Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Erika ja Pete duettona edustamaan euroviisuihin! Olis kova parivaljakko!
Voisko Meiju tehdä levyn missä laulaa kaikilla osaamillaan kielillä? Meiju on ollut itselleni erittäin tuntematon artisti, en tiennyt ennestään muita biisejä kuin Pure mua ja se biisi missä fiittasi Stigin kanssa. Meiju nyt tuo kielitaito oikeasti käyttöön, harva pystyy noin suvereenisti. Lausuminen kuulostaa tosi luonnolliselta. Varmasti olisi kysyntää.
Haluaisin tykätä Redistä, mutta en vaan tykännyt aidosti hänen yhdestäkään vedosta. Varsinkin suomenkielen artikulaatio sössöttävää ja ääni menee välillä honottavaksi. Paljon paremmalle kuulosti aina kun veti englanniksi tai ruotsiksi. Ehkä vokaalit jää liian eteen ajatellen suomen kieltä, ja siitä tulee se honottava vaikutelma? Tai artikulaatio ylipäänsä liian laiskaa?
Tommi oli kauden yllättäjä, paljon parempia versioita kuin vaikkapa Tähdet, tähdet kilpailussa. Erikan Tulppaani versio oli aivan huikea! Toivottavasti ihmiset osaisivat nyt nähdä Erikasta muitakin puolia, herkkä ja tunteellinen mutta myös älykäs ihminen. Ja huikeeta että Jyrki toi Kwanin mukaan kaudelle. Yonan Enkeli ja Kaikkein rakkain jäi soittolistalle, olisin kuitenkin enemmän kaivannut Yonan kuuloisia tulkintoja. Tykkään muutoin tosi paljon Yonan tuotannosta. Toivottavasti Pete saa nostetta uralleen, kansainvälistä tasoa ehdottomasti. Tosi kova laulaja ja äänenkäyttäjä. Meiju yllätti positiivisesti mm kielitaidollaan, mutta yhtään versiotaan ei kyllä jäänyt soittolistalleni. Alatalo oli symppis ja hienoja tulkintoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on lihonut. Minkä ikäinen hän on. 35 ehkä.Laulaa hyvin mutta ihmettelen muodonmuutosta kun muistelee tangomarkkinoita.
Erika on 10 vuotta vanhempi kuin Yona.
Yona on 38 vuotias, Erika 27.
Erika on 29 v, täyttää helmikuussa 30.
Oli hauskaa nähdä, miten innoissaan Tommi oli vedostaan Herreysien kanssa, ja Meijun yllätyksen onnistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on lihonut. Minkä ikäinen hän on. 35 ehkä.Laulaa hyvin mutta ihmettelen muodonmuutosta kun muistelee tangomarkkinoita.
Erika on 10 vuotta vanhempi kuin Yona.
Yona on 38 vuotias, Erika 27.
Erika on 29 v, täyttää helmikuussa 30.
Kuitenkin tuo näyttää artistimeikissään vanhemmalta kuin noin 10v vanhempi yona.
Diggi-Loo Diggi-leyon kyllä sellainen korvamatobiisi, että ... Olen vähän nuorempi kuin Tommi ja Meiju ja muistan biisin hyvin. 80-luvulla tuli laulettua ruotsiksi Herreysin mukana ja vieläkin muistan sanat.
Vierailija kirjoitti:
Diggi-Loo Diggi-leyon kyllä sellainen korvamatobiisi, että ... Olen vähän nuorempi kuin Tommi ja Meiju ja muistan biisin hyvin. 80-luvulla tuli laulettua ruotsiksi Herreysin mukana ja vieläkin muistan sanat.
Ja kuinka ihania ne pojat olivat silloin, varsinkin Richard vei sydämen. Näin sitä ikäännytään itse kukin, minusta nyt ainoastaan Louis oli saman näköinen ja tunnistettavissa. Olivatko he mormoneja tai jonkun muun uskontokunnan edustajia? Mukava meininki säilynyt heillä eilen nähdyn esityksen perusteella, itsekin tuli hihkuttua ihan innoissaan että Herreys oikeasti tuli esiintymään :)
Vierailija kirjoitti:
Oli hauskaa nähdä, miten innoissaan Tommi oli vedostaan Herreysien kanssa, ja Meijun yllätyksen onnistumisesta.
Tiesihän Meiju niiden esiintymisestä. Ei ollut suora lähetys. Meiju oli tarkoituksella laittanut kultaisen takin päälleen , sointui hyvin Herreysten kenkiin.
Hyvä oivallus stailistilta👍
Vierailija kirjoitti:
Eriika tarvis stylistin. Hänelle sopis suorat hiukset.Melkein kaikki naisartistit ovat kaunistuneet ajanmyötä.No poikkeuksiakin on. mutta esim. Arja koriseva on upea ja Katri-Helena.Ovat vain kaunistuneet. Varmaan Eriikakin on hotimpi kun tyyli löytyy. Ei mulla ole häntä mitään vastaan.
