Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tähkä veti herneen nenään kun kysyttiin henkilöllisyystodistusta koronapassin kanssa

Vierailija
12.01.2022 |

Levi Skin Resortin toimitusjohtaja pahoittelee:
– Hyvää olemme tarkoittaneet, mutta kun paljon tekee, niin joskus ajetaan karille, Palosaari sanoo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008536239.html

Mitä pahoittelemista tuossa nyt on? Koronapassin kanssa pitää esittää henkkarit, jotta tiedetään, että passi kuuluu kyseiselle henkilölle. En ymmärrä, miksi Lauri Tähkä olettaa, että hänen pitäisi saada jotain erityiskohtelua asiassa.

Kommentit (335)

Vierailija
121/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on samat säännöt, myös herra lauri ylimielisellä! Koronapassin yhteydessä pitää näyttää henkkarit että voi olla varmoja siitä että koronapassi kuuluu kyseiselle henkilölle ettei marssita kaverin koronapassilla sisään. Ei mitään eks sä tiedä kuka mä oon- diivailuja julkkiksilta tähän koronapassin käyttämiseen!

Ja mistäs tämä sääntö löytyy?

Muuttuvat niin usein etten enää pysy perässä.

Kenenkään ei pitäisi joutua näyttämään passia ja henkkaria mennessään kauppaan. Miten kukaan teistä hyväksyy tällaista passi/henkkari kaupan ovella vaatimista?

Joten näytätkö sen säännön, missä kerrotaan että vaatekauppoihin tarvitaan passi ja henkkari.

Vierailija
122/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canceloikaa nyt sitten Late!

Sitähän tässä tehdään.

Hän vain kritisoi, miksei voi ostaa takkia ilman henkkaria. Se näköjään riittää syyksi tällaiseen paskamyrskyyn. Voiko kukaan puhtain sydämin olla hänen kanssaan eri mieltä tästä mielivaltaisesta passin ja henkkarin vaatimisesta vaatekaupan ovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etteks te tiedä kuka mä oon?! Oon telkkarista tuttu tusinalaulaja jolla kokoajan opeteltu virnistys naamalla. Etkö sä kato telkkaria ollenkaa!

Miten susta tuli noin ilkeä?

Varmaan tyhmempikin ymmärtää, ettei Tähkä tarkoittanut kirjoituksellaan sitä ettei juuri häntä tunnistettu maskin takaa. Täytyy olla todella yksinkertainen, jos kirjoituksen pointti meni ohi.

Vierailija
124/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mitä mieltä tahansa Koronasta rokotuksista koranapassista henkilökortista Suomen koronapolitiikasta kansanedustajista Marinista Lauri Tähkästä tms., MUTTA törkeintä oon että tämä herra Palosaari pahoittelee sitä, että ihan ulkomaalaistaustainen uusi työntekijä noudattaa kaikille kuuluvia sääntöjä eli hoitaa tehtäväänsä kuten pitääkin. Anteeksi pitää nyt pyytää työntekijältä eli vartijalta eikä keneltäkään muulta. Pahoitella voi, että nyt on tällaiset säännöt täällä ja näin menetellään kaikkien asiakkaiden kohdalla.

…joten Lauri Tähkä ja puolustelevat kaverit ja ihailijat katsokaapa sinne kuuluisaan peiliin.

Millon tämä sääntö tuli voimaan? Siis eikö rokottamaton pääse sitten enää lainkaan vaatekauppaan?!

Vierailija
125/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei taas ole lukenut koko ketjua. 🙄

Vierailija
126/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurin pitää ymmärtää se, ettei hän ole mikään jalustalla oleva erikoisia palveluja saava, vaan samalla tavalla peppunsa pyyhkivä ja maatuva ihminen kuten kaikki muutkin.

Miksi kenenkään pitäisi näyttää passi ja henkkari, kun haluaa ostaa takin?!

Tuossa kaupassa piti!!

Vierailija
127/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo äijä!

Miksi häneltä ei olis pitänyt kysyä henkkareita kun meni parta kuurassa kauppaan ja näytti koronapassia jossa luki Jarkko Suo.

”Nii mutku mä oon oikeesti laulaja. Lauri Tähkä hei…”

Oli ihan puliukon näköinen instakuvassaankin. Kuka tommosen tunnistaisi. Ja vielä 2 eri nimeä hämäämässä.

