Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Onko Mc Coy ollut Vain elämää ohjelmassa ?
Onneksi ei.
Ja toivottavasti Michael Monroekin pysyy/pidetään kaukana... Bändibiisit eivät kyllä sovi tähän konseptiin! Mitä se Happoradio-bändindin laulajatyyppi siä kerran teki?
Jyrkillä ei taida olla muuta tarjolla kuin bändibiisejä.
Luin tänään että Jyrki on tehnyt soololevynkin. Oliko peräti kaksikin. Ainakin yhden.
Lisäksi Jyrki osallistui Vexi Salmen tribuuttialbumille, jolla esitti kappaleen Nahkarotsi.
Jyrkillä on myös rockabillyä soittava projektibändi nimeltä 69 Cats. Joten teoriassa olis mahdollista ettei Jyrkin päivänä kuultaisi yhtäkään 69 Eyesin laulua.
Tuo Jyrkin ja Kwanin esitys menee kaikkien aikojen parhaimpiin Vain Elämää vetoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jyrkin ja Kwanin esitys menee kaikkien aikojen parhaimpiin Vain Elämää vetoihin.
Samaa mieltä. Tämä on viihdeohjelma, minkä tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä. Sen tuo kyllä teki. Jyrki itse lauloi hyvin ja Kwan oli myös huippu. Hyvä pelisilmä Jyrkillä, kun hän on itse aiemmin laulanut Kwanin levyllä ja halusi toteuttaa sitä nyt niin sanotusti toisin päin. Ja tiesi myös, että Kwanin tyypit on tärkeitä myös redille. Oli kyllä todella viihdyttävä ja hyvä esitys eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettynyt tähän kauteen. Sori, että avauduin näin negatiivisesti.
Erikoista asettaa edes mitään odotuksia tällaista nollakattausta kohtaan. Siksi en voi ymmärtää saati jakaa pettymyksen tunnetta kanssasi.
Jep. Mä ajattelin, että en katso ollenkaan. Noh, vahingossa satuin tv:n ääreen ja jäin kuitenkin katsomaan ja mut tämä kausi on yllättänyt positiivisesti. Mun mielestä noilla on kiva tunnelma ja sitä on mukavaa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää erikan pukeutumisen takia. Sen verran kunnioitusta toisia kohtaan, että olis edes pukeutunut asiallisesti.
Noinhan ne naiset rap-videoilla pukeutuu eli tyyli on ihan päivän artistin mukaan.
Niin, stereotypioiden mukaan, mutta linkitäpä vaikka yksi Redraman video, jossa on vähäpukeisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Mariko raskaana?
Saanut vauvan marraskuussa 2021. Eikö tuo kuvattu viime kesänä?
Kwan oli päivän paras. Jätti kaikki leiriläiset aivan sivurooliin.
Muuten päivä oli mulle aika mitäänsanomaton. En tuntenut yhtään Redin biisiä ennestään, eikä niitä oppinut nytkään tuntemaan, kun kaikki oli käännetty, sanoitettu ja sävelletty uudestaan. Yonastakaan en ole tiennyt mitään. Saa nähdä jääkö hänen päivästään jotain mieleen.
Onko noi kaikki biisit jo pyörineet etukäteen YouTubessa?
Vierailija kirjoitti:
Redillä Voicessa tosi selvä ulosanti, nyt puhui jotenkin oudosti?
Ihan tavallisesti puhu. Ehkä sulla on puuroa korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on jotenki todella sympaattisen oloinen. Ehkä se on toi tyyli miten puhuu, en osaa selittää 😂 ja vaikuttaa olevan aidosti kiinnostunut muista ja heidän asioista
Mies jolla pitkät hiukset ! Siis upeeta! Nykyään kaikilla lyhyet tai kalju. Jyrki on hyvän näköinen!!! Sexy oikeen 😍
Onhan Tommillakin 😁
Niin on mutta aika haivenet ja lyhyemmät paljon ku jyrkillä. Kun hento, ohut hiuslaatu niin eipä ole kaunista pitkänä.
Ehkä Mariko on yrittänyt heti toisen perään , ikää kuitenkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Mariko raskaana?
Saanut vauvan marraskuussa 2021. Eikö tuo kuvattu viime kesänä?
Kuvaukset käynnistyivät 24.5.2022.
Menee kylmikset tästä Tommin vedosta.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerikalla on omituisen mallinen pää jota hiusmalli korostaa.
