Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Ensi kaudelle mukaan Markku Aro, joka on Alatalon kanssa saman ikäinen. Ja Marita Taavitsaisenkin voisi ottaa mukaan, vaikka ärsyttävä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kaudelle mukaan Markku Aro, joka on Alatalon kanssa saman ikäinen. Ja Marita Taavitsaisenkin voisi ottaa mukaan, vaikka ärsyttävä onkin.
Itsekin miettinyt Maritaa iskelmäartisteista jollekin kaudelle kun on aika paljon kyllä esillä, mutta hänelläkään ei taida olla kuin yksi isompi koko kansan hitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Erikan pöytä"tanssi" oli hieman liian antava perheohjelmaan.
Pete oli aika antavana ihan alasti...
Peititkö viltillä telkkarin silloin?
;DKannattaa kuitenkin muistaa, että lapset matkivat niitä "tanssi"liikkeitä, joita näkevät. He eivät ymmärrä mitä se seksuaalisten mielestä voi ilmentää. Selällään pöydällä ja lantion nostelu jalat harallaan kun Tommi melkein jalkojen välissä. Ei hyvä malli alkuunkaan.
Taasko pitäisi miettiä kakaroita??? Tämä ei ole mikään pentujen ohjelma. Kattokoon Pikku kakkosta.
Luulin kauden alkaessa, että Erika on niin ärsyttävä, etten jaksa katsoa. Mutta nyt pidänkin Erikaa symppiksenä ja hyvänä esiintyjänä. Sen sijaan mäkättäjä Meiju, ja itsensäkorottaja Yona ovat minun epäsuosikkeja. Erikahan onkin heitä aidompi hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei laula oikeilla sanoilla :(
Sehän on tämän ohjelman tyyli että sanoja muutetaan ja englannin kieliset laulut käännetään suomeksi.
Itse kyllä tykkäsin Yonan käännöksestä, sanat olivat hyvin lähellä Wasting the dawnin alkuperäisiä sanoja.
Ei ollut ensimmäisillä kausilla. Vähän pelottaa, milloin biisit sävelletäänkin uusiksi.
Alatalon Tampere käännös oli kuitenkin ihan tunnistettava 69 biisi.
Vierailija kirjoitti:
Luulin kauden alkaessa, että Erika on niin ärsyttävä, etten jaksa katsoa. Mutta nyt pidänkin Erikaa symppiksenä ja hyvänä esiintyjänä. Sen sijaan mäkättäjä Meiju, ja itsensäkorottaja Yona ovat minun epäsuosikkeja. Erikahan onkin heitä aidompi hahmo.
Minäkin olen ihmeissäni, kuinka aito Erika on. Ei minua nuo muutkaan ärsytä, mutta Erikan pisteet nousi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete ja Tommi taas illan parhaat. Tommin veto oli rockia. Tommin ääni on vaan mieletön ja toimi tässä tykityksessä hienosti. Tuollaista paloa ja intohimoa on hieno katsella. Ikävä tuli Boycottia. Duetossa Jyrki jäi ihan sivustakatsojaksi. Itse en ymmärrä Jyrki / 69 Eyes hehkutusta. Laimeaa ja innotonta ja jotenkin tosi feikkiä meininkiä mun mielestä. Ihan kuin tyypit vaan esittäis jotain isoja rokkistaroja, mutta siihen tarvii muutakin kuin mustat kledjut ja aurinkolaseja ja se muu jää uupumaan. Mutta jokainen tykkää, mistä haluaa. Muut versiot oli aika mitättömiä tänäänkin. Meiju ja Mikko ihan jees omalla tavallaan. Redin sössötystä, Yonan tasapaksua esitystä sekä Erikan myötähäpeää herättävää showta en jaksanut katsella kokonaan. Ei tästä kaudesta paljoa jää käteen.
