Käytkö pizzalla kotipizzassa vai turkkilaisissa? (jos käyt)
Itse käyn kotipizassa, mutta ei mulla ole mitään vastakaan turkkilaisia. :)
Kommentit (59)
meillä herttoniemessä turkkilaiset myyvät pitsaa kotipizzassa :)
turkkilaisissa. on pirusti parempaa.
Kotipizza, mielestäni enemmän valinnanvaraa kuin perus turkkilaisessa. Kotipizzan pitsoissa usein myös enemmän makua ja uskon, että ketjuravintolassa hygienia- ja säilyvyysasioissa ollaan tarkempia. Palvelu usein myös parempaa...
Kotipizza voittaa aina börheät turkkilaiset.
-Mies XX
En kummassakaan :D Täällä tuppukylässä semmosia ole, on vaan ihan tavallinen baari/kahvila/ravintola.
Kotipizzan ouzza liian pieni ja teennäisen makuinen, eli ei kiitos, ei kiitos myös turkkilaisille mut ihan suomalaisten tekemät pizzat kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:20"]7 missä asut?
[/quote]
En taida paikkakuntaa kertoa, mutta pikkupaikka keski-suomessa :) Taitaa näitä tämmösiä enemmänkin olla, luulisin.
Turkkilaisessa. Parempi ruoka, parempi palvelu. Halvempaa ja yksinkertaisesti isommat pitsat. Lisäksi kaupan päälle antavat lähes aina 1,5l limpparin. Sitä ei ole ikinä Kotipizzassa ilmaiseksi annettu.
Himassa tupataan pizzat tekemään, joskus jos on ylimääräistä rahaa, niin tilataan jostain kotiin.
Mamujen paikassa. Kotipizza on kallista ja pahaa
Tietääkö joku mistä Suomessa saisi italialaistyyppistä pitsaa? Aika kuivaa, ei niin kauheasti juustoa tms. Terveisin rasvaripuli, italian pitsat ainoat joilla olen voinut herkutella...
Koska itse asun savitaipaleella ja täällä on juuri noin kun kerroit ja sijaitsee keskisuomessa. T.8
En kummassakaan, käyn italialaisissa pizzerioissa.
Turkkilaisessa. Välttelen suomalaisia tuotteita
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:23"]Koska itse asun savitaipaleella ja täällä on juuri noin kun kerroit ja sijaitsee keskisuomessa. T.8
[/quote]
Ei siis samalla paikkakunnalla olla, mä taidan olla vielä pienemmässä kylässä :D
Ostan valintatalosta saarioisen roiskeläpän ja viskaan mikroon.
turkkilaisissa minäkin. Kotipizza on kallis, eikä niillä läpysköillä lähde edes nälkä..
kotipizza