Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei soitettu Mikolta tätä klassikkoa
Olisi sopinut hyvin Jyrkille tai Tommi Läntiselle.
Harmi tosiaan. Siinä vasta legenda!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken uudelleen Yonan version, todella upea. Hieno sovitus ja tyttöjen äänet stemmaa hyvin yhteen.
Janna on mun suosikki 🥰
Redraman versioi Reino Nordman -tyylisesti Mikon kappaleen. Mun mielestä ihan hyvin.
Siis kuka toi pikkutyttö tuolla on ja miksi tonne eksyny? Pitäis suunsa kiinni😣
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka toi pikkutyttö tuolla on ja miksi tonne eksyny? Pitäis suunsa kiinni😣
Se on Redrama ja on ilmeisesti mies kuitenkin, vaikka ymmärrän kyl, et näyttää tytöltä
Vierailija kirjoitti:
Redraman versioi Reino Nordman -tyylisesti Mikon kappaleen. Mun mielestä ihan hyvin.
Mä en saanu kaikista sanoista selvää. Jotenkin sammalsi ja mutisi jotkut sanat.
Söpön näköinen mies on Mikko ollut aikoinaan, ei ihmekään että naisia on hänelläkin riittänyt.
Voin näin miehenä sanoa, että Erika ei ole kaunis eikä varsinkaan seksikäs.
Parkkonen oli karsea... Miten tuolla äänellä saa edes julkisesti laulaa?
Tää on niin vaivaannuttava ohjelma tekoitkuineen. Pitää väkisin nyyhkiä, koska konseptissa sanotaan niin.
Tuli tänään uusintana ja ei se Jyrki kyllä huonosti laulanut. Häneltä vaan odotti jotain rokimpaa versiota, ei glamrokkia. Varmaan se rokimpi Jyrkikin vielä nähdään.
En kestä noita nenään honottajia, kuten Eerikakin honottaa.
Pakko myöntää että tämä Erikan versio Ihmisen ikävä toisen luo -biisistä on ihan hirveä. Hieno biisi mutta miksi tästä on tehty tällainen kasarihenkinen finnhits-pastissi?
Tästä olisi joku muu tehnyt tosi hienon ja herkän biisin. Alkuperäinen on Mikon parhaita.
🇺🇦🇮🇱
Olipa upea jakso ja tulkinnat huikeita. Paras jakso ikinä!
Ajolähtö-leffassa olisi ollut upeita biisejä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja hyvä oli leffakin.
Vierailija kirjoitti:
Isänmaan toivot olis ollut mahtava Peten esittämänä. Voi kun joku tekisi siitä tämän vuosituhannen version.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tänään uusintana ja ei se Jyrki kyllä huonosti laulanut. Häneltä vaan odotti jotain rokimpaa versiota, ei glamrokkia. Varmaan se rokimpi Jyrkikin vielä nähdään.
Kuuntelin luureilla Spotifyn kautta. Jyrki lauloi todella hyvin.
Mikolta olisi saanut kaksi päivää helposti. Paaaljon jäi hyviä kappaleita kuulematta ja käsittelemättä. Huippuja yllätyksiä kyllä tuli myös.
Harmi, ettei soitettu Mikolta tätä klassikkoa