Käytkö pizzalla kotipizzassa vai turkkilaisissa? (jos käyt)
Itse käyn kotipizassa, mutta ei mulla ole mitään vastakaan turkkilaisia. :)
Kommentit (59)
Useammin Kotipizzassa, mutta en nyt mitenkään boikotoikaan turkkilaisia. Mut mä tykkään Kotipizzan pizzoista ja uskon, että ne ovat ehkä vähän hygieenisempiä kuin turkkilaisten versiot.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:26"]
Ostan valintatalosta saarioisen roiskeläpän ja viskaan mikroon.
[/quote]
= Kotipizza. Halvempi tosin, eikä ihan niin rasvainen.
Aina Suomessa käydessä ehdottomasti Kotipizza. Hyvääää!
Classic Pizza! Tai sitten tehdään kotona. Tampereella pizzeria Napoli on loistava paikka. Helsingissä tykkään käydä myös Neronessa pizzalla. :)
Ovat varmaan turkkilaisia nämä tämän kylän pitsanpaistajat. Kotipizzan pitsoja en tosin söisi muutenkaan, ovat liian kalliita ja niin pieniä ettei tule muuta kuin paha mieli.
Pakastepizzakin on parempaa kuin kumpikaan noista. Parasta on kun tekee itse.
Mä tykkään henkkoht s-ryhmän pizzoista. Kotipizzaa en olekaan koskaan maistanut, mut turkkilaiset ei oikein maistu. Oikea italialainen pizza parasta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:24"]En kummassakaan, käyn italialaisissa pizzerioissa.
[/quote]samoin
Kotipizzassa on parempaa, mutta hyvin usein ihan just jossain turkkilaisessa, koska ne pizzat on isompia sekä halvempia:D
No kävin ennen "turkkilaisessa", joskin en kuitenkaan, koska meillä parhaat pitsat paistaa albaanit. Kun jätin gluteenin pois ruokavaliosta reilu vuosi sitten, jäi kuitenkin myös "turkkilaiset" ja Kotipizza tuli tilalle. Pääasiassa teen pitsat kuitenkin aina itse kotona.
Jos noista pitää valita, niin kotipizza. Sieltä saa gluteenitonta.
Kotipizzasta tilaan nykyään. Aikaisemmin pidin turkkilaista maultaan parempana, mutta nyt käsitykseni heidän moraalistaan on muuttunut, enkä koe heidän kauttaan kulkenutta pitsaa houkuttelevana vaihtoehtona.
Kotipizzan hinta- laatusuhde surkea. Ehdottomasti turkkilaisessa käyn! Parempi ja nopeampi palvelu, kahvit saa juoda odottaessa jos haluaa, maukas salaatti, Valtavan isot pizzat. Tavallisesta pizzasta syömme mieheni kanssa kaksi päivää.
Kuitin saa aina, pyytämättä. Suomenkieli sujuu työntekijöiltä, ei tule väärinkäsityksiä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:09"]
Kotipizzan hinta- laatusuhde surkea. Ehdottomasti turkkilaisessa käyn! Parempi ja nopeampi palvelu, kahvit saa juoda odottaessa jos haluaa, maukas salaatti, Valtavan isot pizzat. Tavallisesta pizzasta syömme mieheni kanssa kaksi päivää.
Kuitin saa aina, pyytämättä. Suomenkieli sujuu työntekijöiltä, ei tule väärinkäsityksiä.
[/quote]
Mulle kaikki heti nyt? Laatu ei merkkaa syömisissäsi kovinkaan paljoa? Kyllä niitä kuitteja aina aikaan saa.
Puhumattakaan starttirahoista joista maksat huikeita veroja, kun taas seuraava serkku merkataan uudeksi yrittäjäksi.
Hyvin huonoja kokemuksia parista kolmesta maahanmuuttaneiden pizzeriasta. Tonnikalatäyte haisi härskille, vanhaa ja jääkaapissa päivätolkulla seissyttä. Muutenkin touhu oli epäilyttävän likaisen näköistä sähläämistä kuin Ganges-joella.
Toisessa isä-padren ja alaikäisten poikien paikassa pöydät oli likaisia, samoin aterimet. Kannuissa seissyt vesi huoneenlämpöistä. Aterimet ja pizza piti hakea tiskiltä, servettejä ei löytynyt. Padre tai pojat eivät viitsineet tuoda pöytään 5 metrin päähän. Ruma pizza oli kuin pahvilevy, täyte kuivaa ja vähäistä. Maistiaispalan ja ikävien terveisteni jälkeen häivyin - ciao ei koskaan enää!
Suosin tiettyjä etnisiä pizzapaikkoja. Toisia taas kartan kuin ruttoa, lähinnä ihmisoikeusasioiden vuoksi.
Suosin niitä paikkoja, mistä tiedän, että maksavat veronsa ja maksunsa asiallisesti ja että hankintapaikkansa ovat luotettavia eivätkä käytä esim. kiertäviä Ruotsista tulevia rekasta myyviä elintarvikekauppiaita. Niistä tuotteista kun ei koskaan tiedä mistä ovat.
Kotipizzassa en asioi koskaan - erittäin huono hinta-laatusuhde.
Mä olen saanut niin luokattoman kamalia pizzoja turkkilaisten pizzerioista, että italialaisen pizzerian puuttuessa menen Kotipizzaan. Siis onhan niissä turkkilaisten pizzoissa kokoa, mutta hinta-laatu -suhde ei mielestäni ole lainkaan kohdallaan. Mieluummin syön laadukkaista raaka-aineista tehtyä pizzaa hieman vähemmän, kuin suuren pizzan, johon on räiskitty halvimmat raaka-aineet ja juusto täytteiden päälle peittämään todellisuuden. Laadukkaan pizzan muuten tunnistaa siitä, että juusto on täytteiden alla.
Turkkilaisissa.