Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
121/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki69 on mulle edelleen iso vitsi. Liian monta kertaa tuli työnpuolesta tavattua se ysärillä, kuten muutkin 69 miehistö... että jos joku täällä oikeasti nyt väittää, että tämä kaveri on oikein opiskellutkin sittemmin, niin ei hyvää päivää. Olivat niiiiiin pihalla. Eipä juuri sanoja suusta tullut.

Ehkä sarjan myötä pääsis mun kirjoissa järkevien puolelle.

Taitaa olla aika sivistynyt ja monitahoinen tyyppi, toi Jyrki69hän on vähän sellainen "hahmo", ihan muuta kuin oikea Jyrki Linnankivi.

Vierailija
122/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nuorison kuunnella Mikon alkuajan biisejä, sieltä löytyy jokunen helmikin. Huumoribiisit voi ohittaa.

Mainitsisitko niitä nimiltä niin voisin kuunnella niitä, kun lähden suihkun jälkeen liikenteeseen?

Mä kummiskin vaan törmään niihin huumorikappaleisiin, kun tähänkin asti vain niihin olen törmännyt youtubessa.

Kokeile biisiä Pequena,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nuorison kuunnella Mikon alkuajan biisejä, sieltä löytyy jokunen helmikin. Huumoribiisit voi ohittaa.

Mainitsisitko niitä nimiltä niin voisin kuunnella niitä, kun lähden suihkun jälkeen liikenteeseen?

Mä kummiskin vaan törmään niihin huumorikappaleisiin, kun tähänkin asti vain niihin olen törmännyt youtubessa.

Kokeile biisiä Pequena,

Kuuntelin just. Musiikki kappaleessa on kiehtovan kuuloista, mutta jostain syystä en tykkää Alatalon laulutavasta.

Kiitos muuten kaikille biisien esille tuomisesta.

Oli sellaisia kappaleita joita en ole ennen kuullutkaan. Ei oikein napannut itselleni ne kappaleet, mutta olihan se kiva saada tietoisuuteeni itselleni uusia kappaleita, vaikka vanhoja biisejä ovatkin. Tuota Pequena kappaletta voisin tykätä kuunnella ilman laulua.

Mä oon näköjään liian nuori kuuntelemaan Mikko Alataloa, kun ei kerran itselleni uppoa hänen musiikki.

Vierailija
124/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos Erika ois fiksu, valitsisi jonkun Alatalon vakavan kappaleen kun laulaakin kuitenkin osaa. Pelottaa kuitenkin että esittää Rikoo on riskillä ruma, lähes ilman trikoita. 

Vierailija
125/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso löytyy jo Ruudusta, adblock päälle vaan niin välttää 34 min mainoksia, joita teeveestä tulisi

Vierailija
126/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli katsottua Mikko Alatalon päivä Ruudusta ja pakko sanoa että yllätyin positiivisesti. Huikean uran on Alatalo tehnyt. Oli oikein mielenkiintoisia tarinoita uran varrelta ja hienosti avasi biisiensä taustoja. Versioinnit oli oikeastaan kaikilla onnistuneet ja onneksi lastenlaulut oli jätetty johonkin toiseen ohjelmaan coveroitaviksi.

Vierailija
127/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä ole mikään jämä kausi. Tämä on jämien, jämien, jämät

Vierailija
128/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo blondi on? Johanna Tukiainen?

Vierailija
129/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun toi Alatalo itkee sääli-itkua telkkarissa miten on ollut rankkoja vuosia ja miten ikävöi kuollutta vaimoaan päivittäin. Just joo: vaimo teki itsarin koska Mikolla oli jo Seija kierrossa siinä vaiheessa. että se siitä löpölöpö-tarinasta.

Niinpä ja oli niitä naisia koko ensimmäisen avioliiton ajan. Itse on kertonut kirjassaan.

Hävettää hieman puolestaan tuollainen itku, mutta tässä ohjelmassahan on pakko itku aina.

Vierailija
130/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kysymys. Kuka on Yona? Tietääkö joku yhtään hänen biisiään? Onko hän lauluntekijä, kun itse esittämiään biisejä en ole kyllä ikinä kuullut?

Vierailija
131/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain yksi kysymys. Kuka on Yona? Tietääkö joku yhtään hänen biisiään? Onko hän lauluntekijä, kun itse esittämiään biisejä en ole kyllä ikinä kuullut?

Nettiä osaat käyttää, muttet hakukoneita?

Vierailija
132/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa vitsikäs. Väännetään nyt sitten rautalangasta: Miksi Yona on tässä ohjelmassa, missä on ideana tehdä uusia versioita tunnetuista kappaleista?

Vierailija
133/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettiä osaat käyttää, muttet hakukoneita?

kyllä kai vain elämää-tähti pitäis ihmisten tietää ilman hakukonettakin.

Vierailija
134/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten yhtään ole lukenut tätä ketjua?

Vierailija
135/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona myi musiikkitalon loppuun, joten luulisi sillä olevan ihan tarpeeksi faneja. Spotifyssa 35 000 kuuntelijaa.

Vierailija
136/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tyypit on niin tylsiä.

Vierailija
137/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki69 on aika huono laulaja.

Vierailija
138/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä Erikalta ihan saavutus että on samaan aikaan ryppyjä ja finnejä alle kolmekymppisenä

Vierailija
139/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika kiva jos tän ohjelman avulla kaikki nää kuka on Yona oppis tuntemaan hänet.

Vierailija
140/4176 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista ja huonoa käytöstä haukkua netissä muiden ulkonäköä. Mutta ymmärrän että ihmisillä on yleisesti ottaen paha olla.