-Oikea arviointi tuossa. Erika on niin outo, etten kestä katsoa ja odotin, että, joko lopetti. Tommi on paras laulaja ja Pete on suloinen. Meijua ja Yona ovat jopasjotain, tasapaksuja esiintyjiä. Yona on niin tavallinen ja yrittää kovasti olla niin rock, muttei ole. Hän on kuin pieni sievä päiväperhonen. Kun taas Erika on kuin lihaisa kimalainen piikkeineen. Vetää tuossakin jotain ihme roolia ärsyttävän puhetavan ja muun tullessa siinä sivussa. En minäkään saa irti Jyrkistä mitään. Tyhjä kupla.
Kyrkin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete ja Tommi taas illan parhaat. Tommin veto oli rockia. Tommin ääni on vaan mieletön ja toimi tässä tykityksessä hienosti. Tuollaista paloa ja intohimoa on hieno katsella. Ikävä tuli Boycottia. Duetossa Jyrki jäi ihan sivustakatsojaksi. Itse en ymmärrä Jyrki / 69 Eyes hehkutusta. Laimeaa ja innotonta ja jotenkin tosi feikkiä meininkiä mun mielestä. Ihan kuin tyypit vaan esittäis jotain isoja rokkistaroja, mutta siihen tarvii muutakin kuin mustat kledjut ja aurinkolaseja ja se muu jää uupumaan. Mutta jokainen tykkää, mistä haluaa. Muut versiot oli aika mitättömiä tänäänkin. Meiju ja Mikko ihan jees omalla tavallaan. Redin sössötystä, Yonan tasapaksua esitystä sekä Erikan myötähäpeää herättävää showta en jaksanut katsella kokonaan. Ei tästä kaudesta paljoa jää käteen.
-Oikea arviointi tuossa. Erika on niin outo, etten kestä katsoa ja odotin, että, joko lopetti. Tommi on paras laulaja ja Pete on suloinen. Meijua ja Yona ovat jopasjotain, tasapaksuja esiintyjiä. Yona on niin tavallinen ja yrittää kovasti olla niin rock, muttei ole. Hän on kuin pieni sievä päiväperhonen. Kun taas Erika on kuin lihaisa kimalainen piikkeineen. Vetää tuossakin jotain ihme roolia ärsyttävän puhetavan ja muun tullessa siinä sivussa. En minäkään saa irti Jyrkistä mitään. Tyhjä kupla.
Kyrkin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä.
Jyrkin
Miksi Erika laulaa silmät kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukiin meneviä kappaleita jokaisella oli.
Oli kyllä kiinnostava tämä Jyrkin päivä. Mielenkiintoinen ihminen kun Jyrki on.Mielestäni kukaan ei ollut tällä kertaa ylivoimainen esiintyjä, eli kaikki samalla viivalla.
Redramasta voisi kyllä sanoa, että kiva kun veti kappaleen sillä omalla tyylillään eli räpäten.
Mielestäni Redrama veti parhaiten Jyrkin päivänä tähän astisista päivistä.
Tähän yllä olevaan viestiini niin piti sanoa, että Redraman Jyrkin päivän kappale oli paras Redraman omista vedoista. Toi miten aluksi laitoin kun on helposti väärin ymmärrettävissä.
tuota.. olikos se punainen juoma redraman lasissa viiniä jyrki69:n päivänä?
Mikä Jyrkin suhde uskontoon on? Wasting the Dawn kuulostaa aluksi antikristilliseltä, mutta voi sen mahdollisesti toisinkin tulkita (että ei ole arvottomia kumpikaan "puhuja" eikä se Kristuksen ruusu).
Ja esiintyikö tuo joskus kauan sitten jossain kirkollisessa yhteydessä, ulkomaanavun konsertissa tjtn?
Vierailija kirjoitti:
Aika monet aurinkolasit Jykäyksellä. 😎
Lontoo, Pariisi, New York, New Orleans, Los Angeles... ei kai sitä nyt samoilla rilleillä voi vetää ympäri maailmaa :)
Mikäs Jykäystä ujostutti, kun Yonan ja Meijun esitykset pystyi katselemaan ilman aurinkorillejä, mutta sitten Erikan esityksen ajan oli rillit tiukasti silmillä?