Niin, suorissa hiuksissa hän olisi varmaan paremman näköinen pisnisleidi, mutta kun se ei selvästikään ole tyyli, joka häntä miellyttää, niin ei se silloin varmaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesihän Meiju niiden esiintymisestä. Ei ollut suora lähetys. Meiju oli tarkoituksella laittanut kultaisen takin päälleen , sointui hyvin Herreysten kenkiin.
Aina näitä ... Herreys tuli esiintymään lounaalle. Ja mitä lehtijuttuihin tulee, niissä on kirjoitettu, että Herreysin esiintyminen oli yllätys Meijulle. Stailisti todennäköisesti ehdottanut Meijulle kultaista takkia tai sitten Meiju on valinnut sen ihan itse. Meiju on sen tyyppinen nainen, että tietää, mitä haluaa laittaa päälleen ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiennyt.
Trion yllätysvisiitti löi Suvaksen ällikällä.
– Menin aivan sekaisin onnesta, Suvas kertoo nyt Iltalehdelle.
– Istuin siinä pöydän päässä. Kesken biisin, kun Läntisen poika alkoi sitä vetää, he marssivat yhtäkkiä sinne. Menin aivan sekaisin!
Esityksen jälkeen Suvas ja Herreys kävivät yhdessä kappaleeseen kuuluvaa koreografiaa läpi.
– En enää muistanut niitä, kun siitä on jo aikaa, että miten ne kädet pyöräytettiinkään siinä, Suvas muistelee.
Suvas kertoo olleensa onnesta sekaisin vielä monta päivää esityksen jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d98583d3-fb80-4890-ac9b-bc2943…
Mun mielestä Pure mua on aina ollut nolo kappale. Etsin eilen alkuperäisversion netistä. Se oli tunnelmaltaan ihan eri biisi. Parempi siis. Vai olisko johtunut siitä, etten ymmärtänyt sanoja.
Kivasti Pete huomioi Meijua, muta vähän meni jo ylimakeeks
Ilmeisesti vanhempia naisia voi kohdella noin, ei "vaaraa", että mokaa
Meijun päivä oli aika erikoinen.
Meijun olemus kun on niin mystinen.
Hyvä fiilis silti jäi jaksosta.
Mielestäni myös kaikki veti hyvin.
Tästä jaksosta Redraman- ja Yonan versiot menevät soittolistoilleni, sillä ne olivat mielestäni niin loistavia.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti Pete huomioi Meijua, muta vähän meni jo ylimakeeks
Ilmeisesti vanhempia naisia voi kohdella noin, ei "vaaraa", että mokaa
Meijulla oli äiti-lapsi suhde peteen kun taas pete yritti vängätä puuma-nuorukais-suhdetta. On se petelle noloa. Meiju oli vaikeana. Minä olen myös ollut vaikeana kun lapseni ikäiset ovat yrittäneet iskeä. Sitä näkee "lapsensa", ei miestä.
Meiju hoiti päivänsä fiksusti, ei juttu pyörinyt liikaa ja kokoajan "minä, minä, minä" ja "mun, mun,mun"
Vierailija kirjoitti:
Juntit ei tajuu kirjoitti:
Erikan Maailmanlopun reunalla koko kauden paras veto!
Kuuntelin sen monta kertaa ja se on onnistunut. Jatkossa en varmaan kuuntele, koska alkuperäinen on korvissani ja haluan, että se pysyy siellä.
Se on super 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meijun päivän ylivoimainen ykkönen oli Tommi ja Herreys. Mikon versio oli myös hyvä, se kuulosti ihan hänen biisiltään. Muut enemmän tai vähemmän huonoja. Yona yritti jotain liian taiteellista, Redrama ja Jyrki eivät osaa laulaa, Erikan versio oli huono ja Pete yritti ihan liikaa, versio oli epäonnistunut.
Redrama osaa kyllä laulaa, mutta suomen artikulointi laulaessa vaatiii treeniä.
Se prompterista luku on vaan ihan hemmetin ärsyttävää vaikka olikin hänen paras vetonsa tässä campissa
Yonan Kaikkein rakkain veto oli oikeesti hyvä, kosketti.
Jos on katsonut ohjelman sukuni salat, siinä kerrotaan Peten suvusta,
ei siinä sellaista mainittu, että isä olisi sirkustaiteilija, muusikko kylläkin, joka oli tivolissa
esittämässä musiikkia lyhyen aikaa ja oli tavannut suomessa ollessaan Peten isoäidin, rakastunut,
Peten isoäiti sai lapsen, Peten isän. Ilmeisesti Peten isäkään ei koskaan tavannut omaa isäänsä.