On ohjelmassa yhtä feikki kuin muutoinkin. Koko ajan rooli päällä. Parin vuoden päästä itkee lehdille, kuinka tuli hyväksikäytetyksi viihdemaailmassa.
Mun mielestä ongelma on matala hiusraja. Eli silloin kun hiusraja on noin alhaalla, otsatukka näyttää tosi oudolta. Kampaus pitäisi laittaa kokonaan uusiksi. Ja meikkiä vähemmän. Muuten Erikan ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Kaunis nainen. Muotoja saa olla.
Samaa mieltä. Kampauksessa vikana myös todella epäluonnollinen tasainen voinkeltainen väri. Erikalla neliönmuotoiset kasvot, joiden muotoa keskijakaus korostaa, sivujakaus olisi parempi. Ja meikkiä tosiaan liikaa. Mutta makuasioita, hän ilmiselvästi tuosta cicciolina-tyylistään pitää. Ihmisenä vaikuttaa herttaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sataa esitetään ensi viikolla 7 kertaa.
Mitäpä jos käykin samallalailla kuin Erikalle, että sitä menestyneintä kappaletta ei kukaan esitä.
Eihän Mikon päivänäkään kuultu maalaispoikaa tai känkkäränkkää. Tai yhtäkään syksyn sävel-laulua.
Mikon kohdalla sen ymmärtää, kun hänellä on niin paljon biisejä, mutta Erikalla ja Petellä niitä biisejä on kovin vähän Mikkoon verrattuna.
Mutta silti kaikki suurimmat hitit loistivat poissaolollaan. Koska artistit saavat itse valita esittämänsä kappaleen, voi olla että ovat ajatelleet ihan tarkoituksella että eivät halua ottaa sitä kaikista tunnetuinta.
Voi olla noinkin. Itse en maininnut Mikkoa, kun en tunne hänen tuotantoaan hyvin. Parhaiten mä tunnen Redin, Yonan, Erikan ja Jyrkin tuotannot.
Voisi vaikka bändi soittaa instrumentaaliset versiot jokaiselta yhden kappaleen ja täten paikkaisi jos jokin hitti jäisi toisilta vetämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Voi hyvänen aika tuota Erikan asua
Onko sinulta jäänyt gaalat katsomatta vai miksi jonkun asut jaksavat järkyttää sinua? Oletko jostain uskonlahkosta?
Miksi pitää änkeytyä kaksi numeroa liian pieneen uimapukuun? Eikö noilla ole huoneissa kokovartalopeiliä?
Esim. itse olen lihonut 5 kiloa. Ei tulisi mieleenkään änkeytyä vanhaan uimapukuun, vaan kyllä siinä vaiheessa mennään ostamaan kaupasta uusi.
Madonnalle tuollainen tyyli sopii tai on ainakin aikaisemmin sopinut, kun on ollut hoikassa kunnossa. Mutta ylipainoisen ihmisen ei pitäisi änkeytyä liian pieniin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Voi hyvänen aika tuota Erikan asua
Onko sinulta jäänyt gaalat katsomatta vai miksi jonkun asut jaksavat järkyttää sinua? Oletko jostain uskonlahkosta?
Miksi pitää änkeytyä kaksi numeroa liian pieneen uimapukuun? Eikö noilla ole huoneissa kokovartalopeiliä?
Esim. itse olen lihonut 5 kiloa. Ei tulisi mieleenkään änkeytyä vanhaan uimapukuun, vaan kyllä siinä vaiheessa mennään ostamaan kaupasta uusi.
Madonnalle tuollainen tyyli sopii tai on ainakin aikaisemmin sopinut, kun on ollut hoikassa kunnossa. Mutta ylipainoisen ihmisen ei pitäisi änkeytyä liian pieniin vaatteisiin.
Länkyti länkyti
Vierailija kirjoitti:
Peten versiossa ei ollut yhtään sitä samaa tunnelmaa mitä Cloudsissa. Oli jotenkin liian hidastempoinen ja synkkä versio. Ja aika samanlainen kuin Peten ekan jakson veto, sillä erotuksella, että Per Vers säväytti enemmän.
Eikös tässä ohjelmassa ole tarkoituskin tehdä oman näköiset versiot toisten biiseistä?
Toi Peten versio sopii enemmän omaan mielenmaisemaani. On Redin versio tosi hyvän kuuloinen myös.
Mä jäin kaipaamaan Hang it up kappaleesta uutta versiota. Street music sentään onneksi vedettiin :)
Jyrki vetää sen kohta sataa biisin.