Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
101/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kattaus pitkästä aikaa. Moneen vuoteen en oo jaksanu kattoa mutta nyt ajattelin seurata. Erika ja yona on ainoat kenestä en niin välitä. Muut vaikuttaa mielenkiintoisilta.

Vierailija
102/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks täämuka virallinen ketju? Kovin on lyhyt mutta eikai se ihme toisaalta ole kun artistikattaus on aika mitään sanomaton.

Jyrkin ja Eerikan kuolaajia on myös toisessa ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkin Jyrki69llä kaksi korkeakoulututkintoa jo.

Jyrki on kemisti vai onko? Ainakin opiskellut kemiaa yliopistossa.

Jyrki on analyyttisen kemian maisteri

Vierailija
104/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä muusikot tyylikkäitä omissa genreissään. Lähes kaikissa on jotain kiinnostavaa, että ei tämä mitään pakkopullaa itselleni ole. Toivottavasti ei tule liian tyypillisiä biisivalintoja, sillä liian tyypilliset esitykset ovat tylsää seurattavaa. Toivottavasti uusiin versioihin ollaan satsattu kunnolla. Mikään ei iske, jos ollaan löysästi toteutettu mitä vaan.

En tiedä mitä odottaa tulevilta jaksoilta.

Vierailija
105/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kyllä tosi mielenkiintoinen artistikattaus tänä vuonna. Odotan innolla esityksiä.

Olis kyllä mahtava jos Jyrki69 laulais Erikan Syntisten pöydän. 🙈 Kamala jos joku Meiju Suvas tai Redrama tai Mikko Alatalo tekis siitä oman version. 🤣

Vierailija
106/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa asiantuntemusta täällä. Onko Mikko Alatalolla edes 7 biisiä?. -Ei. Sillä on 54 albumillista biisejä.

Toivon todella, että Mikon päivänä tartuttaisiin siirtomaasuomen lauluihin, Coitus Intin biiseihin, mutta kaikista eniten toivon jonkun nappaavan Välikausitakin biisin ja ottavan Veltto Virtasen feataamaan.

Vierailija
107/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nuorison kuunnella Mikon alkuajan biisejä, sieltä löytyy jokunen helmikin. Huumoribiisit voi ohittaa.

Vierailija
108/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nuorison kuunnella Mikon alkuajan biisejä, sieltä löytyy jokunen helmikin. Huumoribiisit voi ohittaa.

Mainitsisitko niitä nimiltä niin voisin kuunnella niitä, kun lähden suihkun jälkeen liikenteeseen?

Mä kummiskin vaan törmään niihin huumorikappaleisiin, kun tähänkin asti vain niihin olen törmännyt youtubessa.

Vierailija
109/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syli (ihan parhaimmasta päästä), Hän hymyilee kuin lapsi, Hasardi. Nämä biisit jääneet ainakin päähän soimaan, sanat muistissa, vaikka en ole niitä vuosikymmeniin kuunnellut. Osa lapsuuden muistoja.

Vierailija
110/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Meijua enkä oikein Alataloakaan, joku tökkii myös Redramassa. Jyrki ja Erika kiinnostavat. Kiva jos ovat löytäneet toisensa 😍

Vierailija
111/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syli (ihan parhaimmasta päästä), Hän hymyilee kuin lapsi, Hasardi. Nämä biisit jääneet ainakin päähän soimaan, sanat muistissa, vaikka en ole niitä vuosikymmeniin kuunnellut. Osa lapsuuden muistoja.

Tosi sana painotteista musiikkia, että melodioille ei olla annettu kunnolla sijaa. Ei mun tyyppistä musaa Mikko A:lla. Taitaa tulla kesä -kappale sentään olisi kiva kuulla jonkun vetävän. Ehkäpä Pete Parkkosen vetämänä se voisi toimia parhaiten.

Vierailija
112/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikalla ei tarpeeksi biisejä. Punadraaman "musiikista" ei mitään käryä, kun ollut otsikoissa ja julkisuudessa aivan muista syistä. Se Joona mikä lie on täysin tuntematon.

Vierailija
113/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eerikalla ei tarpeeksi biisejä. Punadraaman "musiikista" ei mitään käryä, kun ollut otsikoissa ja julkisuudessa aivan muista syistä. Se Joona mikä lie on täysin tuntematon.

Joona on Yona ja hän voi yllättää, sillä hänellä ei ole massamusiikkia. Suosittelen tutustumaan hänen musiikkiin. Voi yllättää positiivisesti.

Vierailija
114/4176 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yonan musa on oikeasti kaunista ja hyvää. Noiden muiden musaa en jaksa kuunnella kokonaista albumilista mutta Yonan levyjä pystyy kuunnella alusta loppuun ongelmitta. Kuunnelkaa vaikka Lintu (lopun soolo saa liikuttumaan), levy Tapiola Sinfonietan kanssa, Pilvet liikkuu, minä en, Ghetto, Elämän luonne, Niitty ja Taivas, räppilevy Jano, Sataman usva.

Vierailija
115/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itkeminen ärsyttää niin paljon etten pysty katsomaan koko ohjelmaa.

Vierailija
116/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mielenkiintoisin porukka pitkään aikaan. Erika sanoi että itki jossain jaksossa niin paljon, että kuvaukset piti keskeyttää hetkeksi. Ja Jyrki sanoi elämänsä mullistuneen täysin.

No varmaan mullistui, kun tapasi Erikan.

Vierailija
117/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kattaus pitkästä aikaa. Moneen vuoteen en oo jaksanu kattoa mutta nyt ajattelin seurata. Erika ja yona on ainoat kenestä en niin välitä. Muut vaikuttaa mielenkiintoisilta.

Jokaiselle jotain. Mäpäs en niin välitä Meijusta ja Mikosta. Oon minäkin joitain kausia missannut, kun ohjelma ei ole vain iskenyt. Nyt on taas tuntumaa katsoa tätä ohjelmaa.

Hyvä että palstalaisilla on erilaiset maut, sillä tylsää ja mautonta olisi puhua vain tietyistä tyypeistä ja erilaiset maut antavat monipuolisempaa keskustelun aihetta tähän ketjuun.

Sitä mä en ymmärrä miksi pitää alanuolilla osoitella mieltä erimielisyyttä. Mielestäni sulle tulleet alanuolet ovat tarpeettomia, sillä sähän vain kerroit omat näkemyksesi.

Vierailija
118/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
119/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se itkeminen ärsyttää niin paljon etten pysty katsomaan koko ohjelmaa.

Olen kuullut villin huhun, ettei olisi pakko katsoa, mutta huhu lienee ihan puhdasta valetta. 😁

Vierailija
120/4176 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki69 on mulle edelleen iso vitsi. Liian monta kertaa tuli työnpuolesta tavattua se ysärillä, kuten muutkin 69 miehistö... että jos joku täällä oikeasti nyt väittää, että tämä kaveri on oikein opiskellutkin sittemmin, niin ei hyvää päivää. Olivat niiiiiin pihalla. Eipä juuri sanoja suusta tullut.

Ehkä sarjan myötä pääsis mun kirjoissa järkevien puolelle.

Erikan seksuaalisuus heräs pikkasen väärään aikaan ja väärällä tavalla. Ei siitä Kikkaa saa millään, vaikka niin kovasti yrittää. Erika on kaunis nainen, mutta toi rivoriitan rooli on liian päälle liimattu. Ei toimi.