
Jyrkin ja Erikan takia jaksoin katsoa kokonaan.
Redin musa ei nappaa.
Hauska muuten siinä aktiviteetissa, "Lowhouse crew"😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peten
Kumpikohan laulaa Kohta sataa, Meiju vai Erika?
Jyrki vissiin.
Jyrki featannut useita bändejä ja aina olen tykännyt.
Tosta Erikan lookista tulee mieleen Kikka! R.I.P
Ihana Kwan <3 Olin yläasteella, kun Kwan nousi pinnalle ja silloin en fanittanut, vaikka hitit tulikin tutuiksi. Nyt 3-kymppisenä olen "löytänyt" Kwanin ja ymmärtänyt, kuinka lahjakkaita ja huippuja olivat, ei uskoisi edes suomalaiseksi yhtyeeksi. Harmi kun lopettivat.
Ihana nähdä Tidjania ja Marikoa!