Ei tarvitsekaan tunnistaa. Eiköhän kauppaan saa mennä ihan kuka tahansa. Eikun ai niin, sinne ei voi päästää rokottamattomia, etteivät levitä kulkutautia. Jos sinne päästetään vain rokotetut, tauti ei leviä ja pandemia on ohi, niinkö kuvittelette? Uskomatonta miten moni hyväksyy passin kysymisen kaupan ovella.

Vierailija
128/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin pitää ymmärtää se, ettei hän ole mikään jalustalla oleva erikoisia palveluja saava, vaan samalla tavalla peppunsa pyyhkivä ja maatuva ihminen kuten kaikki muutkin.

"You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else." - Tyler Durden

Latelle terkkuja!

Vierailija
129/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi näyttää passi ja henkkari, kun haluaa ostaa takin?!

Tuossa kaupassa piti!!

Minkä takia? Jotain näyttöä tarvitaan passin hyödyllisyydestä, jos sitä saa kysellä jo kaupan ovella.

Vierailija
130/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satavarmasti ainakin jompikumpi henkilökunnasta Tähkän tunnisti, eihän sitä kyklooppia voi olla tunnistamatta. Kyse oli siis siitä, että ylimielinen mulkvisti käyttäytyi henkilökunnalle moukkamaisesti ja kostoksi henkilökunta ei staraa "tunnistanut". Niin minäkin olisin tehnyt, jos joku itseään täynnä oleva mulkero olisi käyttäytynyt alentavasti minua kohtaan.

Vaikka olisi tunnistanut, niin mitä se auttaa, kun siinä koronapassissa lukee ihan toinen nimi (Jarkko Suo). Vai olisiko vielä pitänyt tietää, että Lauri Tähkä on vain taiteilijanimi?

Sitä paitsi ainakin avauksen jutun Instagram-kuvassa näyttää miltä tahansa puliukolta. En olisi siitä ainakaan tunnistanut.

No valtaosa kansasta kyllä tietää, että Tähkä on taiteilijanimi ja että Jarkko Suo on miehen oikea nimi, sen verran paljon on ollut asia esillä mediassa vuosien varrella.

Kuva on kuva, ei ne siellä kuvaa katsellut vaan miestä livenä äänen kera. Satavarmasti hänet tunnistivat, mutta jos ylimielinen mulkvisti heittäytyy hankalaksi, niin tokihan henkilökuntakin saa hankala olla, varsinkin kun kukaan ei pysty todistamaan, tunnistivatko he oikeasti miehen vai eivät.

"Valtaosa kansasta" :D Valtaosalla kansasta tuskin on mitään hajua mikä on jonkun Lauri Tähkän oikea nimi. Minä en nimen perusteella edes tiennyt kuka hemmetti on Lauri Tähkä ylipäätään, no googlettamalla tuli kasvo jonka olen jossain nähnyt, ja tiedän että joku laulaja on, siinä se. Ei kaikki seuraa juuri sinun suosikkiartistejasi ja genreäsi. 

Vierailija
131/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdenkin toimittaja näyttää "syyllistävän" nyt Lauri Tähkää tästä tapahtumasta. Pointti tässä kaikessa on se, ettei vaatekaupassa saisi olla ilman passia (minulla ainoa henkkari). Koronahysteriaa pahimmillaan tämä touhu. Ja onko se nyt niin kauhea asia, jos julkisuudesta tuttu henkilö kirjoittaa tästä somessa. Ylittää ainakin paremmin uutiskynnyksen, jos kirjoittaja olisi  tavis.

Kuka luottaa kavereihinsa niin paljon, että antaa puhelimensa suojaamattomana koronapassikäyttöön? En ainakaan minä.

Fiksumpi saattaisi ottaa passista ruutukopion ja lähettää sen kaverille esim wa-viestinä

Vierailija
132/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ulkkis tunnistanut julkkista koska naama näytti suoralta maskin takana

Vierailija
133/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin suorastaan pöyristynyt, jos minulta jossakin urheilukaupassa kysyttäisiin henkkareita.

Pöyristyisitkö vieläpä Laten tapaan julkisesti? Eikö sähköposti tai vastaava yksityinen palaute ko. kauppaan riittäisi? Niin tavalliset ja normaalit ihmiset toimivat, jos palvelussa/tuotteessa on moitittavaa. Ei ole mitään syytä muiluttaa julkisesti, jos joku mokaa. Tässä tapauksessa kukaan muu ei edes mokannut paitsi suuri taiteilija itse.

