Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vaikuttaa siltä, että jokaisella on joku jota pitää mollata ja joku jota pitää hehkuttaa. Tunnistan itsenikin tälläiseksi. Mun kohteet ovat vähän eriävät mitä muut pitävät tekstin/kielen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa, et esim Yonan versiointi on ihan huttua. Aivan samanlaista kuin ihan mikä muukin hänen tuolla esittämistä laulelmista. Sä ihme oot, kuten laulaa voi päivää. Jyrki varmaan miettii et oliko tää mun päivä?!?
Sä teit tän laulun, sä ihme oot, sama teema toistaa itseään..
Eikö missään ole mainintaa että Sheryl Crown biisi "if it makes you happy" on chorukseltaan kopio? Siis Yonan kappaleen "sä teit tän laulun" monta samaa juttua napattu. Vahinkoja sattuu.
Yona on nuori artisti ja toivon hänelle parasta niinkun näille muillekin.
Vau mikä veto Petellä!! Nyt vasta katson
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että jokaisella on joku jota pitää mollata ja joku jota pitää hehkuttaa. Tunnistan itsenikin tälläiseksi. Mun kohteet ovat vähän eriävät mitä muut pitävät tekstin/kielen päällä.
Olen arvostellut esitettyjen biisien, en henkilöiden mukaan. Paskalle biisille paskaarvostelu, vaikka olisi suosikkiartistini ja kauhuartistille propsit jos on onnistunut.
Redrama paljon parempi englanniksi räpätessään. Nyt tykkäsin. Pete ja Tommi taas kunkkuja. Myös Erika oli mainio ja jostain syystä pidin myös Mikon versiosta.
Vain Meiju ja Yona eivät sytyttäneet. Meiju vetää samalla linjalla kaikki biisit. Tänään oikein yritin kuunnella Yonaa, jotta ymmärtäisin hänen hienoutensa, mutta en vain ymmärtänyt. Ei synny mitään Vau-efektiä tai tunnu missään. Esitys menee toisesta korvasta ulos saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vau mikä veto Petellä!! Nyt vasta katson
Pete on paras! Pete "Pihtiputaan George Michael" Parkkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei Tommilla oo vihreitä silmiä vaan siniset. Aika erikoisen näköiset, kun yleensä punatukkaisilla on vihreät silmät. 😊
Eipä ole, vaan, punatukkaisilla on useimmiten ruskeat silmät, seuraavaksi yleisimmät ovat pähkinänruskeat ja vasta viimeiseksi vihreät silmät. Harvinaisimmat ovat sinisilmäiset punapäät ja just sellainen harvinaisuus on Tommi Läntisellä. Onnea, komea mies. Komein tuosta porukasta. Hän on värityksen yksisarvinen.
Tommihan värjää tukkaansa.
Meidän suvussa on ollut ja on paljon punatukkaisia. Myös muutama tuttu on ja iän myötä hiusten väri on muttunut ns maantienväriseksi. Osalla noin, osalla ei ole muuttunut. Mistä johtunee..
Tommi kertoi, että hän kävi nuorena ostamassa hiusväripurkin. Liittyi rokkistara-imagoon. En hänen alkuperäistä väriään tiedä. Voihan se olla vaikka haalea porkkana ja hän on halunnut sitä parannella.
Uskon, että Tommi on punapää oikeasti mutta on voinut haalistua vuosien aikana. Punapäisen geenit näkyvät hänessä myös ihossa.
Läntinen armeijassa.
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/07bcc74d7f05876111afd3c28cd54e98.j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen arvostellut esitettyjen biisien, en henkilöiden mukaan. Paskalle biisille paskaarvostelu, vaikka olisi suosikkiartistini ja kauhuartistille propsit jos on onnistunut.
Ihan optimistinen itsekin olen ihmisille, mutta kritiikkiä annan asioille mistä en pidä ja aika samaan ihmiseen kommenttini kohdistuu.
Mä oon muuttanut tätä innostumistani, eli kirjoitan aika neutraalisti nyt, kun jyrkkää vastustamista täällä saa, jos satunkin kovasti joistakin pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus tota kehumisen määrää . Kiusallista .
