Käytkö pizzalla kotipizzassa vai turkkilaisissa? (jos käyt)
Itse käyn kotipizassa, mutta ei mulla ole mitään vastakaan turkkilaisia. :)
Kommentit (59)
Mieluisinta on PizzaHutin pizza, mutta se perkele on Suomessa vain stadissa. Kotipizzan kotzone on nykymenyyni suosikki, jos ylipäätään ostan noutpitsan.
Mä sain viimeeksi ählämipizzeriasta hirvittävän paskataudin. Sen jälkeen olen välttänyt noita kaikista hämyisimpiä karvaranteiden luukkuja. Luotan kotipizzaan ja Helsingissä suuriin ja maineikkaisiin mamupizzerioihin kuten kampin pippuri, eerikin pippuri ym. Noihiin pieniin kallion persläpiin, missä ovella vilkkuu halpa ledi "päivä pizza 4,9€", en enää mene.
Voin hyvin kuvitella noiden keittiöhygienian. Tyyli on ihan varmasti tämä: "Eihän oo niin justiinsa vaikka tää jauheliha vanhenikin jo viikko sitten, ei toi sitä kuitenkaan huomaa"
En kummassakaan vaan tossa keskustan pizzeriassa, suomalainen perheyritys, paljon parempia pizzoja kuin ählämiravintoloissa
Käyn kotini lähellä olevassa pizzapaikassa, koska hinta-laatusuhde on tosi hyvä. Siellä olen nähnyt sekä mamuja että suomalaisia töissä. Kotipizzassa ei mielestäni ihan yhtä hyvää, mutta ei nyt pahaakaan...
Turkkilaisten. Kotipizzan pizzat on helvetin pahoja.
Ählyt. Kotipizzasta tulee vaan paha olo
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:24"]En kummassakaan, käyn italialaisissa pizzerioissa.
[/quote]
Italialaiset pizzat aivan yliarvostettuja! Petyin täysin kun Roomassa niitä söin.
Meidän kotipizzaa pitää turkkilaiset. En osaa vastata kysymykseen.
Usemmiten käyn yhden kroatialaisen pariskunnan omistamassa paikassa.
Idareille tiedoksi että ne on KURDILAISIA!
Kotipizza. Lähin turkkilainen paikka on parempi, mutta sieltä ei saa gluteenitonta pitsaa (keliakia lapsella) joten Kotipizzaan tai omatekemään on tyytyminen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:37"]
Idareille tiedoksi että ne on KURDILAISIA!
[/quote]
Niin, ketkä on kurdeja? Älä nyt herranen aika mene väittämään normaaleja turkkilaisia kurdeiksi! Kurdipizzerioita vältän kuin ruttoa, mutta turkkilaisten pyörittämiin menen hyvillä mielin ;).
Käyn turkkilaisessa,parempi hinta-laatu-suhde.
Käyn molemmissa yhtä paljon :) tykkään molemmista, lisäisin kotipizzaa jos heilläkin olisi ilmainen kotiinkuljetus mutta kun ei niin käyn 50/50.
Krouvissa oli ennen vanhaan herkullista pizza. Rasvainen paksu ja herkullinen, mistähän nykyään saa vastaavaa.
Tässä kaupungissa on riittävästi hyviä pizzapaikkoja, ei tarvitse mennä sen paremmin ählämipaikkoihin kuin Kotipizzaankaan.
Viime aikoina tykännyt tilata eräästä intialaisesta puljusta, tosi hyviä tulisilla intialaisilla kastikkeillka höystettyjä lättyjä.
Kotipizzan lätyissä on minusta vähän liian kitsaasti täytteitä.
turkkilaiset tekee parempia pitsoja mutta he eivät pese käsiään :(