Ei se Lauri itse lehteen ilmoittanut vaan hän kirjoitti omaan someen siitä. Niin tekee moni muukin ihan tavallinen ihminen, mutta jostain syystä lehdet eivät katsele ja kirjoittele meidän tavisten jutuista noin hanakasti. Mistäköhän johtuisi 🤔 Tämän päivän journalismi on täysi vitsi.

Eikö julkiselle some-tilille kirjoittaminen juurikin ole "julkista pöyristymistä"?

Vierailija
134/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyypiltä pyydetään henkilöllisyystodistusta, hän ei sitä näytä vaan kävelee suoraan sisään, ja sitten ihmettelee, kun tullaan poistamaan paikalta. Just.

Vierailija
135/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnetonta selittelyä Palosaarelta: ulkomaal.taustainen vartija ei tunnistanut Tähkää. Jaa että julkkisten pitäisi päästä sisään pelkällä korona passilla ilman henkkareita, kun naama tunnetaan?

Ajokortin mukana kantamisessa onkin hirvee työ ja sellainen Tähkältäkin löytynee. Eikös se kelpaa korona passin kanssa, vaikkei virallinen henkkari olekaan.

Onhan taas paljon melua tyhjästä.

Ei minullakaan urheillessa ole kortteja mukana. Koronapassi löytyy puhelimesta, joka taas on mukana.

Vierailija
136/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka, mikä moukka.

Vierailija
137/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Canceloikaa nyt sitten Late!

Sitähän tässä tehdään.

Hän vain kritisoi, miksei voi ostaa takkia ilman henkkaria. Se näköjään riittää syyksi tällaiseen paskamyrskyyn. Voiko kukaan puhtain sydämin olla hänen kanssaan eri mieltä tästä mielivaltaisesta passin ja henkkarin vaatimisesta vaatekaupan ovella.

Samaa ihmetellen itsekin. Tulin lennolta juuri niitä aikoja kun omikron tuli, ja Suomeen tullessa kentällä kysyttiin vain koronapassi ja olinko ollut Afrikassa. Mitään muuta ei kysytty, eikä tarvinnut näyttää  passia tai lippuja. Tätä, jos mitä ihmettelin.

Vierailija
138/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Tähkäpään koronapassissa eri nimi kuin millä hänet tunnetaan? (Jos nyt kuka tunteekaan?)

Vierailija
139/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin suorastaan pöyristynyt, jos minulta jossakin urheilukaupassa kysyttäisiin henkkareita.

Pöyristyisitkö vieläpä Laten tapaan julkisesti? Eikö sähköposti tai vastaava yksityinen palaute ko. kauppaan riittäisi? Niin tavalliset ja normaalit ihmiset toimivat, jos palvelussa/tuotteessa on moitittavaa. Ei ole mitään syytä muiluttaa julkisesti, jos joku mokaa. Tässä tapauksessa kukaan muu ei edes mokannut paitsi suuri taiteilija itse.

Ei se Lauri itse lehteen ilmoittanut vaan hän kirjoitti omaan someen siitä. Niin tekee moni muukin ihan tavallinen ihminen, mutta jostain syystä lehdet eivät katsele ja kirjoittele meidän tavisten jutuista noin hanakasti. Mistäköhän johtuisi 🤔 Tämän päivän journalismi on täysi vitsi.

Jos oisi kirjoittanut tavallisena ihmisenä tuo julkaisu oisi ollut Jarkko Suon instassa. Lauri Tähkänä eli artisti-julkkis-alter egona pahoitti mielensä tuosta ja alter egona nosti metelin, ei tavallisena ihmisenä

Vierailija
140/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnetonta selittelyä Palosaarelta: ulkomaal.taustainen vartija ei tunnistanut Tähkää. Jaa että julkkisten pitäisi päästä sisään pelkällä korona passilla ilman henkkareita, kun naama tunnetaan?

Ajokortin mukana kantamisessa onkin hirvee työ ja sellainen Tähkältäkin löytynee. Eikös se kelpaa korona passin kanssa, vaikkei virallinen henkkari olekaan.

Onhan taas paljon melua tyhjästä.

Ei minullakaan urheillessa ole kortteja mukana. Koronapassi löytyy puhelimesta, joka taas on mukana.

Lauri oli kuitenkin menossa ostamaan takkia, joten oli sillä varmaan ainakin pankkikortti mukana. Hän oli myös autoillut omien sanojensa mukaan, joten kai se ajokorttikin oli mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme