Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Tää on kyllä varsinainen junttikausi. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Erika ketkuu ja hymyilee vaikka Läntinen laulaa sydänverellä?
Samaa ihmettelin.
Tilannetaju ja empatia puuttui tässä kohtaa.
En ymmärrä Redraman dissaamista ja pilkkaamista, alkoholismi on karmea sairaus.
Redramalle kaikki mahdollinen tuki ja tsemppaus.
Kiitos Tommille. Tykkään tuosta biisistä Erikan laulamana ja nyt vieläkin enemmän Tommin laulamana. Radiosoittoon ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta ei voi mitäänJyrkistä tulee mieleen 60-kymppinen eläköityvä mummeli.
Alkoholi varmaan maistunut, ainakin jossain vaiheessa.
Jyrki on Alatalon lisäksi ainut noista, joka käy ihan oikeissa päivätöissä (Alatalo kansanedustajana). Joten voit miettiä miten paljon hän on ehtinyt viinan kanssa läträämään.
Mikä hänen päivätyönsä on? Tuskin on 30 vuotta tehnyt säännöllistä päivätyötä, saati että se olisi edes mahdollista keikkailevalle artistille. Jotkut rännivuodet ovat olleet varmaan ihan mahdollisia. Eikä säännöllinen päivätyö estä alkoholisoitumista. Ja kommentti oli vaan että näyttää siltä, en toki tiedä totuutta :).
Kyllä hän on tehnyt säännöllistä päivätyötä ja ihan koko ajan. Varmaan alkoholiakin joskus on juonut, mutta on niin tehokas mies siellä sun täällä, että voit tuollaiset rännivuodet taatusti unohtaa.
https://www.inferno.fi/uutiset/kolumni-promilleraja-se-rokkikukollakin/
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Redraman dissaamista ja pilkkaamista, alkoholismi on karmea sairaus.
Redramalle kaikki mahdollinen tuki ja tsemppaus.
Onko häntä sen vuoksi dissattu? Totta, että kamala sairaus. Riippuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Yona on? Vaikuttaa tosi symppikseltä. Olen musitaakseni nähnyt hänet jossain konsertissa taustalaulajana, mutta onko hän tehnyt musiikkia ihan itsekin? Onko kukaan koskaan kuullut mitään hänen kappaleistaan?
Olen käynyt useastikin. Tykästyin laulaja-lauluntekijä Yonaan kun näin joskus aikoinaan SuomiLovessa hänen Pilvet liikkuu minä en -esityksen, se teki vaikutuksen. Sen jälkeen tutustuin tuotantoon ja olen käynyt keikoillakin (maailman sympaattisimmat välispiikit ja taidokasta laulua). Tosi monipuolinen artisti; tehnyt vaihtoehtopoppia, tangoa, räppiä, klassista, jne. Viimeisin levy sinfoniaorkesterin kanssa. Paljon kauniita ja melodialtaan kiinnostavia kappaleita mm. Syyt, Kappeli, Pilvet liikkuu, Niitty ja taivas, Elämän luonne, Lintu, Solut herää eloon. Pidän kovasti Yonan äänen sävystä, sellaisesta soulahtavasta vibasta.
Tällä kaudella lempparini on Tommi ja Yona. Ja muitakin hyviä mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eini seuraavalle kaudelle messiin! Paljon takavuosien hittejä ja uuttakin musaa. Tai Mustajärven Pate, ois aika kova.
Pate ois kova mutta se ei vielä ole tarpeeksi vanha että nöyrtyis lähtemään.
Ylpeä rokkikukko ei lähde tuollaisiin. Mutta ehkä kun tulee Mikon ikään lähtee?
En todella haluais Patea, Syrjää, Nurmiota, Alankoa tai Röyhkää tuonne. Kaikilla ei ole onneksi tarvetta lähteä myymään itseään tohon pöytään.
Minä haluaisin. Kyllä siellä pitää olla myös vanhempiakin patuja aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Erikan kasvot ovat kuin vähän turvoksissa?
Voi yulla väliaikaisesti jostain lääkkeestä, kuten kortisonista.
Kiinnitin huomion Erikan ulosantiin ja puhumiseen. Täytyy todeta, että yllätti sillä luin kaikesta sen, että hän on hyvin älykäs ja fiksu. Osaa ilmaista itseään ja puheensa erinomaisesti ja perustelee hyvin tekemisensä tunteensa jne. Sain erittäin hyvän kuvan Erikasta. Hän tulee pärjäämään elämässä.
Meiju-puuma vetää sexmachine-Peten kanssa dueton, nyt on kuumaa kyytiä luvassa!
Tuo kappale olisi voinut olla Tommi Läntisen oma, niin suvereenisti veti kyllä omaan nimiinsä.
Minun mielestäni mm. Pete Parkkosen Syntistenpöytä oli todella hyvä. Ja sillä tavalla erilainen kuin Eerikan versio, ettei niitä voi laittaa paremmuusjärjestykseen.
Yolan PyhäEerika versiossa mentiin vähän ohi alkuperäisen pointin. Minun mielestäni, kun Eerika laulaa pyhästä Eerikasta, se parodioi henkilönpalvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Tommin veto oli kyllä tykki!! Perkule mikä voima. Paras tähän saakka.
Kuten sanottu illan paras.
Parasta viihdettä tämä. Tommi Läntisen stadionrokkiversio Häpeästä AIVAN TIMANTTIA. Soinut jo radiossa ja oon luukuttanut sitä volat kaakossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röyhkä olisi paras, mutta ei lähde ohjelmaan. Ville Valo myös, mutta ei taida myöskään lähteä.
Kauko ei jaksais tuota meininkiä sekuntiakaan 😂.
Röyhkähän alkoi julistaa ekan Vain elämää-kauden alettua somessa, että Cheek on lahjaton ja ohjelmakonsepti huono. Varmaan oli pahoillaan kun ei häntä pyydetty.
Oikeassahan hän oli.
Cheekistä tuli supertähti ja miljonääri niin vähillä lahjoilla. Röyhkä kierinyt varmaan monta unetonta yötä sitä miettiessään.
Epäilenpä.
Jos ihminen näkee niin paljon vaivaa selittääkseen yleisölle lahjattoman lahjattomuutta, jonka jälkeen lahjaton singahtaa suursuosioon niin kyllä siinä varmaan on ollut vähän semmoinen olo että oma projekti meni metsään
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Erika ketkuu ja hymyilee vaikka Läntinen laulaa sydänverellä?
Olisiko sennpitäny istua kuin tikku shitissä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä oli yllättävin asia, jonka Jyrkistä opin.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/jyrki-69-laulaa-lavalla-paholaisista-…
Eikö muissa maissa pidetä ristiä kaulassa kuin Suomessa? Tai siis onko risti suomalainen juttu?
Kun Jyrki sanoi tuossa jutussa, että tykkää käyttää ristiä siksi, koska se kertoo hänen olevan Suomesta.
Oon niin onnellinen tästä ohjelmasta <3 Elämän piristys