Lauri Tähkä veti herneen nenään kun kysyttiin henkilöllisyystodistusta koronapassin kanssa
Levi Skin Resortin toimitusjohtaja pahoittelee:
– Hyvää olemme tarkoittaneet, mutta kun paljon tekee, niin joskus ajetaan karille, Palosaari sanoo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008536239.html
Mitä pahoittelemista tuossa nyt on? Koronapassin kanssa pitää esittää henkkarit, jotta tiedetään, että passi kuuluu kyseiselle henkilölle. En ymmärrä, miksi Lauri Tähkä olettaa, että hänen pitäisi saada jotain erityiskohtelua asiassa.
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Kuka Lauri Tähkä?
Soittiko Broadcast-yhteydessä 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Nolo äijä!
Miksi häneltä ei olis pitänyt kysyä henkkareita kun meni parta kuurassa kauppaan ja näytti koronapassia jossa luki Jarkko Suo.
”Nii mutku mä oon oikeesti laulaja. Lauri Tähkä hei…”
Oli ihan puliukon näköinen instakuvassaankin. Kuka tommosen tunnistaisi. Ja vielä 2 eri nimeä hämäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdenkin toimittaja näyttää "syyllistävän" nyt Lauri Tähkää tästä tapahtumasta. Pointti tässä kaikessa on se, ettei vaatekaupassa saisi olla ilman passia (minulla ainoa henkkari). Koronahysteriaa pahimmillaan tämä touhu. Ja onko se nyt niin kauhea asia, jos julkisuudesta tuttu henkilö kirjoittaa tästä somessa. Ylittää ainakin paremmin uutiskynnyksen, jos kirjoittaja olisi tavis.
Kuka luottaa kavereihinsa niin paljon, että antaa puhelimensa suojaamattomana koronapassikäyttöön? En ainakaan minä.
Oletko kuullut pdf-tiedostoista ja siitä, että niitä voi lähettää vaikka sähköpostitse muille? Ei tarvitse olla passin omistajan puhelin käytössä, että voi toisen passia käyttää. Ja voihan sen printata vaikka paperille.
Ei tarvitse ei, mutta vaikkei tarina sitä kerro, oletan hänellä olleen puhelin ja ehkä maksukortti mukana. Jos olisi ollut lompakko, miksei olisi ollut ajokorttia?
Vierailija kirjoitti:
Noloa toimintaa. Siis tältä suojarkolta.
Mitä noloa! Onks' Tähkä muka missään tän tapauksen yhteydessä sanonut , että "Ettekö te tiedä kuka minä olen"? Se vaan on hassua, että kauppakeskus laitttaa tällaisiä sääntöjä, ja sitten pyytelee anteeksi, "Anteeksi, anteeksi" NOLOTUSTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eka kerta.
Olen itse töissä Finnkinolla. Kerran Lauri Tähkä perheineen tuli leffaan, siihen meidän K18-saliin. Pyysin henkkareita koko poppoolta, kuten sääntöihin kuuluu. Nuoremmalla(?) tyttärellä ei ollut henkkareita mukana, joten en voinut päästää häntä saliin. Huomattakoon, että lippujen oston yhteydessä sekä kaikissa salin leffainfoissa lukee selvästi, että ikä on todistettava, sillä sali on anniskelualue.
Lauri aloitti ensin lirkuttelun. "Hei, hei tyttönen, ei tämä niin vakavaa ole. Lupaan että hän kyllä on 18". Kun en silti päästänyt, alkoi kauhea mökä kuinla pilaan heidän leffakokemuksen, kuinka olen tiukkapipo, virkaintoinen jne. Pyysin esimiehen ja vartijan paikalle ja kun keskustelun desibelit Laurin puolelta vain nousi nousemistaan, päätti vartija viedä koko seurueen ulos.
Vartijalla ei ole oikeutta poistaa ketään mistään ja itse en olisi vartijaa totellut .
Ai, mikä se vartijan tehtävä sitten on? Ja mitä sä sitten oisit tehnyt, mennyt vaan saliin muina ihmisinä? Et muuten olisi, nolo.
