Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
3401/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriika tarvis stylistin. Hänelle sopis suorat hiukset.Melkein kaikki naisartistit ovat kaunistuneet ajanmyötä.No poikkeuksiakin on. mutta esim. Arja koriseva on upea  ja Katri-Helena.Ovat vain kaunistuneet. Varmaan Eriikakin on hotimpi kun tyyli löytyy. Ei mulla ole häntä mitään vastaan.

Danny oli ihan hyvä stylisti hänelle! Oli silloin paljon kauniimpi.

Vierailija
3402/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yonan Kaikkein rakkain veto oli oikeesti hyvä, kosketti.

Oli riisuttu kappale, mikä antoi sille karhean sävyn eli musiikkia parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Petestä kovasti mutta ehkä vähän liikaa hyödyntää sitä "valtakunnan seksisymbolin" mainetta. Ääni ja laulutaito riittäisi paljon enempään. Ulkonäkö, taidot ja persoona riittäisi tosi pitkälle vaikka ihan kansainvälisestikin, sinänsä joku euroviisukeikka vois olla ihan hyvä näytön paikka.

Vierailija
3404/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika on lihonut. Minkä ikäinen hän on. 35 ehkä.Laulaa hyvin mutta ihmettelen muodonmuutosta kun muistelee tangomarkkinoita.

Hän on 29v ja aivan normaalimitoissa oleva hyväkroppainen nainen.

Se on just se näiden kritisoijien paha myöntää että juuri tuollaisissa mitoissa oleva nainen on seksikäs... ihan normaali nainen hän on! Ei mikään luuranko. Erika oli oikeassa kun hän puhui nettikiusaamisesta. Aivan hirveää. :(

Mua harmittaa se hänen itsensä puolesta, sillä olen nähnyt hänet livenä siinä aiemmassa hoikassa kunnossa. Oli todella kaunis kroppa silloin.

Eri

Vierailija
3405/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun uudestaan katson Meijun päivää, en vieläkään saanut selvää mitä Redi lauloi? Taloon.. vai ? Tykkäsin kyllä versiosta.

Muutenkin paras päivä koska biisit tuttuja. Herreys oli aikoinaan ykkös suosikki, olin 12 v.

Ja Tommi aina hyvä. Pete uskomattoman taitava.

Vierailija
3406/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijulla on mahtava noitamainen naurunkäkätys :D

Vierailija
3407/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan otsahiukset wtf?

Aitoa kasaria :)

Ei ole vaan 70-lukua. Kasarilla ei pidetty keskijakausta vaan tupeerattua otsista sivujakauksella.

Jep. Toi on Farrah Fawcett -tukka.

Vierailija
3408/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit ei tajuu kirjoitti:

Erikan Maailmanlopun reunalla koko kauden paras veto!

Samaa mieltä!

Vierailija
3409/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eerikan jakausjuttu & otsissiivekkeet tekee sen päästä vielä hassumman näköisen.

On kyllä karmea ilmestys hiuksineen, meikkeineen ja sukkapukuineen! Luuleeko olevansa sexy? Tragikoominen pelle on!

Kyllä se näköjään ottaa koville,kun Eerika uskaltaa olla juuri sitä mitä on.

Jos haluaa olla ja näyttää maksamakkaralta niin mikäs siinä.

Kuka voi olla näin jumalattoman idiootti, et kirjoittaa tällaisen kommentin?!

Vierailija
3410/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meijulla oli sopivasti kultainen takki päällään, kun Herreysit tulivat kultaisine kenkineen laulamaan.

Mietin kans, että tiesikö etukäteen? Tai tiesikö biisin etukäteen?

Vierailija
3411/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tulee mieleen tosta Jyrkistä se 90 päivää morsiamena -sarjan David, joka oli ihan onneton sen Lanansa kanssa?

Vierailija
3412/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeesti ole tallennetta Pete Parkkosen King s of Lionin Sex on fire vedosta Idolsissa? Siis videota???

Vierailija
3413/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan otsahiukset wtf?

Muotia suoraan kasarilta. Hieman versioituna tähän päivään.

Silloin "piipaattiin" etuhiukset tolleen kouruksi eli "ränniksi", kuten itse kutsuin sitä.

Ja lakkaa oli niin paljon, että jos olis tullut kaatosade, takuulla ränni olisi toiminut....

70-luvulla piipattiin. Olin silloin ala-asteella, ja jopa ala-asteella oli tyttöjä, jotka piippasi hiuksensa noin. Voin näyttää koulukuvasta, jos tulee riita.

Vierailija
3414/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju onnistui päivän rakentamisessa huikeasti aurinkoisella olemuksellaan. Keppi show nauratti.

Vierailija
3415/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi Läntiseltä Instagrammissaan ihana kirjoitus Meijulle:

https://www.instagram.com/p/CkiRO5zt12L/?hl=fi

Vau. Kunpa joku mies kirjoittaisi minusta joskus noin...

Vierailija
3416/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi ja Pete on kauden tähdet! Meiju on ihan meiju, Erika nolo meikkileikkijä, Yona tyhjä kortti ja Mikko pappa, Jyrkillä ei ole laulaja vaan korni.

Vierailija
3417/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena Boycott-fani ja muistan Läntisen parhaiten niiltä ajoilta. Jotkut suomenkieliset biisitkin oli loistavia, kuten Rööperin kuu. Jossain vaiheessa oikein säikähdin kun näin Läntisen televisiossa monen vuoden tauon jälkeen. Näytti yhtäkkiä niin laihalta ja vanhalta. Mutta ikäähän se vain on ja nyt olen taas tajunnut että emme elä 90-luvun alkua. Hän on hurmaava! Jotenkin tuossa ohjelmassakin kehittyi jakso jaksolta. Ääni on edelleen timanttia! Toivottavasti saa tästä vielä nostetta, sikäli kun haluaa vielä keikkailla.

Vierailija
3418/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi Läntiseltä Instagrammissaan ihana kirjoitus Meijulle:

https://www.instagram.com/p/CkiRO5zt12L/?hl=fi

Vau. Kunpa joku mies kirjoittaisi minusta joskus noin...

Kaunis kuva Meijusta!

Vierailija
3419/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika on lihonut. Minkä ikäinen hän on. 35 ehkä.Laulaa hyvin mutta ihmettelen muodonmuutosta kun muistelee tangomarkkinoita.

Hän on 29v ja aivan normaalimitoissa oleva hyväkroppainen nainen.

Se on just se näiden kritisoijien paha myöntää että juuri tuollaisissa mitoissa oleva nainen on seksikäs... ihan normaali nainen hän on! Ei mikään luuranko. Erika oli oikeassa kun hän puhui nettikiusaamisesta. Aivan hirveää. :(

Mua harmittaa se hänen itsensä puolesta, sillä olen nähnyt hänet livenä siinä aiemmassa hoikassa kunnossa. Oli todella kaunis kroppa silloin.

Eri

Varmaan nimenomaan Erikan itsensä puolesta on parempi, että hän on siinä kunnossa, ettei juuri sinua kiinnosta. 

Vierailija
3420/4176 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi kutsunut Herreysit?

Kyllä se oli tuotantoyhtiö, sehän se jakaa noille artisteille esitettävät biisitkin.

Ja luulitko, että Meiju ihan lonkalta veti ulkomaankielillä ne laulun pätkät....

Voi sua lahjatonta, luuletko oikeasti, että kappaleiden muistaminen ulkoa on jotenkin mahdotonta tehtävä musikaaliselle kieli-ihmiselle?