Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
921/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meijulla on hyvä huumorintaju näemmä.

Hänellä on taito nauraa itselleen.

Vierailija
922/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso vahvisti omaa käsitystäni, että tämän kauden parhaimmat / kautta musikaalisimmat laulajat ovat Yona, Pete ja yllättäen myös Erika - niinkuin Alatalo sanoi, Erika on myös teknisesti hyvä laulaja (jaksossa tuo näkyi vanhoista klipeistä). Tommi Läntinen onnistui eilisen jaksossa hyvin, ja kuuluu ainakin omassa genressään ollessaan kauden vahvoihin esiintyjiin.

Meijua en ole aiemmin laujajana arvostanut. Eilen kulki hyvin ja äänet sopivat yhteen mukavasti Parkkosen kanssa. Niikuin muuta ovat jo todenneet, Meijulla vaikuttaa olevan hyvä huumorintaju ja se tekee aina ihmisen kanssa työskentelyn / olemisen helpommaksi.

Jyrki69 ja Erika? Itse he tietävät, mitä välillään on, mutta jos siellä on sielujen sympatiaa / samalla tasolla olemista, voisi tulla kummankin halusta ja uskalluksesta kulkea omia polkujaan. Kumpikaan ei ole mikään tyhjäpää myös, vaan pohdiskelee asioita. Kappas, Danny muuten on myös pohdiskelija ja juttelija, ehkä se on Erikan vetänyt häneen kiinni - sen kuuluisan ryhmysauvan lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisa ryhmysauva???

😂

Vierailija
924/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Anna Puusta, mutta tässä biisissä oli ihan ok, tiesin että hän on tyyliin Yonan bestis.

Minusta on hieman kummallista, että Yona on Annan ystävä. Olen seurannut Yonan tekemisiä kymmenisen vuotta ja hän on musiikillisesti todella lahjakas, kiltti, herkkä, taiteellinen, maanläheinen, eläimistä ja luonnosta pitävä ihminen. Anna Puu taas on (ainakin julkisuuskuvansa perusteella) itsekeskeinen, laskelmoiva, huomionhakuinen, pikkumainen ja pinnallinen. Ihmettelen siis miten näin erilaiset ihmiset ovat ystävystyneet.

Yona on läheinen myös mm. Kyösti Mäki-Mattilan ja Samuli Edelmannin kanssa (yhteistä musaa). En yleensä pidä sitä, että Vain elämäässä otetaan esityksiin mukaan vierailevia artisteja, mutta Kyösti olisi kyllä kiva nähdä Yonan duettoparina jossain jaksossa. Pääsääntöisesti kuitenkin toivoisin Yonan laulavan yksin, koska hänellä on sielukas laulutyyli ja ihanan pehmeä vibrato.

Mutta tunnetko oikeasti näitä ihmisiä? Mielikuva voi olla ihan jotain muuta kuin todellinen luonne. Oikeastaan Yona ja Anna Puu ovat kuin kaksi marjaa, tottakai parhailla kavereilla on paljon yhteistä. Jos ei ole, niin seura tekee kaltaisekseen. Esim arvomaailma on usein samanlainen.

Veikkaan, että Mäkimattila (huom. ilman väliviivaa!) tulee Yonan kanssa vielä lavalle nousemaan, sillä Kyösti on nyt niin moneen ohjelmaan saatu mukaan, että tässä taas paikka saada näkyvyyttä. Ja kun Kyösti jo Tähdet, tähdet -ohjelmassa Yonan kanssa kaveerasi, niin nyt on Yonan vuoro tuoda kaveri esiin. Itse muistan Yonan eli Johannan Tangomarkkinoilta vetämässä tangoa hivenen liian taiteellisesti, mutta tällainen Vain elämää -tyyppinen heittäytyminen on hänelle varmasti sopiva juttu.

Vierailija
925/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vissiin pitkästä aikaa sellainen jakso, ettei kukaan roudannut mitään kaveria tahi muuta laulajaa/tanssityttöä/erikoisinstrumenttia lavalle, vaan kaikki lauloivat yksin (paitsi Meiju ja Pete). Vaikka Mikko Alatalon kanssa olisi sopinut Danny feettaamaan, oikeastaan olisi ollut aika jees, jos olisi tullut tuohon rallatukseen mukaan alkuperäisen version mukaisesti, kun juuri Erika Dannya kehui vuolaasti ennen kappaletta.

Vierailija
926/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniit silmät Jrkillä😍

Vierailija
927/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redrama on kyllä karsea "laulaja". Niinku joku sketsihahmo.

Vierailija
928/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Alatalon suosio räjähti uusiin sfääreihin Vain elämää -ohjelman myötä.

Mikko Alatalo hukkuu viesteihin uuden suosion myötä. Vain elämää -ohjelman myötä pitkän linjan muusikon ovat löytäneet nyt erityisesti nuoret.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009087152.html

Itsekin oon huomannut ohjelmaa katsoessani että Mikko onkin aika pätevä ja monipuolinen kaveri, eikä vaan mikään puuhamaa- ja känkkäränkkä-tyyppi. Todella taitava artisti. Hyvä Mikko! 👍

Vierailija
929/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki eilisen jakson esitykset olivat omalla tavallaan hyviä. Mikään ei ollu huono.