Monessa EU-maassa saa yli 14 vuotias sakot jos ei ole henkkareita mukana kotoa poistuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin olisin minäkin vetänyt. Kuka nyt on niin nasse, että kuvittelee ihmisten liikkuvan ostarilla "väärennetyillä" koronapasseilla.
Aika monet tekee niin, ja käyneet myös leffassa ja baarissa kun tietää ettei jossain ole noudatettu ohjeistusta ja kysytty henkkaria.
Nolointa on, kun katselee mitä elämän wanna be porukat katkerina tänne suoltaa..😂
Vierailija kirjoitti:
Lauri, Lauri.. ETKÖ SÄ TIEDÄ KUKA MÄÄ OON
ootsa se ootas joo ootsa se lauri paska?
Lauri et kai vaan ajele ilman ajokorttia? Mites kun Pankkikorttikin pitäis tarvittaessa pystyä todistaa,että se on sun? Mites muuten se ku aina välillä vähän ahdistaa kun ihmiset tunnistaa, mutta nyt ku ei niin tulee raivarit? Ärsyttävä äijä.
Lukiko koronapassissa Lauri Tähkä? Jos luki, olisi vartija ehkä voinut tuntea?
Pissa-Lasse on jäänyt viime aikoina vaille huomiota. Hyvä, että viimein pääsi lehteen ettei kokonaan unohdu.
Tähkältä ylimielistä käytöstä, samoin tapausta pahoitelleelta Palosaarelta. Kaikki tuki asiansa hyvin hoitaneelle työntekijälle. Hänelle julkiset haukut eivät kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin suorastaan pöyristynyt, jos minulta jossakin urheilukaupassa kysyttäisiin henkkareita.
Pöyristyisitkö vieläpä Laten tapaan julkisesti? Eikö sähköposti tai vastaava yksityinen palaute ko. kauppaan riittäisi? Niin tavalliset ja normaalit ihmiset toimivat, jos palvelussa/tuotteessa on moitittavaa. Ei ole mitään syytä muiluttaa julkisesti, jos joku mokaa. Tässä tapauksessa kukaan muu ei edes mokannut paitsi suuri taiteilija itse.
Ei se Lauri itse lehteen ilmoittanut vaan hän kirjoitti omaan someen siitä. Niin tekee moni muukin ihan tavallinen ihminen, mutta jostain syystä lehdet eivät katsele ja kirjoittele meidän tavisten jutuista noin hanakasti. Mistäköhän johtuisi 🤔 Tämän päivän journalismi on täysi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Nolo äijä!
Miksi häneltä ei olis pitänyt kysyä henkkareita kun meni parta kuurassa kauppaan ja näytti koronapassia jossa luki Jarkko Suo.
”Nii mutku mä oon oikeesti laulaja. Lauri Tähkä hei…”
Todellakin! Ei koronapassi sentään kenenkään henkilöllisyyttä todista millään lailla.
Onpa nolo heppu tämä pahoittelija-Palosaari. Sietävät hävetä molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Tähkältä ylimielistä käytöstä, samoin tapausta pahoitelleelta Palosaarelta. Kaikki tuki asiansa hyvin hoitaneelle työntekijälle. Hänelle julkiset haukut eivät kuulu.
No ainoahan tässä on tuo työntekijä, vartija, joka on toiminut oikein.
Palosaari ei varmaan edellytä edes koronapasseja jos kyseessä on julkkis, ei ihme että korona vaan leviää ja leviää tällaisilla poikkeuksilla.
Ei Lauri Tähkä nyt niin tunnettu ole. Ehkä ainoa keneltä tuollaisen ymmärtäisin olisi Suomen presidentti tai pääministeri. Silloin pitäisi olettaa kaikkien tunnistavan kyseisen henkilön. Tosin heiltäkin tulisi henkkari pyytää ihan muodon vuoksi.
Kyllä minulla hälytyskellot soisivat jos Lauri Tähkä näyttäisi koronatodistusta jossa lukee Jarkko Suo! Never heard!
Kuka Lauri Tähkä?