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt The 69Eyesista pitkään, livenä tosin nähnyt vain 2 kertaa: ysärillä Hgissä jossain rokkiklubilla ja 2007 tai 2008 Ruisrockissa. Nyt kun katson tätä ohjelmaa, niin jotenkin vaikka Jyrki onkin tosi fiksu ja komea, niin ei olekaan niin karismaattinen kuin lavalla. En tiedä, mistä tää fiilis tulee. Ois ollut ehkä parempi etten tietäisi hänen ruokavaliosta ja ranskan yo-kirjoituksista... häiritsee jotenkin sitä raskaan rokkarin imagoa 😂 no, olen menossa "taas" tammikuussa heidän keikalle. Sitä odotellessa pitää tyytyä Alataloon 😂. Järkyttävää...
Minusta on upeaa että on olemassa myös ns. älykkö rokkareita. Usein se musisointi on ainoa mitä rokkari osaa ja koulutukset jääneet ylä-asteeseen jos siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ai Pete vetää Meijun pure mua biisin. No eipä yllättänyt.
Eikös täällä jo pitkään veikkailtu, että sen esittää Jyrki69 nimellä Puren sua ..
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei Tommilla oo vihreitä silmiä vaan siniset. Aika erikoisen näköiset, kun yleensä punatukkaisilla on vihreät silmät. 😊
Eipä ole, vaan, punatukkaisilla on useimmiten ruskeat silmät, seuraavaksi yleisimmät ovat pähkinänruskeat ja vasta viimeiseksi vihreät silmät. Harvinaisimmat ovat sinisilmäiset punapäät ja just sellainen harvinaisuus on Tommi Läntisellä. Onnea, komea mies. Komein tuosta porukasta. Hän on värityksen yksisarvinen.
Tommihan värjää tukkaansa.
No tätä mäkin mietin, kun niissä nuoruusaikaisissa videoklipeissä oli ihan vaaleat hiukset kuten pojallaan. Eipä silti, punainen sopii hänelle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Erika neito haarat levällään !! Matkii niin kikkaa esiintyessään!!! Miksi pitää matkia!? Seksiä tarjoo tämä Eeee 🤮
Kyllä ymmärrän sen, mitä Erika on tuonut esiin. Hän sanoo olevansa esiintyessään " sarjakuvamainen" naishahmo. Kova, räikeäkin meikki ja kurveja korostava asu. Tulee mieleen SinCity elokuvasta väliin näkyvä piirroshahmo, nainen joka oli vaalea ja hyvin kurvikas.
Jyrki on ollut ja lienee edelleen erinomainen sarjakuvien piirtäjä. Niitä nähtiin vilaus. Molemmat niin Erika kuin Jyrki ovat esiintyessään sarjakuvamaisia hahmoja.
Redrama oli paras! Rappia kaikilla kolmella kielellä, tämä oli paras versioista jotka eivät enää olleet rockia. Kärkikolmikkoon hänen lisäkseen Pete (joka enemmänkin JUSSI69:nä) ja Tommi, kovat showt ilmeisesti ainakin lähes alkuperäisillä sanoilla. Huonointa on nyt mahdoton nimetä, kun kaikki onnistuivat jotenkin: Erika jatkoi seksishowtaan mutta versio oli myös tosi rock, Mikon oletinkin esittävän Berlin mutta odotin itsestäänselvyyskäännöstä ("Berliiniin") tällaisena oli paljon parempi. Meijun osalta Jyrki69-biisin kääntäminen dumdum-tanssihitiksi on jo saavutus sinänsä, Yona esitteli laulutaitoaan
Olen samaa mieltä, mutta viimeisen parinkymmenen vuoden ajan ovat liikaa toistaneet samoja juttuja joita ovat jo tehneet. Onko se sitten joku leikkaamisen alalaji vai osoitus järkähtämättömästä aitoudesta, en tiedä.
Mutta nyt näyttää että Jyrki kokeilee voisiko sitä muutakin joskus musisoida. Hyvä niin.