Seura on tehnyt kaltaisekseen.
Viime vuoden loppupuolella rupesin pyörimään täällä. Järkytyin siitä, kuinka ilkeitä täällä jotkut ovat. Sain itsekin osakseni vaikka mitä paskaa ja silloin tuntui että pää räjähtää. Nyt olenkin samanlainen paskiainen ja kiusaaja, niinkuin moni muukin täällä. Olen tehnyt tänne muutaman päivän sisällä provojakin joista kaikki on poistettu. Tänäänkin tein kaksi mielestäni hauskaa provoa/trollia, ne poistettiin. Noh, eipä mulla muuta.
Kommentit (5)
Oho, täällä onkin kunnon konkari :) en edes tiennyt että tämä foorumi on ollut niin kauan. Olen itse syntynyt vuonna -96 :D ap
Täytyy olla aika yksinkertainen ihminen jolla ei mitään omia mielipiteitä jos antaa muiden vaikuttaa luonteeseensa ja tekemisiinsä ja provosoituu lopulta itse provosoimaan muita. Eipä minullakaan muuta.
Joo. Harmaahan on sellainen väri, joka alistuu kaikille muille väreille.
Niin tai sitten joku ihminen vain on niin herkkä ja huono itsetuntoinen että ottaa helposti itseensä? Kaikki ei ole narsistisia jotka tuntevat kaikesta huolimatta olevansa kaikkien yläpuolella. Ap
Mun aloituksia ei ole poistettu ainoatakaan. Mutta enpä juuri provoile tai trollaile.
t. Plastammamma jo vuodesta -98 :)