Lyökää mua! Mies ja fb
Pyydänkö erästä miestä facebook kaveriksi? Ollaan tutustuttu opiskeluiden myötä ja satunnaisesti jutellaan kun nähdään. Ilmassa aina pientä flirttiä kun nähään, mutta kumpikaan ei ole ennen tehnyt aloitetta mihinkään suuntaa. Nyt kuitenkin minua jo kuumottaisi pyytää miestä ees facekaveriksi, mutta ollaan viimeksi juteltu tyyliin vappuna niin nyt tuntuu hieman epätoivoiselta. Seuraavan kerran nähdään kuitenkin vasta luultavasti syksyllä eli aika olisi nyt tai ei milloinkaan! Tsempatkaa että uskallan.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:45"]
Ps onhan se varmasti vapaa?
[/quote]
Niinpä, facebookin säännöissä lukee ettei varattuja miehiä saa pyytää kaveriksi. Ei, vaikka ei tietäisi varmuudella miehen suhdestatusta.
Lisaa! What's the worst that can happen? Sitten voit viela lahettaa lyhyen viestin ja kysella kuulumisia. Siita jos keskustelu lahtee kulkemaan voit ehdottaa tapaamista tai jos se tuntuu vaikealta kutsua "ohimennen" johonkin juhliin/tapahtumaan jossa on enemman porukkaa. Sitten ei ainakaan tarvitse jossitella ja miettia miten olisi kaynyt jos olisit uskaltanut. Tsemppia! :)
Mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten . Pelotti pyytää kaveriksi kun oli mua vähän vanhempi mut meil oli aina tosi mukavaa ja juttu kulki ku nähtiin. Sitten painoin nappia ja odotin. Kaveripyyntö hyväksytty. Parisuhteessa henkilön ---- ---- kanssa. .. . Voi vittu :(
Sillä näky kaikki fb tiedot julkisena PAITSI parisuhdetilanne niin enpä osannu sitä epäillä.
Rohkeasti vain pyydätte kaveriksi, vaikka ei mitään vakavampaa tulisi, niin voit saada mukavan kaverin itsellesi.
miäs
Kyllä se musta vapaa on :D tai ainakaan koulussa ei oo pyöriny kenenkää kaa. Pelkään vaan niin kovasti että nolaan itteni, mutta se nyt ei oo mitään uutta mun elämässä. Kerään ehkä hetken rohkeutta. av
Vaikka olis varattu , etc. niin facebook kaveripyynto ei ole mikään iskuyritys.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:56"]
Kyllä se musta vapaa on :D tai ainakaan koulussa ei oo pyöriny kenenkää kaa. Pelkään vaan niin kovasti että nolaan itteni, mutta se nyt ei oo mitään uutta mun elämässä. Kerään ehkä hetken rohkeutta. av
[/quote]Minusta ei kyllä ole mitään vaaraa, että nolaisit mitenkään itseäsi, ei kaveriksi pyytäminen ole sama kuin pyytäisi jotain kihloihin :D Minun silmissä jos joku nainen pyytää kaveriksi, tarkoittaa lähinnä sitä että nainen ei pidä minua ihan kokopäivä kusipäänä vaan olen ilmeisesti ihan hyvä tyyppi.
miäs
Ettekös työ oo liian nuoria lärvikirjaan muutenkin, siellähän pyörii nykyään vaan eläkeläiset, eikös nuoriso oo jossain WhatsApp:issa, Kik:issä ja Snapchat:issa vai mitä niitä nyt oli? Anyways, I'd say go for it.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:45"]
Ps onhan se varmasti vapaa?
[/quote]
Niinpä, facebookin säännöissä lukee ettei varattuja miehiä saa pyytää kaveriksi. Ei, vaikka ei tietäisi varmuudella miehen suhdestatusta.
[/quote]
No tuota en tarkoittanut. Ap on selvästikin kiinnostunut miehestä muutenkin kuin kaverina. Miksi säätää varatun kanssa? Koskee muutakin kuin fb:a. Mammat tietty pokaa mitä vaan. Jos on vapaa niin siitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:51"]Mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten . Pelotti pyytää kaveriksi kun oli mua vähän vanhempi mut meil oli aina tosi mukavaa ja juttu kulki ku nähtiin. Sitten painoin nappia ja odotin. Kaveripyyntö hyväksytty. Parisuhteessa henkilön ---- ---- kanssa. .. . Voi vittu :(
Sillä näky kaikki fb tiedot julkisena PAITSI parisuhdetilanne niin enpä osannu sitä epäillä.
[/quote]
No mitäs väliä sillä on. Go girl! :)
Laitoin eile pyynnön, mutta mies ei ainakaan vielä ole huväksynyt... Ei välttämättä oo ees käyny facessa, mutta nyt kalvaa hieman että jos olikin virhe laittaa se pyyntö :(
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:25"]
Laitoin eile pyynnön, mutta mies ei ainakaan vielä ole huväksynyt... Ei välttämättä oo ees käyny facessa, mutta nyt kalvaa hieman että jos olikin virhe laittaa se pyyntö :(
[/quote] Ite aika vähän käyn nykyään lärvässä.
Uskallat sää.