Kiusallista on tämän palstan törkeä nälvintä ja muiden ulkonäön haukkuminen. Voisi olla pikkuisen erilainen Vain elämää, jos tämäntyylisiä tyyppejä päästettäisiin pöytään esittelemään näkemyksiään. Otsikon voisi saman tien muuttaa muotoon "Aikuiset koulukiusaajat - mitä heille kuuluu tänään".
Lukuisat ihmiset huomanneet, että yksi ja sama eukko haukkuu julkkisnaisia eri palstoilla. Pyörii nyt tässäkin ketjussa noiden ala-astetasoisten nälvintöjensä kanssa :(
Tunnistan tyylin. Minä uskon, että näiden kirjoittaja on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete ja Tommi taas illan parhaat. Tommin veto oli rockia. Tommin ääni on vaan mieletön ja toimi tässä tykityksessä hienosti. Tuollaista paloa ja intohimoa on hieno katsella. Ikävä tuli Boycottia. Duetossa Jyrki jäi ihan sivustakatsojaksi. Itse en ymmärrä Jyrki / 69 Eyes hehkutusta. Laimeaa ja innotonta ja jotenkin tosi feikkiä meininkiä mun mielestä. Ihan kuin tyypit vaan esittäis jotain isoja rokkistaroja, mutta siihen tarvii muutakin kuin mustat kledjut ja aurinkolaseja ja se muu jää uupumaan. Mutta jokainen tykkää, mistä haluaa. Muut versiot oli aika mitättömiä tänäänkin. Meiju ja Mikko ihan jees omalla tavallaan. Redin sössötystä, Yonan tasapaksua esitystä sekä Erikan myötähäpeää herättävää showta en jaksanut katsella kokonaan. Ei tästä kaudesta paljoa jää käteen.
-Oikea arviointi tuossa. Erika on niin outo, etten kestä katsoa ja odotin, että, joko lopetti. Tommi on paras laulaja ja Pete on suloinen. Meijua ja Yona ovat jopasjotain, tasapaksuja esiintyjiä. Yona on niin tavallinen ja yrittää kovasti olla niin rock, muttei ole. Hän on kuin pieni sievä päiväperhonen. Kun taas Erika on kuin lihaisa kimalainen piikkeineen. Vetää tuossakin jotain ihme roolia ärsyttävän puhetavan ja muun tullessa siinä sivussa. En minäkään saa irti Jyrkistä mitään. Tyhjä kupla.
Kyrkin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä.
En minäkään ymmärrä Jyrkin hehkuttamista. Ei hänen upeudestaan tässä ohjelmassa kyllä ole saatu hirveästi viitteitä eikä mikään hänen persoonansa ymmärtämisessä vaadi erityistä älykkyyttä. Sitäpaitsi hänhän on aivan luokattoman huono laulaja. Noissa bändinsä klipeissäkin ääni on ohut ja tuhannesti muokattu. Huonompi kuin osasin edes odottaa, bändiä tai tyyppiä ennestään sen kummemmin tuntematta.
Minä katson tai kuuntelen tätä ohjelmaa ihan vain siksi, että kuulen heidän taustoistaan, biisien teosta, heidän elämästään.
Lähes sama mitä he hoilaavat.
Esim aikoinaan en voinut sietää Koivuniemeä Paulaa, mutta kun kuulin hänen tarinoitaan suhtautumiseni häneen muuttui,, vaikken edelleenkään fanita häntä.
Säälittävää ehkä mutta viime yönä itkin iso mies viinanhuuruisena mökillä tuon Yonan uusimman levyn tahtiin.sattumalta kuuntelin. Etenkin kun tämä Kannolla kappale tuli viimeisenä. Ja piti vielä uudelleen kuunnella. Enpä olis ikinä uskonut, en ole hänen vedoistaan ohjelmassa niin välittänyt.Ehkä tunnetila artisti,tai että sopii tiettyyn hetkeen, en tiedämutta jotakin tapahtui olin muutaman raidan kuunnellut jäin koukkuun.Ohjelma on aika huttua, mutta tämä ihan ok kausi,menee paremman puutteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yonan mä tykkään susta ja muu ihme lässytys-miellyttämis-sanailu on jotenkin niin epäaitoa. Vai onko se vaan jääny jollekin teinin kehitysasteelle? En tiiä, mutta ärsyttää.
Onko toi joku opittu juttu? Jostain kommunikaatio-oppaasta? Miten saat kuulijan huomion?
Se varmaan just ärsyttää, sanoo jotain valmiiksi opeteltuja laineja, johon kellään ei ole mitään sanottavaa, koska jää sellainen "niin" -fiilis. Näitä ihmisiä on maailma pullollaan, näkyy kilometrin päähän, että uskaltaa sanoa vain hyväksytyksi testattuja asioita, tylsiä, itsestäänselviä, joo. Kun avaa suun, nii tietää jo etukäteen vastaavansa "tuo on kyllä totta", "olen samaa mieltä" ym. jotka eivät herätä mitään aitoja läheisiä tunteita. Kaikki tuntuu opetellulta. En sano tätä pelkästään yonasta, vaan muitakin artisteja (ja taviksia) on ollut, joiden itkukaan ei hetkauta kun näyttää että nyt sitä puserretaan ulos, kun tähän se nyt kuuluu.
kannollanyyhkyttävämies kirjoitti:
Säälittävää ehkä mutta viime yönä itkin iso mies viinanhuuruisena mökillä tuon Yonan uusimman levyn tahtiin.sattumalta kuuntelin. Etenkin kun tämä Kannolla kappale tuli viimeisenä. Ja piti vielä uudelleen kuunnella. Enpä olis ikinä uskonut, en ole hänen vedoistaan ohjelmassa niin välittänyt.Ehkä tunnetila artisti,tai että sopii tiettyyn hetkeen, en tiedämutta jotakin tapahtui olin muutaman raidan kuunnellut jäin koukkuun.Ohjelma on aika huttua, mutta tämä ihan ok kausi,menee paremman puutteessa
Se oli sinulle merkki. Voit nyt unohtaa viinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan optimistinen itsekin olen ihmisille, mutta kritiikkiä annan asioille mistä en pidä ja aika samaan ihmiseen kommenttini kohdistuu.
Mä oon muuttanut tätä innostumistani, eli kirjoitan aika neutraalisti nyt, kun jyrkkää vastustamista täällä saa, jos satunkin kovasti joistakin pitämään.
Kuolaat vain kahta kauheammin sille josta tykkäät ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei Tommilla oo vihreitä silmiä vaan siniset. Aika erikoisen näköiset, kun yleensä punatukkaisilla on vihreät silmät. 😊
Eipä ole, vaan, punatukkaisilla on useimmiten ruskeat silmät, seuraavaksi yleisimmät ovat pähkinänruskeat ja vasta viimeiseksi vihreät silmät. Harvinaisimmat ovat sinisilmäiset punapäät ja just sellainen harvinaisuus on Tommi Läntisellä. Onnea, komea mies. Komein tuosta porukasta. Hän on värityksen yksisarvinen.
Meidän suvussa on ollut ja on paljon punatukkaisia. Myös muutama tuttu on ja iän myötä hiusten väri on muttunut ns maantienväriseksi. Osalla noin, osalla ei ole muuttunut. Mistä johtunee..
Tommi kertoi, että hän kävi nuorena ostamassa hiusväripurkin. Liittyi rokkistara-imagoon. En hänen alkuperäistä väriään tiedä. Voihan se olla vaikka haalea porkkana ja hän on halunnut sitä parannella.
Uskon, että Tommi on punapää oikeasti mutta on voinut haalistua vuosien aikana. Punapäisen geenit näkyvät hänessä myös ihossa.
Läntinen armeijassa.
Näyttää aivan Samuli Edelmannilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läntinen armeijassa.
No niin. Selvä punahiuksinen on. Väri haalistuu iän myötä joten laittaa vahvistusväriä. kuten Tarjakin ( Halonen). Ja ainakin Tommilla on selvästi punatukkaisen iho.
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo ja Waltteri Torikka pitäisi saada seuraavalle kaudelle. Waltteri toisi uudenlaista musiikkia. Ajatelkaa miten kiinnostava päivä, kuulisi eri tähtien versioita klassisesta musiikista. Ja joka kerralla oopperamiehen laulamia versioita.
Waltteri Torikan laulua ei ole nautinto kuunnella. Hänen äänensä ei ole kaunis vaan laulaminen kuulostaa mölinältä.
Oli Jyrkin päivä. Vink vink.