Vierailija
930/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään Redistä jotenkin lutunen tapaus. 🥰

Oon katsonu useampana vuonna The voice of Finland-ohjelmaa, niin siinä Redi on ollut valmentajan roolissa tosi hauska tyyppi kun aina on naljailemassa huumorimielellä muiden valmentajien kanssa. 😄

Vierailija
931/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva saada tuleville kausille näitä vielä elossa olevia pitkän uran tehneitä laulajia mukaan. Harmi vaan, kun osa on kieltäytynyt kunniasta. Olisi kova, jos tulisi kausi nimellä vain elämää seniors. Mukana olisivat Eino Grön, Pelle Miljoona, Ismo Alanko, Taiska, Tuomari Nurmio, Eini ja joku pitkän uran tehnyt nainen, joka ei ole vielä mukana ollut.

Ymmärtääkseni ainakin Ismo ja Pelle ovat sanoneet ei kiitos, joten heitä ei varmaan mukana nähdä koskaan.

Vierailija
932/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt aamulla vasta Erikan jakson ja vähänkö oli bängeri jakso. Niin mahtipontinen ja todella nautittava jakso. Vieläpä jonkinlaista ihastumista tunnen nyt Erikaa kohtaan. Uutta tietoakin sain kuulla Erikasta mitä en tiennytkään. Todella hienoja tulkintoja toisilla oli Erikan biiseistä.

Ennen tätä jaksoa tunsin Erikaa kohtaan välinpitämättömyyttä, mutta nyt näen hänet kivempana tyyppinä. Tämmöistä viihteen todellakin pitäisi olla.

Vierailija
933/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Redrama vielä yllättää positiivisesti. Ollut vielä vähän ulkona, mutta taitoa riittää. Ehkä biisit kulkisivat jouhevammin jos laulaisi englanniksi.

Vierailija
934/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Erikalla ja Jyrkillä oli jo eilisessä jaksossa jotain tunteita toisiaan kohtaan, kun Jyrki ei uskaltanu halata Erikaa.

Tuli vaan itelleni mieleen, että en mäkään uskaltas heti ruveta halailemaan mun ihastuksen kanssa, vaan mielummin pysyn vähän etäämpänä, kun vatsanpohjassa tuntuu perhosten lepatus ja jännä kutina ja pelkään, että teen ja sanon jotain hölmöä ja noloa mun ihastuksen edessä.

Ja tuli muuten noista Jyrkin eleistä mieleen että hän näyttäs olevan naista kohtaan herrasmies, kun suuteli Erikan kättä lumartuen hänen eteensä jaa Seiskan kuvien mukaan raahannut Erikan kapsäkkejä perässään niin ettei Erikan oo tarvinnu muuta kuin kipitellä ite perässä.

Vierailija
935/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkonen ja Yona loistivat mielestäni parhaiten Erikan jaksossa.

Vau! miten muuntautumiskykyinen Pete on.

Mä jäin myös miettimään mitä tyylilajia tuo Pete veti vuorollansa. Tietääkö joku?

Vierailija
936/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumartuen, ei lumartuen...

Vierailija
937/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yona haluaa pitää yllä eteeristä herkkää imagokuvaa, vaellella metsissä kauriiden kaverina ja Inarin tuntureilla.

Puhuu kuin lapsi.

Mutta millainen on ihminen ulkokuoren alla. Laskelmoiva?

Ihmisessä voi olla monia puolia.

Vierailija
938/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään Redistä jotenkin lutunen tapaus. 🥰

Oon katsonu useampana vuonna The voice of Finland-ohjelmaa, niin siinä Redi on ollut valmentajan roolissa tosi hauska tyyppi kun aina on naljailemassa huumorimielellä muiden valmentajien kanssa. 😄

Juu mutta laulajaksi hänestä ei ole.

Vierailija
939/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki eilisen jakson esitykset olivat omalla tavallaan hyviä. Mikään ei ollu huono.

Tätä ihmettelin itsekin, miten Erikan "kymmenen biisin" tuotannosta tuli paremmat versiot kuin Alatalon 500:sta. Parhaasta olen jälleen samaa mieltä kuin illan tähtiartisti, Parkkoselta huikea Michael Jackson / Lenny Kravitz -tason Syntisten pöytä.

Yona ja Läntinen sitten tähän mukaan illan top-3:ksi.

Vaatimattomin suoritus, jos nyt kellään oli ylipäätään vaatimaton, oli ehkä yllättäen Alatalolla päästyään itse ääneen. Toki hän teki 7300 päivästä hyvinkin "oman näköisensä", mutta lopputulos oli turhankin riisuttu versio tuosta alun perin melko täyteen ahdetusta teoksesta

Vierailija
940/4176 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete vinku ja hönki pilalle hyvän bilebiisin ja Lasse nyt on ihan omaa, noloa luokkaansa.

Muut ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme